En een gesigneerd shirt van Martijn Tusveld!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit wordt een spannend slotweekend om de eindwinst.
Wij zijn de echte kennersquote:Op donderdag 5 september 2024 17:55 schreef silverhill het volgende:
Lekkere dag voor de subleague: 11 van de 31 top 100, waarvan 9 in de top 50
Gelukkig ben ik het hele weekend het land uit, anders win ik het misschien nog per ongeluk.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een gesigneerd shirt van Martijn Tusveld!
Vol op de vlucht. Ze kunnen me watquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:12 schreef franklop het volgende:
Vandaag dwars tegen de voorspellers in. Jammer dat die dat ook bij elkaar doen alleen
Je hebt het Spaanse vlaggetje, en daarmee eeuwige roem, voor het grijpen.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:44 schreef Momo het volgende:
13 nu in AK, nog nooit zo goed gedaan eigenlijk
Ze moeten rijden voor hun centen. Al zal dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Movistar en Bora, lekker rustig aan doen zodat de paardenstal kan leveren
Wow netjes.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10. Dunbar had nog even lek mogen rijden.
2e! Door Dunbarquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10. Dunbar had nog even lek mogen rijden.
Zou het wat uitmaken?quote:
Nuh maar als je dan toch voor een ander scenario gaat dan is het wel handig dat ze mee gaan in de groepquote:
Ik heb hem wel, net als de vorige keren levert het dus weer niks opquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ik CRod heb geskipt.
Jammer dat ik dan de verkeerde Rus heb gekozen (lol)
629e!quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Een van de vier met Berrade @:Dale__Cooper !
Ik heb O'Connor.quote:Op zondag 8 september 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkelijk het enige boeiende knol is Asgreen en die gaat waarschijnlijk gewoon falen
Als het zoals voorspeld niet meer waait dan zijn de klassementsrenners heel naar om tegen te spelen, maar het waait vaak wel.quote:Op zondag 8 september 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkelijk het enige boeiende knol is Asgreen en die gaat waarschijnlijk gewoon falen
Onderuit gegaan.quote:Op zondag 8 september 2024 16:48 schreef franklop het volgende:
Geen Mcnulty genomen. Die zal wel winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |