Jammer dat Frigo op kop aan het sleuren is voor kopman Sjors.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:26 schreef franklop het volgende:
Narvaez, Frigo, Hermans en Nclulty mee
4/8 dus
Dat wordt een mooie top 25-klassering!quote:
Ik heb nog nooit dagwinst behaaldquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie top 25-klassering!
Gezien hoe weinig Dunbar en Hermans zijn gekozen kan het misschien net genoeg zijn, maar er is vast iemand met 6 vluchters en 3 paarden die je nog voorbij steekt, zo gaat het altijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dagwinst behaald.
Dit is gespeeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien hoe weinig Dunbar en Hermans zijn gekozen kan het misschien net genoeg zijn, maar er is vast iemand met 6 vluchters en 3 paarden die je nog voorbij steekt, zo gaat het altijd.
Zoiets bijvoorbeeld
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=370
Derdes!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien hoe weinig Dunbar en Hermans zijn gekozen kan het misschien net genoeg zijn, maar er is vast iemand met 6 vluchters en 3 paarden die je nog voorbij steekt, zo gaat het altijd.
Zoiets bijvoorbeeld
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=370
Slob Keldermanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dagwinst behaald.
Heel veel man met Narvaez natuurlijk. Toch jammer dat ik die niet had, maar ja dan word ik 6e ofzo, heb ik ook niks aan. Was in plaats van Castrillo of Parra geweest, dus wel een verbeteringquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:16 schreef franklop het volgende:
2 man in top 4 en amper in top 150 van de dag
Er zijn een hoop mensen met het klassement, dus het valt allemaal best mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:25 schreef franklop het volgende:
Groep is niet te groot, mag nog hopen dat ze bijgehaald wordenMaar was de gok waard.
Nee, die mag erbij komenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen met het klassement, dus het valt allemaal best mee.
Rusty mag overigens wel trek krijgen in frieten.
Dan maak je alsnog wel verlies met startgeld natuurlijk, maar verzacht de pijn natuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:59 schreef silverhill het volgende:
1,3,4,6(zwart paard),7
Wie weet nog Roglic en Mas voor 11,12
Mauri en Meintjes vooral te laag lijkt mequote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poole, Soler en Schmid eindigen te hoog voor mij helaas
Ik durfde dit keer niet helemaal vol voor de vluchters te gaan. Achteraf altijd makkelijk lullen dat het een domme keuze was. Ach, Poole en Narvaez had ik dan alsnog niet genomen denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan maak je alsnog wel verlies met startgeld natuurlijk, maar verzacht de pijn natuurlijk wel.
Al mag je met zo'n score sowieso niet klagen natuurlijk
1,3,6. En ook chasse patate Woods.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:06 schreef hhh38 het volgende:
1,2,7. Jammer van Woods maar dit is prima.
Zeker, die hadden minimaal beide top-5 moeten eindigen voor de bonusquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mauri en Meintjes vooral te laag lijkt me
Vijfdes!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:59 schreef silverhill het volgende:
1,3,4,6(zwart paard),7
Wie weet nog Roglic en Mas voor 11,12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |