Er was geen file te bekennenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:15 schreef maily het volgende:
[..]
Hoelaat gaan jullie de files trotseren?
Iedereen met de trein denk ikquote:
Jopenbier (Pools: Piwo jopejskie) is een historische biersoort die zijn oorsprong vindt in de veertiende eeuw in Danzig, het huidige Gdańsk, Polen. Het bier werd niet alleen als drank genuttigd, maar ook gebruikt als medicijn en smaakversterker. Het bier had een lange houdbaarheid en werd vaak gebruikt tijdens lange zeereizen. Het productieproces van jopenbier was uniek door het gebruik van spontane gisting, waarbij natuurlijke schimmels en bacteriën een belangrijke rol speelden.quote:
Interessant verhaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Jopenbier (Pools: Piwo jopejskie) is een historische biersoort die zijn oorsprong vindt in de veertiende eeuw in Danzig, het huidige Gdańsk, Polen. Het bier werd niet alleen als drank genuttigd, maar ook gebruikt als medicijn en smaakversterker. Het bier had een lange houdbaarheid en werd vaak gebruikt tijdens lange zeereizen. Het productieproces van jopenbier was uniek door het gebruik van spontane gisting, waarbij natuurlijke schimmels en bacteriën een belangrijke rol speelden.
De gisting van jopenbier was uniek doordat het afhankelijk was van spontane gisting door schimmels en bacteriën die van nature aanwezig waren in de lucht en in het hout van de gistingsvaten. Deze natuurlijke gisten werden pas in 1927 geïdentificeerd door de wetenschapper Engelhardt Glimm, waaronder schimmelgisten, wijngisten en klassieke biergisten, waarvan zes geheel onbekend waren. Een specifieke gist zorgde voor het kenmerkende portaroma van het bier.[1][7][9]
De gisting vond plaats in schuren die bedekt waren met schimmel, wat resulteerde in een langzame gisting die twee tot drie weken, soms zelfs maanden, kon duren. Dit proces verliep in verschillende fasen: eerst vormde zich een dikke schimmellaag op de wort, die van kleur veranderde van wit naar blauwgroen. Daarna begon de hoofdgisting, die acht tot veertien dagen duurde, waarbij grote hoeveelheden schuim werden geproduceerd en opgevangen in vaten of bakken. Na de hoofdgisting volgde een rustigere nagisting, waarbij zich opnieuw een groenachtige schimmellaag vormde. Pas na acht tot negen weken kon het deksel van het vat worden verwijderd en werd het jopenbier overgebracht naar vaten van dertien liter.[1][3][10]
Zelfs het echte Jopenbier werkt met schimmels in de gist. Een traditie die in Haarlemmer Jopenkerk tot ware wasdom is gekomen vervolgens. Helaas overdrijven ze wat en is de schimmelsmaak wat te overheersend geworden in het nasmaak palet waardoor je met een vrij doordringende smaak in je mond de rest van de avond moet doorbrengen
Papermuntjes helpen matig
We hebben het getest met het FOK 40+ Bierpanel.. het kwam er niet best uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Interessant verhaal![]()
Ik zie dat AH het ook heeft ..
Niet? Dus niet de moeite waard dus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hebben het getest met het FOK 40+ Bierpanel.. het kwam er niet best uit
Poeh... daar vraag je me wat... het is al weer ff geledenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? Dus niet de moeite waard dus?
Welke bieren wel dan?
Geef het een eerlijke kansquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? Dus niet de moeite waard dus?
Welke bieren wel dan?
Goed adviesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef het een eerlijke kansIk vond het niks maar er zijn best veel verschillende soorten van en er waren ook lui die er wat minder tegen hadden
Jopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie ..............
Gewoon NL bier drinken ja
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
@:TT De ene Jopen zijn de andere Jopen niet hè !
Proost Dees.quote:
Haarlemquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn God Spaanse Sangria Weizen ... waar halen ze het vandaam
Hier al de hele dag zonnig, 30 gradenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Ondertussen gaan we eraan in het westen
Hey Flash.quote:
Zal eens kijken welke ik haal..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef het een eerlijke kansIk vond het niks maar er zijn best veel verschillende soorten van en er waren ook lui die er wat minder tegen hadden
Grote verschillen dus weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier al de hele dag zonnig, 30 graden
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot zo maar weer hoor, ik ga nog even in het zonnetje de warmte zitten met mijn Erdingers![]()
Genietsje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot zo maar weer hoor, ik ga nog even in het zonnetje de warmte zitten met mijn Erdingers![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor.Prima plekje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is het hier nog een beetje gezellig verder?
Wij zijn OG natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht ik dacht dat dit de zoveelste reïncarnatie van de GC 30/40-ers / GCSC / Lounge weet ik veel was. Maja goed geeft verder niet natuurlijk
40+ bestaat al jaren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht ik dacht dat dit de zoveelste reïncarnatie van de GC 30/40-ers / GCSC / Lounge weet ik veel was. Maja goed geeft verder niet natuurlijk
Nee, geen zak aan hierquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is het hier nog een beetje gezellig verder?
Deze kan ook op meerdere manieren uitgelegd worden.quote:
Een open blik is altijd welkom.quote:
mijn blik is openquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een open blik is altijd welkom.
Als het zo te pas komt? prima, waarom niet?quote:
Op je hoofd.quote:
Sateetjesquote:
Pasar malam.quote:
Je hebt ook geen hond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat ik de hond nu niet uit hoef te laten.
Waar doen ze het van?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dik feest daar elke week in Bleiburg
Gelukkig, jij leeft nog, ik dacht even dat we er allemaal aan gingen in het westen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Gelukkig niet.quote:
Hondenweer daar?quote:
Ben ik in april nog geweest, ik hou d'r van.quote:
Niet zo'n beetje ook.quote:
Blij dat ik geen hond heb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb hier nog niets bijzondersquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:29 schreef chufi het volgende:
Stormbuitje trekt ff over .. ramen dicht pullup
Hoeft niet, alles is hier al gevallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:29 schreef chufi het volgende:
Stormbuitje trekt ff over .. ramen dicht pullup
24 hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zon en warmte in ieder geval![]()
Voor zolang...
Ik in Friesland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wonen jullie allemaal in het westen of zo
Eet smakelijk, denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Blij dat ik geen hond heb.
Nu eerst krabbenpootjes
Jammer,die ballonfeesten zijn altijd wel mooi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)or-naderend-noodweer
Dat is trouwens geen krab, maar varken. Toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nu eerst krabbenpootjes
Wil dat graag nogeens een keertje doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer,die ballonfeesten zijn altijd wel mooi.
Dat zijn krabbetjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens geen krab, maar varken. Toch?
Of kip.quote:
quote:
quote:
Die moet je niet in Griekenland bestellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk, denk ik.
Nog nooit gegeten
Dame Shii.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze beachclub vraagt 600 euro voor krabbenpootjes
Deze dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze beachclub vraagt 600 euro voor krabbenpootjes
quote:
't verre oosten.. je weet wel.. waar die wijzen wonenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wonen jullie allemaal in het westen of zo
Ja daweedikjaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
't verre oosten.. je weet wel.. waar die wijzen wonen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nu eerst krabbenpootjes
Waar zit die normaal dan?quote:
KSCquote:
GC/KSCquote:
Oh ja schijnt ook gezellig te wezenquote:
Ja allemaal mongolen daar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja schijnt ook gezellig te wezen
Pciesquote:
quote:
Daar weet jij niks van want dan had je niet hoeven vragen waar ik normaal zitquote:
Zal eens even checkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei leuk dit.
@:deisyy is vaste gast daar
TRV / Fles' Travelsnacks #9quote:
quote:
Dag oma.quote:
quote:
Zelfs SF vond het nietsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zelfs SF vond het nietsNou....
Hoiquote:
Wel lekker rustig op het strand.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ZO kwamen de buien via België aan land daarstraks:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet multi quoten.
Het gaat behoorlijk in het Haagse.
Nog 8 dagen en dan tekenen voor het huis wat we gekocht samen met schoonzoon en nog 9 dagen en dan even 12 dagen Spanje.
Komt dooer het [s]bier[/sweer denk ik.quote:
Onder de party tent wat minder....quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel lekker rustig op het strand.
Quequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt dooer het [s]bier[/sweer denk ik.
Benidorm Bastards.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog 8 dagen en dan tekenen voor het huis wat we gekocht samen met schoonzoon en nog 9 dagen en dan even 12 dagen Spanje.
Oh spannendquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat klinkt als dat het goed gaat , lekker Omaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb geen scootmobielquote:
Die kopen ze daar voor een prikkie.En dan over de boulevard racen.quote:
Buienradar is hier nog wel onlinequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zowel knmi.nl als buienradar is down. FOK nog wel up. Dit is echt het einde jongens
Serious trashingquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buienradar is hier nog wel online
Het ga je goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zowel knmi.nl als buienradar is down. FOK nog wel up. Dit is echt het einde jongens
Heerlijk. Wel een boel gepulk om dat vlees uit die pootjes te krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk, denk ik.
Nog nooit gegeten
Nee krab.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens geen krab, maar varken. Toch?
is toch kei duur voordat je enigszins genoeg gegeten hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Nee krab.
Varkenskrabbetjes zijn wat anders, dat zijn ribben.
Het is het huis waar ik al 35 jaar woon en SF 24.quote:
Zekers, ik vind het geweldig om te lezen hoe jij een locatie, waarvan menigeen denkt dat het niets, is smakelijk te vertellen en dat smakelijk wordt dan geïllustreerd door foto's (o.a. van eten).quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei leuk dit.
@:deisyy is vaste gast daar
Alweerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:16 schreef mario390 het volgende:
polse tv nance coolenmet stayc take me away
Oma-nijn.quote:
Nou ja het is misschien niet allemaal even spannend maar ik probeer er wel altijd wat leuks van te maken jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, ik vind het geweldig om te lezen hoe jij een locatie, waarvan menigeen denkt dat het niets, is smakelijk te vertellen en dat smakelijk wordt dan geïllustreerd door foto's (o.a. van eten).
Maar uh, waarom post jij hier dan en ben je vandaag niet materiaal voor een nieuwe aan het maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is misschien niet allemaal even spannend maar ik probeer er wel altijd wat leuks van te maken ja
He, sbequote:
Omdat ik ook weleens geen geld heb. En omdat ik ook nog een andere geldverslindende hobby heb. Maar tjee een weekjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, waarom post jij hier dan en ben je vandaag niet materiaal voor een nieuwe aan het maken?
Jeetje wat een verschil. Maar wat fijn dat het zo lukt met hulp van schoonzoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is het huis waar ik al 35 jaar woon en SF 24.
Voor een vermogen verspijkerd. Ze vroegen altijd een vermogen. Nu werd het aangeboden voor ¤ 150.000 terwijl woz 375.000 is
Als zelfstandige met onderhoudsbedrijf van bijna 58 en ik eigenlijk geen inkomen ..(te) groot risico. Schoonzoon bood aan om mee te gaan.
Dat is gelukt... Na 400 kilo papierwerk.
Je wil zeggen dat geld geld kost?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik ook weleens geen geld heb. En omdat ik ook nog een andere geldverslindende hobby heb. Maar tjee een weekjeda volgende komt over een maand pas
Zit voetbal te kijken. Eindhoven hangt ook zoiets boven ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
© Bertus de Leeuw
Ik lees net dat het een oude foto isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit voetbal te kijken. Eindhoven hangt ook zoiets boven ja.
Het is van 3 broers en zusters. Zijn ondertussen dik in de 70. Ze willen er vanaf. Het enige wat wij niet gedaan hebben is dubbele ramen. Daar hebben ze geen trek meer in. Schoonzoon werkt bij uitstekend bedrijf in kozijnen en dubbele beglazing... Komt goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Jeetje wat een verschil. Maar wat fijn dat het zo lukt met hulp van schoonzoon.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat geld geld kost?
Wel een leuke locatie gevonden voor de volgende? En nee, niet vertellen nog
Prutsersquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees net dat het een oude foto isOmroep Gelderland steggelt!
bijna afgelopen ... hoe gaat het ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:08 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
bleiburg moet teg 1ste velden spelen
Enige is dan wel dat dat geld geld waard moet blijven zeg maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]geld kost geld
![]()
Na naa na nana
Nee maar dat is meteen ook wel het mooiste aan mijn hobby. Je kunt er al je geld aan uitgeven, en je houdt nog steeds geld over
Tevens: ja, okee dan niet
Doe zijn telnr. eens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is van 3 broers en zusters. Zijn ondertussen dik in de 70. Ze willen er vanaf. Het enige wat wij niet gedaan hebben is dubbele ramen. Daar hebben ze geen trek meer in. Schoonzoon werkt bij uitstekend bedrijf in kozijnen en dubbele beglazing... Komt goed
Nat,maar wel verfrissend.quote:
Die regen is hier gevallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De woei is er ... maar het lijkt over te waaien zonder regen
Inserts Jermaine Jacksonquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die regen is hier gevallen.
Met Pia.quote:
Mijn regen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die regen is hier gevallen.
Vergeet Pia Zadora niet...quote:
Jij loopt altijd achter.quote:
Dat er onweer en regen aan komt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Half 8 duurt voor ons allemaal even lang
Wat fijn, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voor een vermogen verspijkerd. Ze vroegen altijd een vermogen. Nu werd het aangeboden voor ¤ 150.000 terwijl woz 375.000 is
Als zelfstandige met onderhoudsbedrijf van bijna 58 en ik eigenlijk geen inkomen ..(te) groot risico. Schoonzoon bood aan om mee te gaan.
Pro-tip: Snavels zijn prima af te tapen.. of gewoon een elastiekjequote:
quote:
Nee heb al gelopen vanmiddag in het tuincentruim enzquote:
Duc-tapequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pro-tip: Snavels zijn prima af te tapen.. of gewoon een elastiekje
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:
Zeg... Als je nog wilt dat ik je aardig blijf vinden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
2:0 velden staatquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
bijna afgelopen ... hoe gaat het ?
Als je laatste bent dan kan het niet erger worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
2:0 velden staatnu zijn we laatste
en spelen wiesnmarktfreitag
Verhip.. ik dacht dat dat van Army of Lovers wasquote:
Denk dat deze dat wel gaat doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enige is dan wel dat dat geld geld waard moet blijven zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik vind het een kut nummer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip.. ik dacht dat dat van Army of Lovers was
Weer wat geleerd
Zat wel in dezelfde stijl.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verhip.. ik dacht dat dat van Army of Lovers was
Weer wat geleerd
Mhhnnn scheissquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
2:0 velden staatnu zijn we laatste
en spelen wiesnmarktfreitag
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:14 schreef mario390 het volgende:
daar bij de 3ermaschinen daar zijn maar nur oude
schachtel de metrijden 55 +
Koeneloenquote:
Stom nummer, maar was wel een hit geloof ikquote:
Oeh dat zijn fijne vooruitzichtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
De rest was nog slechter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stom nummer, maar was wel een hit geloof ik
Ken geloof ik alleen dezequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De rest was nog slechter.
Prachtigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
© Bertus de Leeuw
Ik dacht vroeger altijd dat er dan foto`s werden gemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PrachtigIk vind dat soort wolkenpartijen altijd zo mooi om te zien. Ook thuis veilig binnen.[b] Al is het met bliksem ook niet verstandig om pal achter het raam te staan.[/b]
Dat is dan ook heel erg lekker allemaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er word Vega voor me gekookt... Ze gooien gewoon overal knoflook, ui en tomaat in..
Nietes dat dacht je nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat er dan foto`s werden gemaakt.
Vergeet je bier niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee het gaat hier nu echt hard waaien. Gauw alles naar binnen
Serieus wel,vanuit de hemel.quote:
Heel verstandigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze gooien gewoon overal knoflook, ui en tomaat in..
Herinnert me wel aan het Jaar Onzes Heeren Negentienhonderd Achtenzeventig, toen zusje en ik zaten te klieren op de achterbank van onze Opel Ascona B met de flitser van pa zijn compactcamera. Ging dat ding ineens af, midden op de snelweg. Pa helemaal flippen natuurlijk "WAT WAT IK RIJ MAAR HONDERD" en zo. Laggequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat er dan foto`s werden gemaakt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat deze dat wel gaat doen.
[ afbeelding ]Dat is er dan 1 uit de collectie, valt mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Die is goedquote:
Dat zijn mooie herinneringen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herinnert me wel aan het Jaar Onzes Heeren Negentienhonderd Achtenzeventig, toen zusje en ik zaten te klieren op de achterbank van onze Opel Ascona B met de flitser van pa zijn compactcamera. Ging dat ding ineens af, midden op de snelweg. Pa helemaal flippen natuurlijk "WAT WAT IK RIJ MAAR HONDERD" en zo. Lagge
ja en bij lange na niet de duurste. Wil je er meer zien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is er dan 1 uit de collectie, valt mee toch
Heideroosje.quote:
Ik was eens met een vriend op pad en hij zette mij bij de snackbar af om patat etc. voor ons te halen. Zat hij tijdens het wachten met zijn flitser te spelen. Alle voorbijkomende auto's in de rem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn mooie herinneringen.
blonde geile saue met zopfquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
in almere zijn mooie jonge meesteres
Zekers. Pappie is nog bij onsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn mooie herinneringen.
Doe dit maar in KPD.quote:
Die 100.000.000.000.000 uit Zimbabwe graagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en bij lange na niet de duurste. Wil je er meer zien?
Ja die heb ik ook. Maar ja dat is niet zo spannend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 100.000.000.000.000 uit Zimbabwe graag
Koester dat.De mijne is er al een paar jaar niet meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zekers. Pappie is nog bij onsVorige week nog voor de ik denk 16e keer jaarlijkse Fles-en-Pa-Fles-dag mee gedaan.
Zusje, lang verhaal
Wat is wel spannend dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Maar ja dat is niet zo spannend.
Mijn parkiet met de kettingzaag terwijl er een vreemde binnen komt.quote:
Das dan een koopje eigenlijk, terwijl er net een mooie nieuwe keuken inzit .quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ze zelf hebben betaald.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan een koopje eigenlijk, terwijl er net een mooie nieuwe keuken inzit .
Bijvoorbeeld biljetjes uit die regio van voor die tijd.quote:
Dan krijg je niet lang veel bezoekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet met de kettingzaag terwijl er een vreemde binnen komt.
Dank jequote:
Nog nooit van gehoord, Nyasalandquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld biljetjes uit die regio van voor die tijd.
[ afbeelding ]
Niemand durft langs te komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan krijg je niet lang veel bezoek
Is het huidige Malawi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, Nyasaland
Ik herken hetquote:
Snap ik met zo'n parkiet je opwachtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand durft langs te komen.
Las het net ja, en daarna maar eens gezocht waar Malawi ook al weer ligt.quote:
In welk land gingen ze nou hun biljetten veranderen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld biljetjes uit die regio van voor die tijd.
[ afbeelding ]
Ja, maar ook zelf betaald. Zo ook nieuwe cv, cv ketel e.d.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan een koopje eigenlijk, terwijl er net een mooie nieuwe keuken inzit .
Sindsdien zijn jouw bezoekers gehalveerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet met de kettingzaag terwijl er een vreemde binnen komt.
Daar zijn we (nog) niet geweest maar ik neem het van je aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als Overasseltse Heide
Weet niet precies waar je op doelt? Zimbabwe ja, voor de zoveelste kansloze keer. eSwatini ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In welk land gingen ze nou hun biljetten veranderen?
Zolang je niet op de Rabobank stemtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar ook zelf betaald. Zo ook nieuwe cv, cv ketel e.d.
In ieder geval laten we dochterlief en aanhang wat na zonder erfbelasting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |