Prachtigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Š Bertus de Leeuw

Ik dacht vroeger altijd dat er dan foto`s werden gemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PrachtigIk vind dat soort wolkenpartijen altijd zo mooi om te zien. Ook thuis veilig binnen.[b] Al is het met bliksem ook niet verstandig om pal achter het raam te staan.[/b]

Dat is dan ook heel erg lekker allemaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er word Vega voor me gekookt... Ze gooien gewoon overal knoflook, ui en tomaat in..

Nietes dat dacht je nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat er dan foto`s werden gemaakt.

Vergeet je bier niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee het gaat hier nu echt hard waaien. Gauw alles naar binnen

Serieus wel,vanuit de hemel.quote:

Heel verstandigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze gooien gewoon overal knoflook, ui en tomaat in..

Herinnert me wel aan het Jaar Onzes Heeren Negentienhonderd Achtenzeventig, toen zusje en ik zaten te klieren op de achterbank van onze Opel Ascona B met de flitser van pa zijn compactcamera. Ging dat ding ineens af, midden op de snelweg. Pa helemaal flippen natuurlijk "WAT WAT IK RIJ MAAR HONDERD" en zo. Laggequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat er dan foto`s werden gemaakt.

quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat deze dat wel gaat doen.
[ afbeelding ]Dat is er dan 1 uit de collectie, valt mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before

Die is goedquote:

Dat zijn mooie herinneringen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herinnert me wel aan het Jaar Onzes Heeren Negentienhonderd Achtenzeventig, toen zusje en ik zaten te klieren op de achterbank van onze Opel Ascona B met de flitser van pa zijn compactcamera. Ging dat ding ineens af, midden op de snelweg. Pa helemaal flippen natuurlijk "WAT WAT IK RIJ MAAR HONDERD" en zo. Lagge

ja en bij lange na niet de duurste. Wil je er meer zien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is er dan 1 uit de collectie, valt mee toch

Heideroosje.quote:

Ik was eens met een vriend op pad en hij zette mij bij de snackbar af om patat etc. voor ons te halen. Zat hij tijdens het wachten met zijn flitser te spelen. Alle voorbijkomende auto's in de rem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn mooie herinneringen.

blonde geile saue met zopfquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
in almere zijn mooie jonge meesteres

Zekers. Pappie is nog bij onsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn mooie herinneringen.

Doe dit maar in KPD.quote:

Die 100.000.000.000.000 uit Zimbabwe graagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en bij lange na niet de duurste. Wil je er meer zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |