Serious trashingquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buienradar is hier nog wel online
Het ga je goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zowel knmi.nl als buienradar is down. FOK nog wel up. Dit is echt het einde jongens
Heerlijk. Wel een boel gepulk om dat vlees uit die pootjes te krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eet smakelijk, denk ik.
Nog nooit gegeten
Nee krab.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is trouwens geen krab, maar varken. Toch?
is toch kei duur voordat je enigszins genoeg gegeten hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Nee krab.
Varkenskrabbetjes zijn wat anders, dat zijn ribben.
Het is het huis waar ik al 35 jaar woon en SF 24.quote:
Zekers, ik vind het geweldig om te lezen hoe jij een locatie, waarvan menigeen denkt dat het niets, is smakelijk te vertellen en dat smakelijk wordt dan geïllustreerd door foto's (o.a. van eten).quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kei leuk dit.
@:deisyy is vaste gast daar
Alweerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:16 schreef mario390 het volgende:
polse tv nance coolenmet stayc take me away
Oma-nijn.quote:
Nou ja het is misschien niet allemaal even spannend maar ik probeer er wel altijd wat leuks van te maken jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, ik vind het geweldig om te lezen hoe jij een locatie, waarvan menigeen denkt dat het niets, is smakelijk te vertellen en dat smakelijk wordt dan geïllustreerd door foto's (o.a. van eten).
Maar uh, waarom post jij hier dan en ben je vandaag niet materiaal voor een nieuwe aan het maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is misschien niet allemaal even spannend maar ik probeer er wel altijd wat leuks van te maken ja
He, sbequote:
Omdat ik ook weleens geen geld heb. En omdat ik ook nog een andere geldverslindende hobby heb. Maar tjee een weekjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, waarom post jij hier dan en ben je vandaag niet materiaal voor een nieuwe aan het maken?
Jeetje wat een verschil. Maar wat fijn dat het zo lukt met hulp van schoonzoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is het huis waar ik al 35 jaar woon en SF 24.
Voor een vermogen verspijkerd. Ze vroegen altijd een vermogen. Nu werd het aangeboden voor ¤ 150.000 terwijl woz 375.000 is
Als zelfstandige met onderhoudsbedrijf van bijna 58 en ik eigenlijk geen inkomen ..(te) groot risico. Schoonzoon bood aan om mee te gaan.
Dat is gelukt... Na 400 kilo papierwerk.
Je wil zeggen dat geld geld kost?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ik ook weleens geen geld heb. En omdat ik ook nog een andere geldverslindende hobby heb. Maar tjee een weekjeda volgende komt over een maand pas
Zit voetbal te kijken. Eindhoven hangt ook zoiets boven ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
© Bertus de Leeuw
Ik lees net dat het een oude foto isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit voetbal te kijken. Eindhoven hangt ook zoiets boven ja.
Het is van 3 broers en zusters. Zijn ondertussen dik in de 70. Ze willen er vanaf. Het enige wat wij niet gedaan hebben is dubbele ramen. Daar hebben ze geen trek meer in. Schoonzoon werkt bij uitstekend bedrijf in kozijnen en dubbele beglazing... Komt goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Jeetje wat een verschil. Maar wat fijn dat het zo lukt met hulp van schoonzoon.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat geld geld kost?
Wel een leuke locatie gevonden voor de volgende? En nee, niet vertellen nog
Prutsersquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees net dat het een oude foto isOmroep Gelderland steggelt!
bijna afgelopen ... hoe gaat het ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:08 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
bleiburg moet teg 1ste velden spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |