Sinds wanneer is een aanranding lef tonen?quote:
In een VT boeit dat niet. Pas bij de kwalificatie is de gap belangrijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:49 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo gewoon bijna 4 seconden langzamer.. dat kan cht niet.
Gewoon volgend jaar Tsunoda en Riccardo eruiit, Lawson en Hadjar in die wagen.. weer een echt opleidingsteam maken.
Porschesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:12 schreef golfer het volgende:
De auto's die nu op het circuit rijden maken veel meer lawaai dan de F1 wagens.
Ik zit nu op mijn werk bij Caprera en het lijkt wel of ze om de hoek in het bos aan het rijden zijn.
Nee. Geen opstapklasse voor de F1quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:20 schreef superniger het volgende:
Porsche Mobil 1 Supercup.
Is dat een soort jupiler league?
Oke boomerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:12 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu op mijn werk bij Caprera en het lijkt wel of ze om de hoek in het bos aan het rijden zijn.
Zou je kunnen zeggen inderdaad. Gewoon net een tandje lager dan F1.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:20 schreef superniger het volgende:
Porsche Mobil 1 Supercup.
Is dat een soort jupiler league?
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
Potjecreme is gewoon oud aan het worden en denkt de taal van de jongere generatie te spreken.quote:
Ik was voor de Porsches vorig jaar een tribune langs het rechte stuk op gegaan. Mijn oren waren daar minder blij meequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:12 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Potjecreme is gewoon oud aan het worden en denkt de taal van de jongere generatie te spreken.
Monaco groet uquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef SiGNe het volgende:
Blijft een mooi zicht, zo';n circuit vlak naast het strand.
Viaplay luisterenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Heerlijk, op de F1TV stream heeft Viaplay vergeten de microfoon aan te zetten.. wat een rust...
Je moet NK de schuld gevenquote:
Die zit op de klaagorgel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow![]()
Die zit zeker weer ergens zonder airco
Zijn helm is gezandstraaldquote:
Water is nat enzovoortsquote:
Onder een hunebedquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Water is nat enzovoorts
Waar heb je Stig gelaten?
Net als Hulkenberg vanochtend.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAA GEORGIE, WAT MOOI DOOR HET GRIND
O ja, ik staak nog steeds.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAA GEORGIE, WAT MOOI DOOR HET GRIND
Alvast een excuus voor als hij zondag niet gaatquote:
Gras is groen. Water is nat etcetraquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Perez presteert ook geheel volgens verwachting
Misschien heeft DaniRic wel heel veel brandstof.quote:
Je hebt Nizno ook al weggepest.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt Nizno ook al weggepest.
Ik heb haar nog niet gezien vandaagquote:
Heeft DaniRic al de stroopwafel test gedaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Denkt meer aan stroopwafels van aan racen
@Nizno ooooooquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gezien vandaag
Vast welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft DaniRic al de stroopwafel test gedaan?
Hij zou eens keer frikandel moet proberen.quote:
Bahquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zou eens keer frikandel moet proberen.
Of kan Max niet omgaan met een auto die kut is?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt hij foutjes of is de auto kut ?
Nee, Nizno probeerde mij weg te pesten. Niet zaken omdraaien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt Nizno ook al weggepest.
Waar is ze dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Nizno probeerde mij weg te pesten. Niet zaken omdraaien.
Jij bent vaag.quote:
Ik geloof dat Max qua schade erg goed gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of kan Max niet omgaan met een auto die kut is?
Moet jij ook niet aan het werk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hard aan het werk zoals het hoort.
Vooral de windquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tarzanbocht blijft lastig voor sommige
Dat heb ik ook geprobeerd en zie ik ben zoals vele anderen ook in het zwartquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Nizno probeerde mij weg te pesten. Niet zaken omdraaien.
quote:
Ja, toch code rood dus er rijdt niemandquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is Nico nou de baan overgestoken
BOELSquote:
Waarom? Ik vind het wel een beestachtige baanquote:
Veel te kleinquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel een beestachtige baan
Met al die McLaren fans levert dat geen mooie beelden op voor de film.quote:
Veel te kleinquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel een beestachtige baan
We are checkingquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef SiGNe het volgende:
Ferrari doet 't ook nog niet echt denderend..
Ferrari being Ferrariquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:30 schreef greysbones het volgende:
Ik heb hem onder de steen vandaan gehaald @:ESF1gamer
Einde RB tijdperkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes doet het hier ook beestachtig goed
Red Bull weer de derde auto.
Werd tijd!quote:
Beter naar Aston Martin.quote:
Ik ben er hoor skattiesquote:
Nou eigenlijk wel.quote:
Zin in de Lewis meltdown bij Ferrari.quote:
Ik denk niet dat die hem kunnen betalenquote:
HAM/LEC meltdownquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zin in de Lewis meltdown bij Ferrari.
Neuh. Meer strijd is leuk.quote:
Pa Stroll heeft veel moneyquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die hem kunnen betalen
Gewoon slechtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef SiGNe het volgende:
Het budget van Stroll is onuitputtelijk. Die kunnen alles betalen wat Max wil.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die hem kunnen betalen
Hun summerbreak spotje was wel erg suggestiefquote:
Dan kwam ik duimen te kort somsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat je hier geen duimpjes omlaag kan geven.
Als jij dat volwassen vindt, zeker doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zin in de Lewis meltdown bij Ferrari.
Die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hun summerbreak spotje was wel erg suggestief
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kwam ik duimen te kort soms
Lekker downvoten en freezenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar wel kunnen posten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:06 schreef Zipportal het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Ja jammer dat je niet kan haten op alles wat je niet aanstaat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jij hebt ook weer een vaatje azijn gehad in de vakantie of nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja jammer dat je niet kan haten op alles wat je niet aanstaat.
2004 had goeie muziekquote:
Alle blauwen hier hebben azijn gedronken including mequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer een vaatje azijn gehad in de vakantie of niet
Hoezo ik? Ik zit niet te springen om mensen dislikes te kunnen geven omdat ik het ergens niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer een vaatje azijn gehad in de vakantie of niet
Kan Danny jullie niet oranje maken voor dit weekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alle blauwen hier hebben azijn gedronken including me
Flinke geldstroom, flinke kutauto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het budget van Stroll is onuitputtelijk. Die kunnen alles betalen wat Max wil.
Is dat hetzelfde als kool-aid ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alle blauwen hier hebben azijn gedronken including me
Welk bedrijf zit daar achter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Windowlicker BVquote:
Lawrence Strollquote:
Dat zegt mij eigenlijk nietsquote:
Dat magquote:
Oh. Ik dacht dat het beter was voor Max' kampioenschap als hij zelf wint.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor Max kampioenschap is het beter dat 1 van de Mercedes coureurs wint.
Max voor Norris dan is het goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat het beter was voor Max' kampioenschap als hij zelf wint.
Zo zie je maar weer.
McLaren blijft wel goed doen, dus heb liever dat andere concurrent punten afsnoepen van je directe concurrent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer.
TYquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Lawrence_Stroll
De moeder van Stroll heeft meer geld dan z'n vader..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😂😂quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer.
Dat altijd, maar wordt wel af en toe een lastig verhaal dit seizoen. Vooral als geen Perez in de buurt hebt om iets met de strategie te doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max voor Norris dan is het goed
Hij heeft zijn geld in de mode verdientquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
TY
part-owner and executive chairman of Aston Martin,
Verdienen die zoveel geld met Aston Martin?
Ik dacht dat je met F1 meedoen als team dat je juist geld verliest.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft zijn geld in de mode verdient
En daarna pas AM
Als hij maar geen kinderen gaat bijtenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toto Wolff is van de partij. Altijd gaaf.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als hij maar geen kinderen gaat bijten
Datis vooral een gemis, afgezien de punten in het WDC.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat altijd, maar wordt wel af en toe een lastig verhaal dit seizoen. Vooral als geen Perez in de buurt hebt om iets met de strategie te doen.
Ik denk dat meneer Stroll heel goed weet hoe hij geld moet verdienenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met F1 meedoen als team dat je juist geld verliest.
Daarom geen Engels commentaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:53 schreef Rnie het volgende:
Sky F1 blijft toch wel zielig hoor.Constant zeiken op de baan, daarnaast is het gusty, windy en is dit niet de manier om het maximale uit de auto te halen. Prima verder, maar als het op Silverstone waait, dan hoort het bij the lore of F1 en is het extreem uitdagend on the best track of the world om het maximale eruit te halen.
![]()
Ontplofte poes.quote:
Dit is net zoals Viaplay kijken en dan zeiken over de kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:53 schreef Rnie het volgende:
Sky F1 blijft toch wel zielig hoor.Constant zeiken op de baan, daarnaast is het gusty, windy en is dit niet de manier om het maximale uit de auto te halen. Prima verder, maar als het op Silverstone waait, dan hoort het bij the lore of F1 en is het extreem uitdagend om het maximale eruit te halen op de beste baan ter wereld .
![]()
Exploding kittensquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of @:Nattekat dit leuk vindt.
Leuk spel is het. Ik heb het hier in de kast liggen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuk spel is het. Ik heb het hier in de kast liggen.
F1 is PR voor je bedrijf, dat kost geld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met F1 meedoen als team dat je juist geld verliest.
En rookt zijn bandjes opquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc met de inhaalactie op Perez
Ik weet wat wij gaan doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuk spel is het. Ik heb het hier in de kast liggen.
Infaalactie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc met de inhaalactie op Perez
Yup.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou de acts niet meer bij, het is nu elk team dat niet RBR is?
Sommige acts zijn hetzelfde gebleven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou de acts niet meer bij, het is nu elk team dat niet RBR is?
Facts.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sommige acts zijn hetzelfde gebleven.
Over het hele seizoen is het Engelse commentaar wel redelijk te pruimen hoor. De Max antipathie is imo stukken minder dan eerst, maar tijdens Zandvoort kunnen ze het gewoon niet laten om hun ware aard te verhullen.quote:
Tot morgen skattiequote:
Je bent bekend met F1TV commentaar, je kiest zelf voor de vuilnisbakkenzooi nu.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Over het hele seizoen is het Engelse commentaar wel redelijk te pruimen hoor. De Max antipathie is imo stukken minder dan eerst, maar tijdens Zandvoort kunnen ze het gewoon niet laten om hun ware aard te verhullen.
Als je toch engels commentaar wil kan je overschakelen naar F1TV commentaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Over het hele seizoen is het Engelse commentaar wel redelijk te pruimen hoor. De Max antipathie is imo stukken minder dan eerst, maar tijdens Zandvoort kunnen ze het gewoon niet laten om hun ware aard te verhullen.
Nattekat probeert iets.quote:
Met regen is leukerquote:
Verkapte sollicitatie bij Viaplayquote:
Ik heb me prima vermaakt met beestachtige GEORGE op p1.quote:
Dat gaat al snelquote:
Ik heb best vaak (race of 5 per jaar) geen andere mogelijkheid. Thuis heb ik Viaplay, familie in Engeland, waar ik nu zit, hebben Sky F1.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent bekend met F1TV commentaar, je kiest zelf voor de vuilnisbakkenzooi nu.
Hamilton heeft nog niet gewonnen als Russells auto het gewoon deed, en in Hongarije had Mercedes zijn quali verneukt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met beestachtige GEORGE op p1.
Wel met elektrische auto's. Formule E reed een aantal jaar geleden in Zrich.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op deze datum in 1953 won Ascari in de GP van Zwitserland. Geinig. Tegenwoordig mag je niet eens racen in Zwitserland.
ViaNat.quote:
BEESTACHTIG GOEDquote:
GRUWELIJK NAT.quote:
quote:
💪😉quote:
Waarschijnlijk is alles pas na de kwalificatie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
23 augustus 2024 om 20:23:16
Waarschuwing:
Vandaag zijn er geen waarschuwingen meer, maar morgen neemt aan het einde van de middag en begin van de avond de kans op enkele stevige onweersbuien toe. Plaatselijk zijn (zware) windstoten en hagel mogelijk.Verkeer en buitenactiviteiten kunnen hinder ondervinden.
Ik ben benieuwd hoe het om 15 uur is.....
Dit weekend wel. Als ze volgende week willen racen moeten ze lappenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:29 schreef THEFXR het volgende:
gaat Haas nog racen?
https://www.nu.nl/formule(...)%2Fwww.google.com%2F
Maar wat gaat het geld aan ze moeten lappen? Ik geloof niet dat het direct Urkalis gaat ivm de oorlog.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit weekend wel. Als ze volgende week willen racen moeten ze lappen
Derdenrekening lijkt mequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar wat gaat het geld aan ze moeten lappen? Ik geloof niet dat het direct Urkalis gaat ivm de oorlog.
Extra geld voor de wederopbouw van Oekrane.quote:
Dat trekt Gene zo uit z'n poeplap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Extra geld voor de wederopbouw van Oekrane.
Mazepin zou mogelijk ook Alpine overnemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:29 schreef THEFXR het volgende:
gaat Haas nog racen?
https://www.nu.nl/formule(...)%2Fwww.google.com%2F
Het Engelse F1TV commentaar is prima. Echt 1000 keer professioneler dan Viaplay.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent bekend met F1TV commentaar, je kiest zelf voor de vuilnisbakkenzooi nu.
Dat is Max toch altijd?quote:
Hongarije gemist?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Dat is Max toch altijd?
Nee, hoezo?quote:
gif wordt erg gewaardeerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tom Coronel wordt hevig weggeduwd door Nico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |