Sinds wanneer is een aanranding lef tonen?quote:
In een VT boeit dat niet. Pas bij de kwalificatie is de gap belangrijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:49 schreef SiGNe het volgende:
Ricciardo gewoon bijna 4 seconden langzamer.. dat kan écht niet.
Gewoon volgend jaar Tsunoda en Riccardo eruiit, Lawson en Hadjar in die wagen.. weer een echt opleidingsteam maken.
Porschesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:12 schreef golfer het volgende:
De auto's die nu op het circuit rijden maken veel meer lawaai dan de F1 wagens.
Ik zit nu op mijn werk bij Caprera en het lijkt wel of ze om de hoek in het bos aan het rijden zijn.
Nee. Geen opstapklasse voor de F1quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:20 schreef superniger het volgende:
Porsche Mobil 1 Supercup.
Is dat een soort jupiler league?
Oke boomerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:12 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu op mijn werk bij Caprera en het lijkt wel of ze om de hoek in het bos aan het rijden zijn.
Zou je kunnen zeggen inderdaad. Gewoon net een tandje lager dan F1.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:20 schreef superniger het volgende:
Porsche Mobil 1 Supercup.
Is dat een soort jupiler league?
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
Potjecreme is gewoon oud aan het worden en denkt de taal van de jongere generatie te spreken.quote:
Ik was voor de Porsches vorig jaar een tribune langs het rechte stuk op gegaan. Mijn oren waren daar minder blij meequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:12 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Potjecreme is gewoon oud aan het worden en denkt de taal van de jongere generatie te spreken.
Monaco groet uquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef SiGNe het volgende:
Blijft een mooi zicht, zo';n circuit vlak naast het strand.
Viaplay luisterenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef SiGNe het volgende:
Heerlijk, op de F1TV stream heeft Viaplay vergeten de microfoon aan te zetten.. wat een rust...
Je moet NK de schuld gevenquote:
Die zit op de klaagorgel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow![]()
Die zit zeker weer ergens zonder airco
Zijn helm is gezandstraaldquote:
Water is nat enzovoortsquote:
Onder een hunebedquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Water is nat enzovoorts
Waar heb je Stig gelaten?
Net als Hulkenberg vanochtend.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAA GEORGIE, WAT MOOI DOOR HET GRIND
O ja, ik staak nog steeds.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAA GEORGIE, WAT MOOI DOOR HET GRIND
Alvast een excuus voor als hij zondag niet gaatquote:
Gras is groen. Water is nat etcetraquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Perez presteert ook geheel volgens verwachting
Misschien heeft DaniRic wel heel veel brandstof.quote:
Je hebt Nizno ook al weggepest.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt Nizno ook al weggepest.
Ik heb haar nog niet gezien vandaagquote:
Heeft DaniRic al de stroopwafel test gedaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Denkt meer aan stroopwafels van aan racen
@Nizno ooooooquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet gezien vandaag
Vast welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft DaniRic al de stroopwafel test gedaan?
Hij zou eens keer frikandel moet proberen.quote:
Bahquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zou eens keer frikandel moet proberen.
Of kan Max niet omgaan met een auto die kut is?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt hij foutjes of is de auto kut ?
Nee, Nizno probeerde mij weg te pesten. Niet zaken omdraaien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt Nizno ook al weggepest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |