abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214875952
quote:
9s.gif Op maandag 2 september 2024 23:54 schreef Evangelion het volgende:
Waterfles in de hand heb ik in het begin ook veel gedaan. Volgens mij heb ik daarom nog steeds moeite met mijn armen goed te bewegen tijdens het lopen.
Nog erger bij mensen die met hun telefoon lopen, is mijn indruk. Die lopen echt raar met hun armen.
pi_214880426
Ik heb zelf nog een waterdichte jas nodig voor mijn race over een maand (mandatory kit). Twijfel nog over de prijs/kwaliteit waar ik voor ga. Als het droog blijft is een dure wel zonde want verder zou ik het niet snel gebruiken, maar vorig jaar was het wel nodig aan de foto's te zien. :') ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214880555
Waterdichte jas betekend voor mij altijd dat ik alsnog zeik nat wordt het zweet :')
Ben wel benieuwd of iemand ooit eens een goede jas daarvoor heeft gevonden.

Zijn er nog deelnemers aan de 30 van Amsterdam noord aankomende zondag hier?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_214880591
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waterdichte jas betekend voor mij altijd dat ik alsnog zeik nat wordt het zweet :')
Ben wel benieuwd of iemand ooit eens een goede jas daarvoor heeft gevonden.

Zijn er nog deelnemers aan de 30 van Amsterdam noord aankomende zondag hier?
Tegelijkertijd denk ik dat je bij zo'n bergultra (weet even niet hoe lang die van Evangelion ook alweer is) je op een vrij lage hartslag loopt, zeker bij het afdalen, dus onderkoeling is minstens zo'n groot risico, weet niet of je je echt kapot zult zweten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 3 september 2024 @ 15:42:41 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214881094
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef kalinhos het volgende:
Hebben mensen ervaring met zo’n rugzak met water (of een andere vloeistof maar laten we uitgaan van water) erin?

Ik loop nu met een bidon van 0,6L ofzo. Gaat wel, maar ideaal is anders. Hoeveel gaat er in zo’n rugzak en klotst het ook?

Heb altijd gezegd dat ik niet als kerstboom ga lopen of echt hardloopkleding ga aanschaffen, inmiddels ben ik swinters zichtbaar vanuit een vliegtuig, koop en loop ik in hempies en koop ik minstens 1x per jaar nieuwe hardloopschoenen dus dan kan dit er ook nog wel bij.
Ik liep vroeger ook met flesjes, zakjes met ruimte voor 1 flesje. Wat een gedoe man; je gaat zweten, het flesje zit niet meer lekker, je moet continue wisselen van arm. Daarna nog hardlooprugzakjes met waterzak (5 en 8L, maar niet trail) en nu een Evadict trailvest 10L met telefoonzakje aan de voorkant, plaats voor twee softflasks (of dus een telefoon) aan de voorkant, compartimenten voor gels en nog een ruim vak achterin. Deze zit echt als een kledingstuk en zit seamless om me heen en ik ben er echt weg van. Gaat ook gewoon om bij een snelle run, want zit gewoon prima. Je kunt hem ook nog wassen :P (geen onbelangrijk detail).

https://www.decathlon.nl/(...)dAZf1zxoCVuwQAvD_BwE Nieuw 69, ik heb hem ooit in de sale voor 27,95 gekocht :o

[ Bericht 3% gewijzigd door SEMTEX op 03-09-2024 15:49:30 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214886898
Dank allen. Zo’n drankvest met los water erin is dus niet per se een aanrader maar een vest met ruimte voor een flesje of 1-2 wel. Ga ik me daarverder op oriënteren.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_214887216
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 09:32 schreef kalinhos het volgende:
Dank allen. Zo’n drankvest met los water erin is dus niet per se een aanrader maar een vest met ruimte voor een flesje of 1-2 wel. Ga ik me daarverder op oriënteren.
Een vest met blaas kun je heel makkelijk het klotsen tegenaan door de zak om te draaien en de lucht er uit te zuigen. Dan zit het als gegoten op je rug.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214887222
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2024 15:42 schreef SEMTEX het volgende:
Daarna nog hardlooprugzakjes met waterzak (5 en 8L, maar niet trail) en nu een Evadict trailvest 10L met telefoonzakje aan de voorkant,
10L water? :o
pi_214887491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
10L water? :o
De inhoud van rugzakken wordt altijd gemeten in liters. In dit geval 10l regenjasjes/petjes/buff/handschoenen etc ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_214890774
Zo, vanavond met de trein naar Innsbruck en dan 9 dagen bergwandelen. Daarna komt de zwaarste week van mn marathontraining, heel benieuwd hoe dat gaat voelen. Dan nog een flinke week an dan al afbouwen richting de taper, toch wel bizar ook weer hoe snel de marathon dan dichterbij komt :9
pi_214890784
Eindhoven HM: startwave 2 *O*
pi_214893564
Ik heb nog een ouwe Scott rugzak met vooral plaats voor 2 flessen, daar steek ik 2 Aquariusflessen in.
Ik heb ook zo'n zakje van 2 liter maar nog nooit gebruikt.
Bij mijn laatste lange duurloop had ik geen zin in de rugzak en deed ik 2 lussen waarbij ik halverwege weer thuiskwam om te drinken en een nieuwe fles te nemen. Ik had een mouwloos triatlon t-shirt met achterin een zak waar mits enig duwen een fles sportdrank in past.
pi_214894937
Ik plan m'n rondjes ook wel langs waterpunten. Ik heb het geluk dat er 8 km van mijn huis eentje zit, dus perfect voor een duurloopje. En in het park waar een 800m rondje is voor intervallen, staat ook een waterpunt. Zo'n Join The Pipe ding. Alleen in de winter heb je er niks aan.
pi_214895116
Ik heb zo'n vest met 2 compartimenten, maar eerlijk gezegd gebruik ik die zelden. Bij lange duurlopen (>20km) neem ik een flesje mee die vaak onderweg nog wel ergens kan worden bijgevuld of ik loop onderweg even een supermarkt in.

Bij park runs (rondjes van 2km ongeveer) zet m ik weleens ergens weg .
pi_214896004
Ik drink echt nooit onderweg. Ik ga zondag wel een poging doen want de voorspelling is echt heel warm (voor nu) dus mogelijk verstandig en alles. Maar ik weet nog niet zo goed hoe.. ik heb ook een gelletje ingepakt alvast, maar daarmee heb ik hetzelfde. Geen idee hoe ik dat wegkrijg. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 5 september 2024 @ 09:03:30 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214896426
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214897403
Ik loop tot nu toe max 7km, ik neem geen water mee, maar ik ga ook als het even kan wel vroeg als het nog niet zo warm is. En ik neem vaak een kauwgompje, dan krijg ik niet zo'n droge mond ;)
Fake it till you make it...
pi_214897695
In mijn trainingen (tot een halve marathon) drink ik ook nooit, maar tijdens de uiteindelijke wedstrijd vind ik het wel heerlijk om dus gebruik te maken van water en de sponzen. Dat is zo heerlijk verfrissend.
pi_214898160
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 11:04 schreef Nijna het volgende:
Ik loop tot nu toe max 7km, ik neem geen water mee, maar ik ga ook als het even kan wel vroeg als het nog niet zo warm is. En ik neem vaak een kauwgompje, dan krijg ik niet zo'n droge mond ;)
Tijdens het rennen? :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_214898268
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Tijdens het rennen? :o
Ja, ff kauwen en dan duw ik hem bovenin tussen mn tanden en mn wang. En dan af en toe even kauwen en dan stop ik em weer terug ;) . Scheelt echt (vind ik).
pi_214899058
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 12:34 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja, ff kauwen en dan duw ik hem bovenin tussen mn tanden en mn wang. En dan af en toe even kauwen en dan stop ik em weer terug ;) . Scheelt echt (vind ik).
Oh, dat lijkt me echt gevaarlijk :o Maar ik heb sowieso een hekel aan kauwgom :P
pi_214899464
Ik heb ook heel vaak tijdens het hardlopen een kauwgompje in moet ik zeggen :@ maar dat heb ik ook gehad tijdens andere sporten die ik gedaan heb. Ik heb echt een hekel aan een droge mond tijdens het sporten.

Maar goed, ik heb geen enkele sport op hoog niveau gedaan of zo. Altijd recreatief.
pi_214899905
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Oh, dat lijkt me echt gevaarlijk :o Maar ik heb sowieso een hekel aan kauwgom :P
Ik heb het gevaar van een kauwgompje als niet zo gevaarlijk ingeschat. Het is verder niet hard ofzo. Ik kan me voorstellen dat je het doorslikt ofzo, maar dat is me nog niet gebeurd.
Geen idee of je dat ding kan inademen ofzo.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 5 september 2024 @ 15:46:53 #149
426493 crew  PippenScottie
pi_214900000
Middag vrij, dus ik heb net een rondje gelopen. Ik kan prima tegen warmte, maar dit was niet leuk meer. Het is wel tof dat ik weer op een niveau ben dat ik drie kwartier kan lopen, het lekker voelt en zonder dat mensen me bezorgd aankijken :D

Tevens ben ik team niet drinken en wel kauwgom.
My friends all drive horses
pi_214900870
Stond vandaag 5/5/3 (easy/tempo/easy) op het programma, maar het was veel te heet en ik kreeg hongerklop halverwege (nog niet helemaal gewend aan de hoeveelheid calorieën) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')