Nog erger bij mensen die met hun telefoon lopen, is mijn indruk. Die lopen echt raar met hun armen.quote:Op maandag 2 september 2024 23:54 schreef Evangelion het volgende:
Waterfles in de hand heb ik in het begin ook veel gedaan. Volgens mij heb ik daarom nog steeds moeite met mijn armen goed te bewegen tijdens het lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegelijkertijd denk ik dat je bij zo'n bergultra (weet even niet hoe lang die van Evangelion ook alweer is) je op een vrij lage hartslag loopt, zeker bij het afdalen, dus onderkoeling is minstens zo'n groot risico, weet niet of je je echt kapot zult zweten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 14:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waterdichte jas betekend voor mij altijd dat ik alsnog zeik nat wordt het zweet
Ben wel benieuwd of iemand ooit eens een goede jas daarvoor heeft gevonden.
Zijn er nog deelnemers aan de 30 van Amsterdam noord aankomende zondag hier?
Ik liep vroeger ook met flesjes, zakjes met ruimte voor 1 flesje. Wat een gedoe man; je gaat zweten, het flesje zit niet meer lekker, je moet continue wisselen van arm. Daarna nog hardlooprugzakjes met waterzak (5 en 8L, maar niet trail) en nu een Evadict trailvest 10L met telefoonzakje aan de voorkant, plaats voor twee softflasks (of dus een telefoon) aan de voorkant, compartimenten voor gels en nog een ruim vak achterin. Deze zit echt als een kledingstuk en zit seamless om me heen en ik ben er echt weg van. Gaat ook gewoon om bij een snelle run, want zit gewoon prima. Je kunt hem ook nog wassenquote:Op maandag 2 september 2024 22:50 schreef kalinhos het volgende:
Hebben mensen ervaring met zo’n rugzak met water (of een andere vloeistof maar laten we uitgaan van water) erin?
Ik loop nu met een bidon van 0,6L ofzo. Gaat wel, maar ideaal is anders. Hoeveel gaat er in zo’n rugzak en klotst het ook?
Heb altijd gezegd dat ik niet als kerstboom ga lopen of echt hardloopkleding ga aanschaffen, inmiddels ben ik swinters zichtbaar vanuit een vliegtuig, koop en loop ik in hempies en koop ik minstens 1x per jaar nieuwe hardloopschoenen dus dan kan dit er ook nog wel bij.
Een vest met blaas kun je heel makkelijk het klotsen tegenaan door de zak om te draaien en de lucht er uit te zuigen. Dan zit het als gegoten op je rug.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:32 schreef kalinhos het volgende:
Dank allen. Zo’n drankvest met los water erin is dus niet per se een aanrader maar een vest met ruimte voor een flesje of 1-2 wel. Ga ik me daarverder op oriënteren.
10L water?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:42 schreef SEMTEX het volgende:
Daarna nog hardlooprugzakjes met waterzak (5 en 8L, maar niet trail) en nu een Evadict trailvest 10L met telefoonzakje aan de voorkant,
De inhoud van rugzakken wordt altijd gemeten in liters. In dit geval 10l regenjasjes/petjes/buff/handschoenen etcquote:
Tijdens het rennen?quote:Op donderdag 5 september 2024 11:04 schreef Nijna het volgende:
Ik loop tot nu toe max 7km, ik neem geen water mee, maar ik ga ook als het even kan wel vroeg als het nog niet zo warm is. En ik neem vaak een kauwgompje, dan krijg ik niet zo'n droge mond
Ja, ff kauwen en dan duw ik hem bovenin tussen mn tanden en mn wang. En dan af en toe even kauwen en dan stop ik em weer terugquote:
Oh, dat lijkt me echt gevaarlijkquote:Op donderdag 5 september 2024 12:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja, ff kauwen en dan duw ik hem bovenin tussen mn tanden en mn wang. En dan af en toe even kauwen en dan stop ik em weer terug. Scheelt echt (vind ik).
Ik heb het gevaar van een kauwgompje als niet zo gevaarlijk ingeschat. Het is verder niet hard ofzo. Ik kan me voorstellen dat je het doorslikt ofzo, maar dat is me nog niet gebeurd.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me echt gevaarlijkMaar ik heb sowieso een hekel aan kauwgom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |