Tja, dat zijn de meeste onzinfluencers. Allemaal van die huilstruiken. Sneue figurenquote:
Woensdag nog ff 30 graden... (Misschien de laatste.)quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:51 schreef Elan het volgende:
Mij alweer te warm. Laat de herfst maar snel beginnen.
Te warm?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:51 schreef Elan het volgende:
Oostenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te warm?
Ik stap net van de fiets (met jas). Ben jij ook team Limburg?
Ik wil wel een weekje schaatsen. Ik heb dat dus alvast besteld.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oosten
Graad of 23 hier, maar heb gewoon zin in herfst en koude.
Ze halen exact dezelfde reden aan als jij mbt het zuidoosten van Europa en het krijgen van een terreurherfstquote:
nou neequote:Op maandag 26 augustus 2024 14:51 schreef Elan het volgende:
Half/eind oktober weer een halfjaar lang. Tussendoor misschien 1 of 2 weken winterquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:51 schreef Elan het volgende:
Ja, maar dat vermoed ik. Was vorig jaar in bepaalde delen ook al zo. De zeeėn zijn echt veel te warmquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze halen exact dezelfde reden aan als jij mbt het zuidoosten van Europa en het krijgen van een terreurherfst
Expectationsquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Half/eind oktober weer een halfjaar lang. Tussendoor misschien 1 of 2 weken winter
Als je rekent op een verkleurend bladerdek midden op de snelweg moet je aan je verwachtingspatroon werken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Expectations
[ afbeelding ]
Vs
Reality
[ afbeelding ]
Elk jaar beide. Alleen foto 1 duurt max 2 weken en foto 2 80% van het herfst halfjaarquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Expectations
[ afbeelding ]
Vs
Reality
[ afbeelding ]
Ja dat heb je denk ik wel vrij accuraat omschreven zo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Elk jaar beide. Alleen foto 1 duurt max 2 weken en foto 2 80% van het herfst halfjaar
In alle eerlijkheid (in fairness)quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Expectations
[ afbeelding ]
Vs
Reality
[ afbeelding ]
In september is het nog vaak 30 graden en de Indian Summer moet nog komen in oktober. Daarin is het ook enkele malen gebeurd. Bij de Indian Summer hangt er een hogedrukgebied boven Hongarije. De wind draait om een hogedrukcentrum met de klok mee, dus krijgen we dan de warmte uit het zuiden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Woensdag nog ff 30 graden... (Misschien de laatste.)
Vergeet de winterversie niet:quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Expectations
[ afbeelding ]
Vs
Reality
[ afbeelding ]
Doe hem dan wel ff goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet de winterversie niet:
[ afbeelding ]
He! Team Limburg is gek op warmte en zwoelte. Een uitzondering bevestigt de regel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te warm?
Ik stap net van de fiets (met jas). Ben jij ook team Limburg?
Gelukkig ben ik geen lid van dat team.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
He! Team Limburg is gek op warmte en zwoelte. Een uitzondering bevestigt de regel.
Ik ook alleen als het uit komt hoor. Ben eigenlijk Team Brabant, maar geėmigreerd, de grens is maar 4 km van hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:17 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen lid van dat team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |