Keiharde wind en regen en 10 graden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
Veel zon, beetje wolken, lekker windje. Lekker kunnen tennissen.
Holy shit dat ging hard idd. En ook zo uit t niets leek het... Begin van het filmpje zie je nog iemand heel casual voorbij lopen, en tien seconden later, chaos!quote:
Ik zou niet gratis gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Keiharde wind en regen en 10 graden.
Wordt weer even afzien komende woensdag en donderdag, maar gelukkig is het maar van korte duur!quote:
De day after:quote:
Dat doe ik altijd in de ochtend als de zon opkomt. Raam open en frisse lucht naar binnen terwijl ik nog in mijn warme bed ligquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:06 schreef Xenorium het volgende:
Lekker weer trouwens. Lekker het huis doorluchten.
Ik heb het omgekeerde. Frisse lucht is heerlijk, maar vanaf mei tot oktober gewoon uit bed stappen in een warme ruimte is voor mij wel goud.quote:Op maandag 26 augustus 2024 06:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in de ochtend als de zon opkomt. Raam open en frisse lucht naar binnen terwijl ik nog in mijn warme bed lig
Dat is in het herfst halfjaar altijd tegenvallend. Kom je uit je warme huis en loop je naar buiten de 5-10 graden kou in em grijze treurnisquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde. Frisse lucht is heerlijk, maar vanaf mei tot oktober gewoon uit bed stappen in een warme ruimte is voor mij wel goud.![]()
Dat is misschien wel m’n grootste haat naar de winter. Koud opstaan.
Ja maar opstaan in kou is nog erger dan al wakker en opgewarmd naar buiten moeten. Maar dat is idd tegenvaller no. 2.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is in het herfst halfjaar altijd tegenvallend. Kom je uit je warme huis en loop je naar buiten de 5-10 graden kou in em grijze treurnis
Daar heb ik ook zo'n hekel aan in de winter, maar in de zomer krijg ik de temperatuur binnen toch niet onder de 18 graden ondanks dat het buiten vanmorgen 13 graden was. Dan is het wel fijn dat de slaapkamertemperatuur eventjes van 23 naar 18 zakt zodat je fris en fruitig kan opstaanquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde. Frisse lucht is heerlijk, maar vanaf mei tot oktober gewoon uit bed stappen in een warme ruimte is voor mij wel goud.![]()
Dat is misschien wel m’n grootste haat naar de winter. Koud opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |