Neeeeee, niet Jeroen pijn doenquote:Op zondag 15 september 2024 15:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier in de wijk ook zo’n monster. Als hij met zijn baasje is: prima. Beest luistert goed.
Loopt het met zijn bazin dan loop ik ook even om. Heeft het beest totaal niet onder controle
Dan is het wachten op: hap, slik Teckel weg
Wat heeft mijn Teckel jou ooit gedaan dat je er bang van bent?quote:Op zondag 8 september 2024 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen kleine hondjes houden dan? Die heerlijke verdraagzame Jack Russels en Teckels.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heeft mijn Teckel jou ooit gedaan dat je er bang van bent?
Nul komma nul heb ik Teckels nog nooit horen blaffen of zien enkelbijten.
Je gaat redelijk af nu.
Jij bent het zonnetje in huis hč ?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je gaat redelijk af nu.
Genoeg teckels die helemaal niet zo lief en leuk zijn hoor. Hij heeft het niet over jouw teckel hč.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je gaat redelijk af nu.
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je gaat redelijk af nu.
quote:De politie heeft woensdagmiddag in Assen een hond doodgeschoten om een gevecht tussen de hond en een kat te beëindigen. Daarvoor hadden agenten met een stroomstootwapen ingegrepen, maar dat had geen effect.
Agenten waren onderweg naar een andere melding, toen omstanders hen op het gevecht tussen de dieren in de Prins Bernhardstraat wezen, vertelt een politiewoordvoerder aan NU.nl.
Volgens RTV Drenthe en Dagblad van het Noorden had de hond de kat in zijn bek vast. De politie kan dat nog niet bevestigen.
De agenten probeerden de dieren eerst uit elkaar te halen door met een stroomstootwapen op de hond te schieten, zegt de woordvoerder. Het lukte niet om op die manier het gevecht te beëindigen. Vervolgens schoot de politie op de hond. Het dier kwam daarbij om het leven.
De politie doet onderzoek naar het incident. Het is niet bekend hoe het met de kat gaat.
Altijd die eigenaren van die doorgefokte raskatten! Laat me raden, in plaats van een pit'n'run was het dit keer een kitt'n'run!?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:34 schreef Molo het volgende:
Hopelijk krijgt de kat een dikke boete opgelegd
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Altijd die eigenaren van die doorgefokte raskatten! Laat me raden, in plaats van een pit'n'run was het dit keer een kitt'n'run!?
Daar heb ik ook fijne ervaringen mee. Een Husky die mijn twee peuters omver rende, die vervolgens krijsend in paniek niet wisten waar ze het zoeken moesten. Er liep nog een labrador acher die vervolgens "kwam troosten".quote:Op zondag 8 september 2024 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga veel hardlopen in het bos en daar hebben mensen met hond echt lak aan andere mensen.
Een beetje in de categorie wielrenners.
Wederom: de mens is egoďstisch.
Hij had misschien die overstuur zijnde omstanders en/of de hondeneigenaren ook even uit hun lijden kunnen verlossen.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:48 schreef maily het volgende:
Politie schiet hond dood om gevecht met kat in Assen te beëindigen
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:48 schreef maily het volgende:
Politie schiet hond dood om gevecht met kat in Assen te beëindigen
[..]
Je hebt 100% gelijk, maar labradors zijn tof.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Daar heb ik ook fijne ervaringen mee. Een Husky die mijn twee peuters omver rende, die vervolgens krijsend in paniek niet wisten waar ze het zoeken moesten. Er liep nog een labrador acher die vervolgens "kwam troosten".
Toen ik vroeg of de bazinnen in kwestie daar nou niet iets beter op had kunnen managen -wij stonden ergens, zij kwamen aan- omdat ik dankzij die actie met twee half-getraumatiseerde kinderen naar huis moest die minstens een jaar het bos niet meer in durfden zeiden ze: "stel je niet zo aan" en "dit is losloopgebied hoor".
Als ze die honden niet bij zich had gehad had ik ze wat aan gedaan - oh irony.
WAAAAT DAT HAD IK NOOIT VERWACHT DAAR STAAN ZE HELEMAAL NIET OM BEKEND OOK!quote:Op woensdag 18 september 2024 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hond Luna (4) was een Red Nose pitbull
https://dvhn.nl/drenthe/a(...)olitie-29219823.html
Jezus wat asociaal.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Daar heb ik ook fijne ervaringen mee. Een Husky die mijn twee peuters omver rende, die vervolgens krijsend in paniek niet wisten waar ze het zoeken moesten. Er liep nog een labrador acher die vervolgens "kwam troosten".
Toen ik vroeg of de bazinnen in kwestie daar nou niet iets beter op had kunnen managen -wij stonden ergens, zij kwamen aan- omdat ik dankzij die actie met twee half-getraumatiseerde kinderen naar huis moest die minstens een jaar het bos niet meer in durfden zeiden ze: "stel je niet zo aan" en "dit is losloopgebied hoor".
Ze deed niemand kwaad.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja alsof die verleden tijd relevant is. Ze heeft nog nooit een kat dood proberen te ratsen maar nu wel, hč?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ze deed niemand kwaad.
Maar die kat loslaten ho maar.
Triest voor het dier zelf, voor de lokale gemeenschap fijn dat er één minder is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vijf losgebroken honden, die een week eerder ook al waren losgebroken.quote:Een aangelijnde hond is woensdagochtend op het Veldhofpad in Veldhoven doodgebeten door vijf losgebroken honden. De vijf honden zijn in beslag genomen.
Volgens een buurtbewoner was er veel politie op de plek waar de honden in gevecht raakten. "Het was een bloederig tafereel", zegt de man. Ooggetuigen zeggen dat het om 'grote, vechtlustige honden' ging.
Een andere buurbewoner zegt dat de honden waren losgebroken bij een huis een straat verderop. "Veel buurtbewoners zijn gaan kijken en helpen omdat ze iemand hoorden schreeuwen", zegt de vrouw.
Een andere man kwam net terug van een rondje hardlopen, toen hij het geschreeuw ook hoorde. "Ik zag een hond met een klein hondje in zijn bek. We konden niets meer doen, het was kansloos." Volgens de man waren de honden een week eerder ook al losgebroken.
De politie doet onderzoek. Ze wenst alle betrokkenen veel sterkte.
Wat zei jij? Mijn kinderen mogen hier ook loslopen?quote:Op woensdag 18 september 2024 18:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Losloopgebied is idd geen vrijbrief om je onopgevoede honden anderen te laten terroriseren.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jezus wat asociaal.
En asociaal dom ook dat argument. Alsof loslopende honden niet onder appčl hoeven te staan en mensen omver mogen rennen.
Letterlijke quote van die hondenbazinquote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ze deed niemand kwaad.
Maar die kat loslaten ho maar.
quote:„Dit komt door die kat”, zegt ze emotioneel.
Ja natuurlijk. Die heeft de hond uitgedaagd.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Letterlijke quote van die hondenbazin
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |