Dat moest je bij Bokito ook niet doen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef Smart_ass het volgende:
Sorry maar als je een hond niet in z’n ogen kunt kijken klopt er toch al iets niet?
Wat een gigantische kop heeft dat beest ook zeg.
'niet iedereen kan een hond aan' of iets in die strekking aangeven vlak nadat je aangeeft dat je die vleesmonsters graag aan gezinnen met kleine kinderen verkooptquote:Op zondag 15 september 2024 14:12 schreef Lemmeb het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)e-rustige-gezinshond
Heel de bingokaart in één keer weer vol!
"Er zijn best veel incidenten geweest" terwijl in beeld een kop staat met 'man doodgebeten'. "Wat vindt jij daar dan van?"quote:Op zondag 15 september 2024 14:12 schreef Lemmeb het volgende:
Voornamelijk aan zulke gezinnen zelfs. Dit soort mensen zijn dus de oorzaak van allerlei gewonde kinderen (en erger).quote:Op zondag 15 september 2024 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
'niet iedereen kan een hond aan' of iets in die strekking aangeven vlak nadat je aangeeft dat je die vleesmonsters graag aan gezinnen met kleine kinderen verkoopt
![]()
![]()
ras geldquote:Op zondag 15 september 2024 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Er zijn best veel incidenten geweest" terwijl in beeld een kop staat met 'man doodgebeten'. "Wat vindt jij daar dan van?"
"Ja ik vind het eigenlijk heel jammer, ook voor het ras."
Man man man.
Hier in de wijk ook zo’n monster. Als hij met zijn baasje is: prima. Beest luistert goed.quote:Op zondag 15 september 2024 15:29 schreef maily het volgende:
Als ik zoiets zie lopen ga ik er met een grote boog omheen.
Zou me niet uitmaken waar of met wie ik zo'n beest zie, ik loop er zo ver mogelijk omheen (of als dat niet kan loop ik terug en zoek ik een andere route of neem ik afstand en wacht tot 'ie weg is). Zoek het uit met die grafbeesten, één kronkeltje in de kop en het valt je aan met alle debiel overdreven kracht wat het heeft.quote:Op zondag 15 september 2024 15:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier in de wijk ook zo’n monster. Als hij met zijn baasje is: prima. Beest luistert goed.
Loopt het met zijn bazin dan loop ik ook even om. Heeft het beest totaal niet onder controle
Dan is het wachten op: hap, slik Teckel weg
Of iets anders van jou.quote:Op zondag 15 september 2024 15:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier in de wijk ook zo’n monster. Als hij met zijn baasje is: prima. Beest luistert goed.
Loopt het met zijn bazin dan loop ik ook even om. Heeft het beest totaal niet onder controle
Dan is het wachten op: hap, slik Teckel weg
Nou, inderdaad. "Deze honden zijn van oudsher gefokt als een gezinshond" is een bekend argument en staat bekend als de nanny dog myth en is in de jaren '70 al ontkracht.quote:Op zondag 15 september 2024 14:12 schreef Lemmeb het volgende:
Dat zegt genoeg. Geen huisdiermateriaal dusquote:Op zondag 15 september 2024 15:29 schreef maily het volgende:
[..]
Dat moest je bij Bokito ook niet doen.
Ik heb nog aan je gedacht gister. Ik liep ergens waar zowel voor als rechtsachter me mensen stil stonden met allebei een handtas mini hond. Eentje ging zo uit z’n dak met een krijsstem, dat zelfs ik me rot schrok.quote:Op zondag 15 september 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou me niet uitmaken waar of met wie ik zo'n beest zie, ik loop er zo ver mogelijk omheen (of als dat niet kan loop ik terug en zoek ik een andere route of neem ik afstand en wacht tot 'ie weg is). Zoek het uit met die grafbeesten, één kronkeltje in de kop en het valt je aan met alle debiel overdreven kracht wat het heeft.
Van oudsher. Ze (Bully XL) worden pas gefokt sinds begin 2000.quote:Op zondag 15 september 2024 16:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. "Deze honden zijn van oudsher gefokt als een gezinshond" is een bekend argument en staat bekend als de nanny dog myth en is in de jaren '70 al ontkracht.
Zo'n beest had dan ook geen pitbull geheten maar een nannybull.
Ze zouden dat walgelijke kutwijf een spuitje moeten geven.quote:Op zondag 15 september 2024 14:12 schreef Lemmeb het volgende:
Valse tegenstellingquote:Op zondag 15 september 2024 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog aan je gedacht gister. Ik liep ergens waar zowel voor als rechtsachter me mensen stil stonden met allebei een handtas mini hond. Eentje ging zo uit z’n dak met een krijsstem, dat zelfs ik me rot schrok.Nee doe mij dan maar een grote(te) hond. Dit zie ik echt zo weinig bij grotere honden. Onverdraagzame beesten.
En ze stammen dus ook bijna allemaal af van dezelfde ouders, incest is bij dit ras ook wel een dingetje: https://www.telegraph.co.(...)pet-us-killer-kimbo/quote:Op zondag 15 september 2024 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van oudsher. Ze (Bully XL) worden pas gefokt sinds begin 2000.
Want 24 jaar lang inteelthonden fokken is niet lang genoeg.quote:Op zondag 15 september 2024 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van oudsher. Ze (Bully XL) worden pas gefokt sinds begin 2000.
Da's waar. Helaas toch net geen B I N G O dan. Al weten we natuurlijk niet wat dat wicht allemaal nog aan plakplaatjes onder d'r kleren heeft zitten.quote:
Gewoon een inteelthond voor inteeltmensen dus.quote:Op zondag 15 september 2024 18:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
En ze stammen dus ook bijna allemaal af van dezelfde ouders, incest is bij dit ras ook wel een dingetje: https://www.telegraph.co.(...)pet-us-killer-kimbo/
Half of XL bully dogs in Britain are descendants of one “killer” inbred pet from the United States that has produced generations of violent animals, it can be revealed.
Extensive genealogy research seen by The Telegraph shows how decades of inbreeding has created a narrow gene pool of unstable fighting dogs that have become responsible for 70 per cent of dog attack deaths in Britain.
Publicly available pedigrees of British “stud” dogs, used for breeding, show that half of pets on the market are descended from the dog “UKC’s Most Wanted Kimbo”, known by breeders as “Killer Kimbo”.
Kimbo’s size and strength, produced through generations of inbred fighting dogs, has given it legendary status in the XL Bully community.
Gustavo Castro, the dog’s breeder, grew up and lives in the Huntington Park neighbourhood of Los Angeles. His Facebook page shows pictures of him lifting the dog and it sitting on his sofa.
Kimbo was the product of two dogs from the same parents, and is thought to have bred hundreds of XL Bully puppies, passing on an extremely narrow gene pool that experts have warned can make dogs unstable and cause genetic diseases.
Is toch ook vreselijk voor die beesten zelf, die kunnen onmogelijk echt lekker gezond zijn. De Habsburgs van de hondenwereldquote:Op maandag 16 september 2024 08:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gewoon een inteelthond voor inteeltmensen dus.
Inderdaad heel erg zielig voor die honden. Zielig genoeg om ze allemaal een genadespuitje te geven. Ook die honden.quote:Op maandag 16 september 2024 08:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is toch ook vreselijk voor die beesten zelf, die kunnen onmogelijk echt lekker gezond zijn. De Habsburgs van de hondenwereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |