SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Ik ken die club ook niet. Wel kampioen van Polen. Maar we moeten gewoon kunnen winnen over 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef Coco het volgende:
Hoe is de sfeer hier jongens mbt de wedstrijd van vanavond?
Vertrouwen in? (naast tong80)
Ik ken heel dat byalistok niet.
Poolse voetbal stelt niks meer voor. Nog over gehad met een Pool hier in Bommel (stikt het van) Deze club zegt me ook niks. Niet eens een Oh-Jaatje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef Coco het volgende:
quote:Ajax verkent de mogelijkheden om Zakaria El Ouahdi aan te kunnen trekken, zo verzekert O Jogo donderdag. De 22-jarige rechtsback van KRC Genk zou echter de voorkeur geven aan een zomertransfer naar Benfica. De Marokkaanse verdediger is in beeld, omdat er twijfels zijn over de toekomst van Anton Gaaei en Devyne Rensch bij Ajax.
denk dat dit het wel samenvatquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Nah vertrouwen, nee. Je moet ook wel heel weinig van dit Ajax weten als je denkt dat we dit wel even zomaar gaan winnen. Het kan uiteraard als de puzzelstukjes nu wel in elkaar vallen maar op basis van de zes officiële wedstrijden die we tot nu toe gespeeld hebben wijst toch alles weer op een zware bevalling. Met hopelijk een goed resultaat.
Ik durf geen uitspraak te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef Coco het volgende:
Het wordt piepen en kraken, steunen en zuchten, met hopelijk een goede afloop, maar je kan er ook zomaar uitvliegen na 2 kut wedstrijden waardoor je Conference League gaat spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef Coco het volgende:
Ik heb een keer Poolse klussers over de vloer gehad die oorspronkelijk uit Bialystok kwamen. Dit komt zo aardig dichtbij voor mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:28 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef TornadoDK het volgende:
Wordt sowieso twee wedstrijden oogaids. Sowieso 6 wedstrijden spelen voor in de EL te komen![]()
We hadden beter een jaartje geen Europees kunnen hebben.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:15 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd wat voor random opstelling Farioli vandaag heeft verzonnen
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Berghuis; Forbs, Akpom, Godtsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:15 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd wat voor random opstelling Farioli vandaag heeft verzonnen
niet heel random volgens mijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Berghuis; Forbs, Akpom, Godts
[ afbeelding ]
Wat een middenveld en aanvalquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Berghuis; Forbs, Akpom, Godts
[ afbeelding ]
Henderson/Taylor/Berghuis is echt niet zo slecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat een middenveld en aanval
Zo pijnlijk slecht.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Henderson/Taylor/Berghuis is echt niet zo slecht.
Man man man. Taylor en Henderson kunnen echt niks. Berghuis is een leuke 12e man.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
quote:
Het is nog altijd beter dan Van der Boomen, Fitz-Jim, Mannsverk, enz.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Man man man. Taylor en Henderson kunnen echt niks. Berghuis is een leuke 12e man.
Lolquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ziggo Sport.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef Parafernalia het volgende:
Wordt het niet eens meer uitgezonden?
U zegt?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Mika Godts kan er niet zoveel van hè ?
?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Scorpiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Horen alle 6 niet in een ajax shirtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan Van der Boomen, Fitz-Jim, Mannsverk, enz.
In dit verder mongolenelftal lijkt me dat nogal logischquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Berghuis solliciteert naar een basisplek op het middenveld tegen de tijd dat iedereen fit is.
Je staat vaak met veel mensen voor de bak en veel in de rug. Dan ben je hoe dan ook kwetsbaar. In de opbouw pressen zij ook vrij fel en redelijk goed..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Blijft allemaal fragiel achterin
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Carlos Forbs is een miniatuurversie van Derk Boerrigter.
Dat klopt, makker. Maar toeval of niet, spontaan beginnen zijn teamgenoten in de diepte te lopen als hij aan de bal komt. Toch een gebrekje bij Farioliball tot nu toe. Mooie test als Fitz-Jim op het veld komt voor hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
In dit verder mongolenelftal lijkt me dat nogal logisch
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?
Ga lekker ergens anders dom doenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?
Ik begrijp Farioli op deze manier wel dat je Akpom opstelt in plaats van Brobbey. Ik durf het haast niet te zeggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef Heeinz het volgende:
Akpom verdiende daar bijna z'n transfer
Ik snap je kritiek op zich wel hoor. Soms lijkt het leuk qua aanzet en style maar wat er uit komt is nooit echt goed of bijzonder. Het is gewoon geen klasbak. Helaas.quote:
Dat is de enige daar voorin die er iets van kan en jij vind het weer niks. Niet alles lukt maar dan speelde hij wel bij Real.quote:
Liever nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef Black-Death het volgende:
Traore maar erin. Forbs is erg zwak.
TIJD VOOR MOKIO!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Blijft allemaal fragiel achterin
Gelukkig hebben we senior accountmanager @Wotte . Die weet hem wel te slijten met een mooi verhaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik snap je kritiek op zich wel hoor. Soms lijkt het leuk qua aanzet en style maar wat er uit komt is nooit echt goed of bijzonder. Het is gewoon geen klasbak. Helaas.
Hij brengt alsnog wel meer dan Forbs, Bergwijn, Banel etc. dus laten we die eerst maar slijten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we senior accountmanager @:Wotte . Die weet hem wel te slijten met een mooi verhaal.
Eens hoor vind hem wel een leuke speler. Mooie stijl en nog jong. Itt Forbs.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij brengt alsnog wel meer dan Forbs, Bergwijn, Banel etc. dus laten we die eerst maar slijten.
Tika takaquote:
Eerlijk is eerlijk ik vond deze nog wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we senior accountmanager @:Wotte . Die weet hem wel te slijten met een mooi verhaal.
Sierd komt sowieso geen 1 nuttig woord uit. Wat is hij irritant om naar te moeten luisteren zegquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:05 schreef Black-Death het volgende:
Noemt Sierd de uitsupporters nou “legioen”?
Ja. Vond hem voorheen nog wel grappig maar het is bedenkelijk tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sierd komt sowieso geen 1 nuttig woord uit. Wat is hij irritant om naar te moeten luisteren zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |