quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Mika Godts kan er niet zoveel van hè ?
Scorpiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Mika Godts kan er niet zoveel van hè ?
Horen alle 6 niet in een ajax shirtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan Van der Boomen, Fitz-Jim, Mannsverk, enz.
In dit verder mongolenelftal lijkt me dat nogal logischquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Berghuis solliciteert naar een basisplek op het middenveld tegen de tijd dat iedereen fit is.
Je staat vaak met veel mensen voor de bak en veel in de rug. Dan ben je hoe dan ook kwetsbaar. In de opbouw pressen zij ook vrij fel en redelijk goed..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Blijft allemaal fragiel achterin
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Carlos Forbs is een miniatuurversie van Derk Boerrigter.
Dat klopt, makker. Maar toeval of niet, spontaan beginnen zijn teamgenoten in de diepte te lopen als hij aan de bal komt. Toch een gebrekje bij Farioliball tot nu toe. Mooie test als Fitz-Jim op het veld komt voor hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
In dit verder mongolenelftal lijkt me dat nogal logisch
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?
Ga lekker ergens anders dom doenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?
Ik begrijp Farioli op deze manier wel dat je Akpom opstelt in plaats van Brobbey. Ik durf het haast niet te zeggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef Heeinz het volgende:
Akpom verdiende daar bijna z'n transfer
Ik snap je kritiek op zich wel hoor. Soms lijkt het leuk qua aanzet en style maar wat er uit komt is nooit echt goed of bijzonder. Het is gewoon geen klasbak. Helaas.quote:
Dat is de enige daar voorin die er iets van kan en jij vind het weer niks. Niet alles lukt maar dan speelde hij wel bij Real.quote:
Liever nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef Black-Death het volgende:
Traore maar erin. Forbs is erg zwak.
TIJD VOOR MOKIO!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Blijft allemaal fragiel achterin
Gelukkig hebben we senior accountmanager @Wotte . Die weet hem wel te slijten met een mooi verhaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik snap je kritiek op zich wel hoor. Soms lijkt het leuk qua aanzet en style maar wat er uit komt is nooit echt goed of bijzonder. Het is gewoon geen klasbak. Helaas.
Hij brengt alsnog wel meer dan Forbs, Bergwijn, Banel etc. dus laten we die eerst maar slijten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we senior accountmanager @:Wotte . Die weet hem wel te slijten met een mooi verhaal.
Eens hoor vind hem wel een leuke speler. Mooie stijl en nog jong. Itt Forbs.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij brengt alsnog wel meer dan Forbs, Bergwijn, Banel etc. dus laten we die eerst maar slijten.
Tika takaquote:
Eerlijk is eerlijk ik vond deze nog wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we senior accountmanager @:Wotte . Die weet hem wel te slijten met een mooi verhaal.
Sierd komt sowieso geen 1 nuttig woord uit. Wat is hij irritant om naar te moeten luisteren zegquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:05 schreef Black-Death het volgende:
Noemt Sierd de uitsupporters nou “legioen”?
Ja. Vond hem voorheen nog wel grappig maar het is bedenkelijk tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sierd komt sowieso geen 1 nuttig woord uit. Wat is hij irritant om naar te moeten luisteren zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |