Dat volk is helaas wel een grote meerderheidquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen bij TikTokvolk, niet bij de sportliefhebbers natuurlijk.
Nu niet, gewoon tot 23.30 alles op NPO3.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op tv zenden ze alleen een soort compilatie uit in de avond toch?
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
Het loopt tot nu toe op rolletjes
[ afbeelding ]
Dit is dan ook de openingsceremonie en niet live sportquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu niet, gewoon tot 23.30 alles op NPO3.
Ja dat weet ik? Maar volgens mij bedoelt heywoodugod dat ook gewoon?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is dan ook de openingsceremonie en niet live sport
Die wil alle sportonderdelen kunnen bekijken wanneer het hem uitkomt, zoals bij de gewone OS op HBOquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik? Maar volgens mij bedoelt heywoodugod dat ook gewoon?
India en Japan werken in ieder geval qua YT streams.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dus, even kijken of er via de VPN een land te pakken is dat daar niet tussen staat zodat het via YouTube kan, want anders wordt dit wel echt heel matig allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Thanksquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Para.
Krijgen wel netjes compensatie van de US open.
[..]
Ik neem aan prijzengeld voor een nederlaag in de eerste ronde en niet een gok op basis van wat ze misschien zouden doen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Para.
Krijgen wel netjes compensatie van de US open.
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:58 schreef heywoodu het volgende:
@:Redefine Wanneer komt het schema voor morgen?
Maak jij een dagplanning?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verdorie. Zelf maar eens kijken wanneer ONZE helden in actie komen dan.
NOS deed dat ook wel tijdens de OS in een artikel vlak voor einde vd dagquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon even googlen op "netherlands at the paralympics schedule and results" of https://www.paralympic.or(...)netherlands/all-discquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt Fuck Your Rectum Macedonia?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind die oude naam van Noord-Macedonië toch mooier.
Ja, die.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je bedoelt Fuck Your Rectum Macedonia?
Zijn ze al, anders hou je dit niet volquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Die vrijwiliggers die langs de kant moeten bewegen mogen wel aan de epo
Niet te doen inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
Die vrijwiliggers die langs de kant moeten bewegen mogen wel aan de epo
Ik zal de NOS eens jinxenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
NOS is de medailes voor Nederland al aan het jinxen.
Cheatersquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
Nou Oekraine zal er veel bijkrijgen in de toekomst
volgens wikiquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
Boccia is balletje gooien a la petanque toch?
Dus ja.quote:Boccia is een bal- en werpsport die vergelijkbaar is met bowls en petanque. Boccia is geschikt voor sporters met een hersenverlamming of met zware motorieke beperkingen
Ik dacht jeu de boulesquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
Boccia is balletje gooien a la petanque toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |