Heino?quote:Op zondag 8 september 2024 22:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Viel me ook op, leren jasje, een zonnebril en haarverf doen wonderen.
Al zijn oude hits komen langs.
Is t niet funest voor je electronische apparatuur al die regen
Goede samenwerking tussen NOC*NSF en de sportbonden. Denk aan Papendal wat niet alleen en sportfaciliteit, maar ook een kenniscentrum is.quote:Op maandag 9 september 2024 00:30 schreef KingRoland het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom wij het zo goed doen op de olympische spelen en ook de paralympische spelen? blijkbaar gaat er iets heel erg goed.
We zijn een klein kikkerlandje met 18 miljoen inwoners maar toch presteren wij veel beter dan een groot merendeel van de wereld en ook de toplanden zoals Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italie. Wat doen wij juist goed?
Met wat kleine uitzonderingen: Papendal heeft een grote bijdrage in het succes van de atletiek, maar ook juist een grote bijdrage in de totale teloorgang van het judoquote:Op maandag 9 september 2024 06:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Goede samenwerking tussen NOC*NSF en de sportbonden. Denk aan Papendal wat niet alleen en sportfaciliteit, maar ook een kenniscentrum is.
Waar is Cor van der Geest als je hem nodig hebt.quote:Op maandag 9 september 2024 06:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met wat kleine uitzonderingen: Papendal heeft een grote bijdrage in het succes van de atletiek, maar ook juist een grote bijdrage in de totale teloorgang van het judo
Tsja, regels zijn regelsquote:Op maandag 9 september 2024 12:09 schreef superniger het volgende:
Ach
https://www.ad.nl/andere-(...)n-mens-ben~a4b931fc/
Maar zeer noodzakelijk om het allemaal zo eerlijk mogelijk te laten verlopen wat natuurlijk best wel een dingetje is op de paralympische spelen.quote:
Hoe? Wat wordt hiermee bereikt?quote:Op maandag 9 september 2024 15:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar zeer noodzakelijk om het allemaal zo eerlijk mogelijk te laten verlopen wat natuurlijk best wel een dingetje is op de paralympische spelen.
Zodat loper en begeleider altijd (fysiek) contact houden? Dat ze niet allemaal door elkaar heen lopen en elkaar in een groep kwijtraken? Of juist bewust anderen in de weg kunnen gaan lopen daardoor? Dat zijn zaken waar ik zo aan kan denkenquote:
Ik vraag niet waarom een begeleider nuttig isquote:Op maandag 9 september 2024 15:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Zodat loper en begeleider altijd (fysiek) contact houden? Dat ze niet allemaal door elkaar heen lopen en elkaar in een groep kwijtraken? Of juist bewust anderen in de weg kunnen gaan lopen daardoor? Dat zijn zaken waar ik zo aan kan denken
Als je weinig/minder/niks ziet dan is het wel handig om je begeleider in de buurt te houden
Om een level playing field te hebben tussen blinden die echt niets zonder die begeleider kunnen en halfblinden die nog een vlak zien waardoor ze rechtdoor zouden kunnen rennen zonder begeleider.quote:Op maandag 9 september 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag niet waarom een begeleider nuttig is
Ik vraag waarom die stomme regel bestaat.
Regels houden geen rekening met menselijkheid.quote:
quote:Diede de Groot (27) neemt drastisch besluit: operatie maakt sportieve toekomst onzeker
De verloren finale op de Paralympics in Parijs is voorlopig de laatste wedstrijd geweest van Diede de Groot. De 27-jarige rolstoeltennisster kampt met heupproblemen en moet onder het mes. Of ze daarna nog kan terugkeren is nog ongewis.
,,Helaas kamp ik al bijna twee jaar met ernstige artrose in mijn heup, wat pijn veroorzaakt in mijn dagelijks leven", schrijft De Groot in een persbericht. ,,Het staat mij toe te tennissen, maar het weerhoudt mij ervan om van het leven daarbuiten te genieten.”
En dus is het tijd voor een drastische maatregel. ,,Ik heb tennis meer dan tien jaar op 1 gezet, maar nu is het tijd om mezelf als persoon op de eerste plaats te zetten. Een operatie is iets dat ik al een hele tijd uitstel, maar nu is er geen andere optie meer en ben ik er eindelijk klaar voor. De Paralympische Spelen in Parijs vorige week waren mijn laatste toernooi van 2024. Ik zal zeker niet deelnemen aan de Australian Open en in dit stadium is het niet mogelijk om een inschatting te maken wanneer ik weer terugkeer.”
,,Dit is een zware beslissing", stelt De Groot .,,Ik zal alles wat de tour me heeft gegeven missen. Tegelijkertijd valt er zoveel te vieren. Ik beschouw mezelf als een van de gelukkigste mensen, die de wereld hebben rondgereisd en velen hebben geļnspireerd door tennis te spelen.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |