ja ... echt slechtquote:Op zondag 8 september 2024 15:13 schreef tong80 het volgende:
Wat een raar commentaar. "Je" weet al minuten dat ze dit niet meer uit handen geven. Nog 1 minuut en 63-49. "Nu is het moeilijk voor de Amerikanen."![]()
Alleen Toronto 1976 was beter (maar toen stonden er slechts 33 landen in de medaillespiegel, nu meer dan 80)quote:Op zondag 8 september 2024 15:19 schreef chufi het volgende:
En we zijn definitief 4e geworden in het medaillespel
Ach, bij de "normale" spelen keek ik ook niet. En nu is er overal andere sport te zien.quote:Op zondag 8 september 2024 20:26 schreef Dutch_view het volgende:
Dood topic genot bij de sluitingsceremonie
Sluitingsceremonie is altijd een beetje overbodig ja, zeker als het zo lang duurt.quote:Op zondag 8 september 2024 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, bij de "normale" spelen keek ik ook niet. En nu is er overal andere sport te zien.
Wie ? JMJ ?quote:Op zondag 8 september 2024 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze man is 76 en ziet er nog steeds uit als een 40-jarige.
Viel me ook op, leren jasje, een zonnebril en haarverf doen wonderen.quote:Op zondag 8 september 2024 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze man is 76 en ziet er nog steeds uit als een 40-jarige.
Abdelhadi El Harti Liep voorgaande spelen de marathon, maar zijn klasse werd niet gelopen dit jaar.quote:Op zondag 8 september 2024 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Marokkaans 1-2'tje bij de T12 vrouwen (visuele beperking), waar de winnares van zilver loopt met een guide met één arm
Zou me niets verbazen wanneer er helemaal geen kabels zijn aangeslotenquote:Op zondag 8 september 2024 22:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Viel me ook op, leren jasje, een zonnebril en haarverf doen wonderen.
Al zijn oude hits komen langs.
Is t niet funest voor je electronische apparatuur al die regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |