Ik wilde gisteren m'n nest opzoeken. Toch maar niet gedaan door de storm.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
mijn bed is gesloopt, morgen komt het nieuwe
Snap ik! Hier alles online besteldquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren m'n nest opzoeken. Toch maar niet gedaan door de storm.
Twee jaar geleden hartaanval gehad. Midden in de nacht. Ik was de kluts kwijt en heel de slaapkamer onder het bloed. Kreeg ik een "nieuw" matras van vrienden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Hier alles online bestelddus dat is gemakkelijk (gesponsord door mijn moeder) Sliep al vijftien jaar op hetzelfde tweedehandsmatras in een tweedehandsbed. Nu echt nieuw!
Gatverdarrie wat naar dat je dat mee hebt moeten makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hartaanval gehad. Midden in de nacht. Ik was de kluts kwijt en heel de slaapkamer onder het bloed. Kreeg ik een "nieuw" matras van vrienden.Zelf verder nog nooit iets on-line besteld.
Wat zal je dan lekker slapen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
mijn bed is gesloopt, morgen komt het nieuwe
Moet wachten, mag niet direct op het nieuwe matras slapen. Dus even een weekje ruk slapen op een logeerding, maar daarna idd heerlijk duttenquote:
Dat komt vast goed dan. En dan lekker knorrenquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet wachten, mag niet direct op het nieuwe matras slapen. Dus even een weekje ruk slapen op een logeerding, maar daarna idd heerlijk dutten
Hahaha ja! Wekker gaat uit de eerste nacht!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komt vast goed dan. En dan lekker knorren
En een goedemiddag allemaal
Beetje laat Tong, en daarom excuses. Maar ik mag je nu vast wel even een fijne middag en avond toewensen? Bij deze dan.quote:
Mee eens. Iconische Fokkerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje laat Tong, en daarom excuses. Maar ik mag je nu vast wel even een fijne middag en avond toewensen? Bij deze dan.
En ik wil ook even tegen je zeggen dat jij toch wel de trouwste FOK-ker bent die er bestaat. Mag best eens gezegd worden. We hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar maar toch horen we hier allemaal een beetje bij elkaar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje laat Tong, en daarom excuses. Maar ik mag je nu vast wel even een fijne middag en avond toewensen? Bij deze dan.
En ik wil ook even tegen je zeggen dat jij toch wel de trouwste FOK-ker bent die er bestaat. Mag best eens gezegd worden. We hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar maar toch horen we hier allemaal een beetje bij elkaar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens. Iconische Fokker
Gelukkig hebben we nog de foto’s van de speeltuinquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:27 schreef WcPot het volgende:
@:van_poppel https://nos.nl/artikel/25(...)oet-per-direct-dicht
[ afbeelding ]
Alberto wist het al.
Met Praadje gaat het goed na even een mindere periode. Ik ben alvast begonnen met de tv gids voor volgende week. Vanaf maandag start ik weer, alleen de weekdagen. De weekenden mogen jullie lekker zelf uitzoekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Series kijken en tekenen
Straks komen de klusmannen
En gisteren naar Meiland gekeken, weer ouderwets gezellig en leuk
Hoe is het met @:praadje?
Wat vervelend dat je een mindere periode hebt gehadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Met Praadje gaat het goed na even een mindere periode. Ik ben alvast begonnen met de tv gids voor volgende week. Vanaf maandag start ik weer, alleen de weekdagen. De weekenden mogen jullie lekker zelf uitzoeken![]()
Maar jeetje, alleen de maandag al. Wat staan er weer veel (goede) programma's en vooral (goede) docu's op de planning.
Zin an.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je een mindere periode hebt gehad![]()
maar gelukkig gaat het weer goedDat vind ik fijn om te lezen
Je bent een top-mens
En ik vroeg het niet om je onder druk te zetten voor de gids he? Gewoon oprechte interesse omdat ik je een tijdje niet voorbij heb zien komen. Desondanks waardeer ik je gids en geef ik je groot gelijk dat je het in de weekenden niet doet. Grenzen!
Hier zelfs 4 die ik wil zien, misschien wel 5.quote:Op maandag 2 september 2024 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Absurd bij de NPO, 3 documentaires die ik wil zien op dezelfde tijd. Wie zijn daar de zendercoördinators ?
Dat idee had ik al dat jij 'een eigen huis' wel kon waarderen.quote:Op maandag 2 september 2024 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goededag
Bedankt @:praadje wat fijn dat er weer een lijst is.
Vanavond veel keuzes! Koningsbrugge en een eigenhuis en de meilandjes
Eens zien wat ik live ga kijken en wat terug
quote:Op maandag 2 september 2024 11:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat idee had ik al dat jij 'een eigen huis' wel kon waarderen.
Ik moest ook aan jou denken iedere keer bij het voorstukje.quote:Op maandag 2 september 2024 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]je kent me te goed
Verheug me er al elke keer op als ik het voorstukje zie
quote:Op maandag 2 september 2024 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken iedere keer bij het voorstukje.
Wel leuk weer keuzes en terugkijkenquote:Op maandag 2 september 2024 11:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Staat voor mij als optie. De andere 4 wil ik zeker zien.
Leuk! Kijk ik morgen terug.quote:Op maandag 2 september 2024 20:28 schreef potjecreme het volgende:
20.35: Kamp van Koningsbrugge NPO1
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eigen Huis weer
Dat is leuk
En misschien Schiphol
Bedankt @:praadje
Het wordt enorm gewaardeerd!
quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:09 schreef potjecreme het volgende:
Lekker hoor weer dagelijks de tvgids! @:praadje
Overtreders zeker weer herhalingen?quote:Op woensdag 4 september 2024 07:41 schreef StephanL het volgende:
Overtreders om 20:30 op Veronica![]()
En vrouwen die varen neem ik op. Benieuwd naar die amphibiebus
Nee dit is een nieuw seizoen.quote:Op woensdag 4 september 2024 08:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Overtreders zeker weer herhalingen?
quote:Op woensdag 4 september 2024 07:41 schreef StephanL het volgende:
Overtreders om 20:30 op Veronica![]()
En vrouwen die varen neem ik op. Benieuwd naar die amphibiebus
Elke woensdag een nieuwe aflevering?quote:Op woensdag 4 september 2024 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee dit is een nieuw seizoen.
In het begin van de middag is herhaling.
Jaquote:Op woensdag 4 september 2024 11:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Elke woensdag een nieuwe aflevering?
Ik had het gemistquote:Op woensdag 4 september 2024 10:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee dit is een nieuw seizoen.
In het begin van de middag is herhaling.
Praadje zonder overtredersquote:Op donderdag 5 september 2024 10:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had het gemistThanks voor de reminder
quote:Op donderdag 5 september 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Praadje zonder overtreders
quote:Op donderdag 5 september 2024 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulk heftig nieuws had ik niet op een normale donderdagochtend verwacht
Oooh leuk!quote:Op donderdag 5 september 2024 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Toch nog iets leuks vanavond
[ x ]
Zie, ik moet er weer even inkomenquote:Op donderdag 5 september 2024 17:12 schreef potjecreme het volgende:
Toch nog iets leuks vanavond
[ x ]
Foei tochquote:Op donderdag 5 september 2024 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Zie, ik moet er weer even inkomenVanaf volgende week staat ook deze er weer in. Thanks
Hahaha, geen probleem!quote:Op donderdag 5 september 2024 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Zie, ik moet er weer even inkomenVanaf volgende week staat ook deze er weer in. Thanks
Knuffelquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:14 schreef Ole het volgende:
Begin beetje bij te komen na heftige tijd. Hoi weer
quote:
Lekker; dankjewel.quote:Op maandag 9 september 2024 08:11 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen. Koffie en thee voor iedereen!
Ja de rijles lijkt me leuk. De taxioorlog moet ik nog terugkijken maar lijkt me heel interessant. TBS is ook een aanrader.quote:Op maandag 9 september 2024 10:12 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
De rijles![]()
Taxioorlog is leuk. Geeft een goed beeld waarom ze zo boos waren en een beetje losgeslagen
Ja Tbs lijkt mij ook interessant. Zo vaak krijg je dat niet te zienquote:Op maandag 9 september 2024 10:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja de rijles lijkt me leuk. De taxioorlog moet ik nog terugkijken maar lijkt me heel interessant. TBS is ook een aanrader.
Vorige week was de eerste aflevering. Zeker de moeite van het terugkijken waard.quote:Op maandag 9 september 2024 10:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja Tbs lijkt mij ook interessant. Zo vaak krijg je dat niet te zien
quote:Op maandag 9 september 2024 19:59 schreef TLC het volgende:
Ik dacht veel erge dingen op tv gezien te hebben maar het NOS journaal in makkelijke taal slaat toch wel de plank, net alsof laaggeletterd gelijk staat aan het zijn van een klapjosti.
Haha, ik hoorde erover op de radio. Daar gaven ze een paar voorbeelden waarbij ik dacht, lieve mensen die het journaal niet begrijpen. Blijf nog een jaartje hangen bij het jeugdjournaal en probeer het dan nog eens. Ze werden inderdaad weggezet als klappjosti's.quote:Op maandag 9 september 2024 19:59 schreef TLC het volgende:
Ik dacht veel erge dingen op tv gezien te hebben maar het NOS journaal in makkelijke taal slaat toch wel de plank, net alsof laaggeletterd gelijk staat aan het zijn van een klapjosti.
VER / Journaal in Makkelijke Taal' voor laaggeletterden........quote:Op maandag 9 september 2024 23:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ik hoorde erover op de radio. Daar gaven ze een paar voorbeelden waarbij ik dacht, lieve mensen die het journaal niet begrijpen. Blijf nog een jaartje hangen bij het jeugdjournaal en probeer het dan nog eens. Ze werden inderdaad weggezet als klappjosti's.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 06:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
VER / Journaal in Makkelijke Taal' voor laaggeletterden........
Goeiemorgen
quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vanavond De Bondgenoten
Een Eigen Huis
En Schiphol
Je bent er vroeg bij @:praadje en dank je welfijne dag jij!
Ahhh, je maakt me aan het blozen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
Praadje, even een groot compliment. Je bent er altijd met voor iedereen een vriendelijk woord. Dat maakt je een lieve schat waar we zuinig op moeten zijn
Goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh, je maakt me aan het blozen.Maar jullie zijn mij ook heel dierbaar
Als ik bloos word ik oranje.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh, je maakt me aan het blozen.Maar jullie zijn mij ook heel dierbaar
Nieuwe overtreders?quote:Op woensdag 11 september 2024 06:47 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van Woensdag;
Dagelijks;
17.55: Overtreders SBS6
18.55: Lang leve de liefde SBS6
19.30: Bondgenoten SBS6
19.50: Per seconde wijzer NPO2
Diversen;
19.30: Vlaamse meiden die rijden NPO3
20.20: Vrouwen die varen NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/vrouwen-die-varen
20.25: Een eigen huis: NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/een-eigen-huis
20.30: B&B vol liefde RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/b-b-vol-liefde
20.30: Steenrijk, Straatarm SBS6
https://www.tvgids.nl/amusement/steenrijk-straatarm
20.30; Overtreders VER https://www.tvgids.nl/informatief/overtreders
20.35: Van onschatbare waarde NPO1 https://www.tvgids.nl/kunst-cultuur/van-onschatbare-waarde
Docu/Reprtage/Informatief:
20.30: Ewout, https://www.tvgids.nl/inf(...)rnatieve-geneeskunst RTL5
21.10; Trap er niet influencer?! NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/trap-er-niet-influencer
21.45; 3Doc: Enkeltje vrijheid NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/3doc-enkeltje-vrijheid
22.20: Vaarwel Vaderland NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/vaarwel-vaderland
Actueel;
19.05: Eva NPO1
21.35: Vandaag Inside SBS6
22.15; Arjen Lubach NPO1
22.45: Bar Laat NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar
Typefouten onder voorbehoud
Volgens mij zelfs al de derde? Pin me er niet op vastquote:Op woensdag 11 september 2024 17:52 schreef Isane het volgende:
[..]
Eerste aflevering weer? Of vorige week ook al?
4e alweerquote:Op woensdag 11 september 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs al de derde? Pin me er niet op vast
Oh excuusquote:Op woensdag 11 september 2024 18:33 schreef Isane het volgende:
[..]
4e alweer
https://www.kijk.nl/programmas/overtreders
Hmm klinkt best leuk.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:21 schreef praadje het volgende:
Kijkt iemand de serie 'de ring'? En is het wat?
Angela de Jong kraakte het helemaal af in haar column twee dagen geleden. Ik ga zo weer genieten van Dit Was Het Nieuws en Lübach.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:21 schreef praadje het volgende:
Kijkt iemand de serie 'de ring'? En is het wat?
Ik kijk het ook en vind het leuk.quote:
Precies! Kijkt lekker weg.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kijk het ook en vind het leuk.
Veel mensen hakken erop... Kijk dan niet.
Volgens mij trekt hij best veel kijkers!(Ook via terugkijken.)
Jep! Precies de reden waarom ik niet kijkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kijk het ook en vind het leuk.
Veel mensen hakken erop... Kijk dan niet.
Volgens mij trekt hij best veel kijkers!(Ook via terugkijken.)
Dit is er één van. Ben weer bang.....quote:Op zondag 15 september 2024 07:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Normaal sta ik zondags vroeg op om Match of the Day in de herhaling te kijken, nu nog een uurtje eerder voor dit programma. Zin an. Net wel een geweldig voorprogramma in Hart van Nederland. Peter Gilles werd als Tokkie ingehaald. Bewoners moeten van de camping af, anders krijgt ie een boete per dag van 50.000 euro. Graatmagere, rokende, grauwe viswijven met tattoo's tot in de nek, naast ditto mannen maar dan dik, scheldend en dreigend. Best eng dat dit soort mensen bestaat. Het terugkijken waard. Was de late uitzending van gisteravond.
Die is al 2x uitgezonden op NPO2. Volgens mij nu weer. Goede docu, heb hem toen al gekeken.quote:Op zondag 15 september 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
Net weer genoten op de Belg van het tweede deel van een documentaire over bokser Muhammed Ali. En dan zeuren sommigen dat er tegenwoordig niks op tv komt. Fucking 200 zenders. Ik moet me dwingen om niet heel de dag voor de buis te hangen. Wel zo om 22:00 uur in Zembla helemaal over de periode Trump toen ie president was. Ze beloven smeuige feiten.
Terwijl er Marcel van Roosmalen en Arjen Lurbach op tv is.quote:Op maandag 16 september 2024 20:32 schreef potjecreme het volgende:
En
21.35: TBS; Aan de andere kant NPO1
Allebei niet grappig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl er Marcel van Roosmalen en Arjen Lurbach op tv is.![]()
Goeiemorgen.
Gelukkig verschilt gevoel voor humor.quote:
Van Roosmalen is af en toe grappig. Die ander heeft infantiele humor. Totaal niet grappig of slim.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig verschilt gevoel voor humor.Ik sta nou niet bekend om m'n gevoel voor humor. Jij boft maar.
Wat is infantiele humorquote:Op dinsdag 17 september 2024 08:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Van Roosmalen is af en toe grappig. Die ander heeft infantiele humor. Totaal niet grappig of slim.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:14 schreef potjecreme het volgende:
De slimste mens is een kwis geen IQ test.
Champions League hier.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schiphol ga ik kijken, naast Eigen Huis en Bondgenoten
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Champions League hier.
Morgen genieten van de Algemene beschouwingen.
Net ff dit gekeken. Een klassieker.....quote:
Ahhh take care 🫂quote:Op woensdag 18 september 2024 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier even een emotioneel wrak
Zo kansloos
Sterkte lieverdquote:Op woensdag 18 september 2024 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier even een emotioneel wrak
Zo kansloos
Buiten de gebruiktelijk niks om helaasquote:Op donderdag 19 september 2024 09:49 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van Donderdag;
Dagelijks:
17.55: Overtreders SBS6
18.55: Lang leve de liefde SBS6
19.30; De rijles NPO3
19.30: Bondgenoten SBS6
19.50: Per seconde wijzer NPO2
Diver:sen;
20.20; Break free NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/break-free
20.25: Een eigen huis NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/een-eigen-huis
20.30: DNA singers RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/dna-singers
20.30; Bij ons op het kamp RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/bij-ons-op-het-kamp
20.30 Het roer om SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/het-roer-om
21.30: Dit was het nieuws NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/dit-was-het-nieuws
Docu/Reportage/Informatief:
22.20: 2Doc: The border crossed us NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-the-border-crossed-us
Serie;
20.35: De ring NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/de-ring
Actueel;
19.05: Eva NPO1
21.35: Vandaag Inside SBS6
22.00; Renze RTL4
22.15; Arjen Lubach NPO1
22.45: Bar Laat NPO1
Typefouten onder voorbehoud
Lekker toch, dan kun heb je altijd wat te kijkenquote:Op donderdag 19 september 2024 11:55 schreef praadje het volgende:
Zit voor mij niets bij behalve De Bondgenoten. Die docu wil ik ook zien maar te laat afgelopen voor mij, mogen weer vroeg op dus die neem ik op.
Voor de rest iets terugkijken want ik heb een hele lijst die ik nog moet zien.
Vanmorgen alllebvier de afleveringen van Onze man bij de Taliban teruggekeken (kun je nagaan hoever ik achterloop haha).
Heel indrukwekkend.
Yep, inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker toch, dan kun heb je altijd wat te kijken
Genieten van Marcel van Roosmalen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:39 schreef Ole het volgende:
Ohw lekker ergeren aan jankgordon vanavond![]()
Oh hi!
Ook leuk!quote:Op vrijdag 20 september 2024 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genieten van Marcel van Roosmalen.
Nooit gezien maar de Flair had een item waar doen ze het van. Vond ik altijd wel leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar doen ze het van
Blijf ik fascinerende televisie vinden
Het is zo heerlijk om te zien hoe anderen met hun geld omgaan...quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nooit gezien maar de Flair had een item waar doen ze het van. Vond ik altijd wel leuk om te lezen.
Heb ik ook, hoor, vooral hoe STOM je met geld om kunt gaan, haha.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk om te zien hoe anderen met hun geld omgaan...
Ook voor je eigen keuzes trouwens. Je leert er altijd wat van
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ik ook, hoor, vooral hoe STOM je met geld om kunt gaan, haha.
Ik zit ook echt niet elke maand met een excel voor mijn neus, af en toe wil ik er ook even niet over nadenken, maar goed, ongeveer weet je toch wat er binnenkomt en eruit gaat, snap van die excessen niks.quote:
Zijn Geer en Goor weer samen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de excentrieke homo's op de camping kijken op NED1......
Ik ga daar binnenkort aan beginnen. Lijkt me hilarisch.quote:Op zondag 22 september 2024 07:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, iets nog veel leukers...TV / [NPO 1] Groeten vanaf de camping
Goeiemorgen
Het is allemaal leuk maar vooral het homo-stel.quote:Op maandag 23 september 2024 11:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga daar binnenkort aan beginnen. Lijkt me hilarisch.
quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef potjecreme het volgende:
Best een leuk seizoen tot nu toe van kvk.quote:Op maandag 23 september 2024 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Yes!
Eerst de Meilandjes, dan KvK kijken en daarna (of morgenochtend) Eigen Huis
De pret kan niet op
Mee eens!quote:Op maandag 23 september 2024 12:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Best een leuk seizoen tot nu toe van kvk.
Wel leuk dat ze gelijk zo hard begonnen zijnquote:
Ja daardoor durf ik ook niet overal te posten direct over een situatiequote:Op maandag 23 september 2024 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, de maandag is gewoon te vol met tv-programma's die ik wil zien. Gelukkig kan ik achteraf kijken en wordt de dinsdag daardoor ook leuk. Maar manoman, wat krijg ik toch een hekel aan die spoilerpolitie, denk je een topic te openen over een programma, zit er weer eentje tussen die begint te janken dat een post een spoiler is. Ergernis ten top!
Ik begin er inmiddels schijt aan te krijgenquote:Op maandag 23 september 2024 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daardoor durf ik ook niet overal te posten direct over een situatie
Alleen in reactie op anderen
Schijt aan dingen is een leerpunt voor mijquote:Op maandag 23 september 2024 15:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik begin er inmiddels schijt aan te krijgen
Dat komt wel met de jarenquote:Op maandag 23 september 2024 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schijt aan dingen is een leerpunt voor mij
Begin maar vast op een forum, dat helpt zeker!quote:Op maandag 23 september 2024 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach jawe zullen zien
Doe wel mijn best om assertiever te worden
quote:Op maandag 23 september 2024 15:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begin maar vast op een forum, dat helpt zeker!
Dan word je weerbaar. Je wilt niet weten wat ik tig jaar geleden heb uitgespookt op een forum, irl een watje (nog steeds, maar iets minder dan toen) maar op fora een helleveeg.quote:Op maandag 23 september 2024 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks ben ik het Fok-kreng
Haha ik heb jouw slechtheid op Fok gemistquote:Op maandag 23 september 2024 15:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan word je weerbaar. Je wilt niet weten wat ik tig jaar geleden heb uitgespookt op een forum, irl een watje (nog steeds, maar iets minder dan toen) maar op fora een helleveeg.
Goed bezig!quote:Op maandag 23 september 2024 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik heb jouw slechtheid op Fok gemistvind je gewoon een leuke user!
Ben wel hard bezig met sociale vaardigheden. Clubjes en vrijwilligerswerk... echt bewust onder de mensen komen...
Nou, je moet toch vrijuit kunnen posten hier hoor Child. Niets van zuur gedoe aantrekken. Je loopt al zo lang mee je weet precies wat je wel en niet kunt postenquote:Op maandag 23 september 2024 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daardoor durf ik ook niet overal te posten direct over een situatie
Alleen in reactie op anderen
Je hebt gelijkquote:Op maandag 23 september 2024 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, je moet toch vrijuit kunnen posten hier hoor Child. Niets van zuur gedoe aantrekken. Je loopt al zo lang mee je weet precies wat je wel en niet kunt posten.
Golfer idd.quote:Op maandag 23 september 2024 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, de maandag is gewoon te vol met tv-programma's die ik wil zien. Gelukkig kan ik achteraf kijken en wordt de dinsdag daardoor ook leuk. Maar manoman, wat krijg ik toch een hekel aan die spoilerpolitie, denk je een topic te openen over een programma, zit er weer eentje tussen die begint te janken dat een post een spoiler is. Ergernis ten top!
quote:Op maandag 23 september 2024 15:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik begin er inmiddels schijt aan te krijgen
Welke Koos? ik moet nog terugkijken.quote:Op maandag 23 september 2024 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk nu Van Roosmalen en Groenteman. Ons Koos is daar te gast.
Koos Speequote:Op dinsdag 24 september 2024 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Koos? ik moet nog terugkijken.
Dat is toch bewijzen van spreken elke maand raak?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
Ruzie in de tent. Misschien laatste aflevering Vandaag Inside.
Het gaat nu net ff verder denk ik. Eens houdt het op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch bewijzen van spreken elke maand raak?
Ja dat wel, maar sprak amper Nederlands.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het werd ook een rommeltje van talen
Yes dat maakt het ook wel weer erg mooiquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar sprak amper Nederlands.
Haha, nogal hyper typetje ja. Ik moest zo lachen om die man met die zak slaquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:34 schreef StephanL het volgende:
Die beveiliging mevrouw op bij Schiphol Airport. Ik zou gek worden van dat mens
Hahaha ja! Alsof het knobbeltjes zijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, nogal hyper typetje ja. Ik moest zo lachen om die man met die zak sla
Zeker. De juiste persoon op de juiste plaats. Isabel ookquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
José vind ik wel een erg leuk mens
Ja. Isabel is echt goed in haar werkquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeker. De juiste persoon op de juiste plaats. Isabel ook
Ook een enig mensquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeker. De juiste persoon op de juiste plaats. Isabel ook
Ja, zij zijn echt een perfect team. Zij regelt en handelt en hij zorgt dat ze niet overspannen raakt door gewoon lief voor haar te zijn en te ondersteunen waar nodig.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook een enig mens
Net zoals die oudere man
Ja dat dusquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zij zijn echt een perfect team. Zij regelt en handelt en hij zorgt dat ze niet overspannen raakt door gewoon lief voor haar te zijn en te ondersteunen waar nodig.
Ik vind het een enig programma.
Leuke tip, kende het programma helemaal niet. Staat ook op Videoland, zit net in de tweede aflevering. Dat gedoe met die onbetaalde taxi en al die verwarde mannen ook, je zal maar liggend tussen vier man een busje in worden getakeld, pfffft. Huh, mag je geen kaas invoeren? Heb ooit een pond Cheddar uit Engeland meegenomen in de handbagage, nooit geweten dat dat niet mag.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat dus
Het is gewoon een heel vredig en ontspannen programma
Zou haast op vakantie willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |