Het gaat nu net ff verder denk ik. Eens houdt het op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch bewijzen van spreken elke maand raak?
Ja dat wel, maar sprak amper Nederlands.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het werd ook een rommeltje van talen
Yes dat maakt het ook wel weer erg mooiquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar sprak amper Nederlands.
Haha, nogal hyper typetje ja. Ik moest zo lachen om die man met die zak slaquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:34 schreef StephanL het volgende:
Die beveiliging mevrouw op bij Schiphol Airport. Ik zou gek worden van dat mens
Hahaha ja! Alsof het knobbeltjes zijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, nogal hyper typetje ja. Ik moest zo lachen om die man met die zak sla
Zeker. De juiste persoon op de juiste plaats. Isabel ookquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
José vind ik wel een erg leuk mens
Ja. Isabel is echt goed in haar werkquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeker. De juiste persoon op de juiste plaats. Isabel ook
Ook een enig mensquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeker. De juiste persoon op de juiste plaats. Isabel ook
Ja, zij zijn echt een perfect team. Zij regelt en handelt en hij zorgt dat ze niet overspannen raakt door gewoon lief voor haar te zijn en te ondersteunen waar nodig.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook een enig mens
Net zoals die oudere man
Ja dat dusquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zij zijn echt een perfect team. Zij regelt en handelt en hij zorgt dat ze niet overspannen raakt door gewoon lief voor haar te zijn en te ondersteunen waar nodig.
Ik vind het een enig programma.
Leuke tip, kende het programma helemaal niet. Staat ook op Videoland, zit net in de tweede aflevering. Dat gedoe met die onbetaalde taxi en al die verwarde mannen ook, je zal maar liggend tussen vier man een busje in worden getakeld, pfffft. Huh, mag je geen kaas invoeren? Heb ooit een pond Cheddar uit Engeland meegenomen in de handbagage, nooit geweten dat dat niet mag.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat dus
Het is gewoon een heel vredig en ontspannen programma
Zou haast op vakantie willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |