Dat komt wel met de jarenquote:Op maandag 23 september 2024 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Schijt aan dingen is een leerpunt voor mij
Begin maar vast op een forum, dat helpt zeker!quote:Op maandag 23 september 2024 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach jawe zullen zien
Doe wel mijn best om assertiever te worden
quote:Op maandag 23 september 2024 15:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begin maar vast op een forum, dat helpt zeker!
Dan word je weerbaar. Je wilt niet weten wat ik tig jaar geleden heb uitgespookt op een forum, irl een watje (nog steeds, maar iets minder dan toen) maar op fora een helleveeg.quote:Op maandag 23 september 2024 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks ben ik het Fok-kreng
Haha ik heb jouw slechtheid op Fok gemistquote:Op maandag 23 september 2024 15:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan word je weerbaar. Je wilt niet weten wat ik tig jaar geleden heb uitgespookt op een forum, irl een watje (nog steeds, maar iets minder dan toen) maar op fora een helleveeg.
Goed bezig!quote:Op maandag 23 september 2024 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik heb jouw slechtheid op Fok gemistvind je gewoon een leuke user!
Ben wel hard bezig met sociale vaardigheden. Clubjes en vrijwilligerswerk... echt bewust onder de mensen komen...
Nou, je moet toch vrijuit kunnen posten hier hoor Child. Niets van zuur gedoe aantrekken. Je loopt al zo lang mee je weet precies wat je wel en niet kunt postenquote:Op maandag 23 september 2024 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daardoor durf ik ook niet overal te posten direct over een situatie
Alleen in reactie op anderen
Je hebt gelijkquote:Op maandag 23 september 2024 18:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, je moet toch vrijuit kunnen posten hier hoor Child. Niets van zuur gedoe aantrekken. Je loopt al zo lang mee je weet precies wat je wel en niet kunt posten.
Golfer idd.quote:Op maandag 23 september 2024 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, de maandag is gewoon te vol met tv-programma's die ik wil zien. Gelukkig kan ik achteraf kijken en wordt de dinsdag daardoor ook leuk. Maar manoman, wat krijg ik toch een hekel aan die spoilerpolitie, denk je een topic te openen over een programma, zit er weer eentje tussen die begint te janken dat een post een spoiler is. Ergernis ten top!
quote:Op maandag 23 september 2024 15:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik begin er inmiddels schijt aan te krijgen
Welke Koos? ik moet nog terugkijken.quote:Op maandag 23 september 2024 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk nu Van Roosmalen en Groenteman. Ons Koos is daar te gast.
Koos Speequote:Op dinsdag 24 september 2024 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Koos? ik moet nog terugkijken.
Dat is toch bewijzen van spreken elke maand raak?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:15 schreef tong80 het volgende:
Ruzie in de tent. Misschien laatste aflevering Vandaag Inside.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |