Zijn Geer en Goor weer samen?quote:Op zaterdag 21 september 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de excentrieke homo's op de camping kijken op NED1......
Ik ga daar binnenkort aan beginnen. Lijkt me hilarisch.quote:Op zondag 22 september 2024 07:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, iets nog veel leukers...TV / [NPO 1] Groeten vanaf de camping
Goeiemorgen
Het is allemaal leuk maar vooral het homo-stel.quote:Op maandag 23 september 2024 11:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga daar binnenkort aan beginnen. Lijkt me hilarisch.
quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef potjecreme het volgende:
20.35: Kamp van Koningsbrugge NPO1
Best een leuk seizoen tot nu toe van kvk.quote:Op maandag 23 september 2024 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Yes!
Eerst de Meilandjes, dan KvK kijken en daarna (of morgenochtend) Eigen Huis
De pret kan niet op
Mee eens!quote:Op maandag 23 september 2024 12:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Best een leuk seizoen tot nu toe van kvk.
Wel leuk dat ze gelijk zo hard begonnen zijnquote:
Ja daardoor durf ik ook niet overal te posten direct over een situatiequote:Op maandag 23 september 2024 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, de maandag is gewoon te vol met tv-programma's die ik wil zien. Gelukkig kan ik achteraf kijken en wordt de dinsdag daardoor ook leuk. Maar manoman, wat krijg ik toch een hekel aan die spoilerpolitie, denk je een topic te openen over een programma, zit er weer eentje tussen die begint te janken dat een post een spoiler is. Ergernis ten top!
Ik begin er inmiddels schijt aan te krijgenquote:Op maandag 23 september 2024 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daardoor durf ik ook niet overal te posten direct over een situatie
Alleen in reactie op anderen
Schijt aan dingen is een leerpunt voor mijquote:Op maandag 23 september 2024 15:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik begin er inmiddels schijt aan te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |