Ik hoop gewoon dat we een keeper krijgen voor de landenbingo. (Oftewel, een spannend gescout keepertje.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind Unnerstall redelijk overschat, maar die is wel beter dan Wellenreuther denk ik. Al zie ik liever dan een jongere keeper komen. Die Ramaj van Ajax zou wel goed passen gek genoeg
Zou Bijlow niet vrijwel blessurevrij kunnen blijven met een iets andere fysio-benadering? Keepen is toch niet de meest blessuregevoelige bezigheid; zolang je je handen heel weet te houden heb je de helft van de gevaren al ontweken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, ik blijf het moeilijk vinden. Als voorzitter van de Bijlow-fanclub denk ik dat Bijlow zonder blessures 3 jaar geleden al bij een club als Arsenal of Spurs eerste keeper was geweest en dat iemand van niveau Bijlow maar dan zonder blessures dus gewoon onhaalbaar is voor Feyenoord. Wat mij betreft zou je gewoon van zijn kwaliteiten moeten genieten en gebruik maken zolang ie fit is en zou je nooit Wellenreuther permanent eerste keeper moeten maken. Maar voor een keeper is fitheid nog een stuk belangrijker dan voor een veldspeler, dus ik snap zeker het dilemma.
Onze medische afdeling was top level onder Slot, als die het niet op konden lossen kan niemand het.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zou Bijlow niet vrijwel blessurevrij kunnen blijven met een iets andere fysio-benadering? Keepen is toch niet de meest blessuregevoelige bezigheid; zolang je je handen heel weet te houden heb je de helft van de gevaren al ontweken.
Dat zal Krabby vanavond wel weer in zijn samenvatting van deze SOAP benoemen en vervolgens gaat dat weer zijn eigen leven leiden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:42 schreef Evangelion het volgende:
inb4 een interview met feyenoord waar iedereen zegt Bijlow deze kans te gunnen en dat het eigenlijk een wonder is dat hij 's ochtends uit bed kan komen met de staat van zijn botten en spieren
Hoop dat die een hattrick maaktquote:
Ik vind het wel leuk dat Timber, Zechiel en vorig jaar Minteh hier gezellig aan mee gingen/gaan doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoop dat die een hattrick maakt
All glory to God ect
Ze zijn gewoon heel erg fan van die GodGod.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Timber, Zechiel en vorig jaar Minteh hier gezellig aan mee gingen/gaan doen.
Ze konden überhaupt niet verklaren waarom hij zo vaak geblesseerd raakte, hij is topfit en het waren allemaal ongerelateerde blessures.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zou Bijlow niet vrijwel blessurevrij kunnen blijven met een iets andere fysio-benadering? Keepen is toch niet de meest blessuregevoelige bezigheid; zolang je je handen heel weet te houden heb je de helft van de gevaren al ontweken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zal Krabby vanavond wel weer in zijn samenvatting van deze SOAP benoemen en vervolgens gaat dat weer zijn eigen leven leiden.
God verbindquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Timber, Zechiel en vorig jaar Minteh hier gezellig aan mee gingen/gaan doen.
Of broze bottenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu waren de laatste blessures van Bijlow wel veel aan zijn pols. Dat wil ik nog wel echt onder de noemer ongelukkig plaatsen.
Misschien maakt hij op z'n zolderkamer wel veel polsbewegingen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu waren de laatste blessures van Bijlow wel veel aan zijn pols. Dat wil ik nog wel echt onder de noemer ongelukkig plaatsen.
Dan heb jij zijn vriendin nog niet gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien maakt hij op z'n zolderkamer wel veel polsbewegingen.
Zojuist naaktfoto's gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb jij zijn vriendin nog niet gezien.
Voor wie juichen we vanavond?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:16 schreef Zipportal het volgende:
@:coco is online.![]()
En dat merken we gelijk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind het eigenlijk vrij gek hoe mensen hier praten over WellenGOD.
Oprotten met die fooien. Sowieso mag Atletico lekker in de stront zakken door hun eerdere debiele biedingen.quote:
Zo, dit zal ze leren!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Oprotten met die fooien. Sowieso mag Atletico lekker in de stront zakken door hun eerdere debiele biedingen.
30 miljoen een fooi noemenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Oprotten met die fooien. Sowieso mag Atletico lekker in de stront zakken door hun eerdere debiele biedingen.
Hancko is erg goed, maar wordt dit seizoen 27 dus of ie nog beter gaat worden weet ik ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor centrale verdedigers met veel groeipotentie is 30 miljoen euro een schijntje, inderdaad. Een zichzelf respecterende club eist dan rond de 50 miljoen euro in 2024.
Zoals Dennis al zei: Dan ga je toch ergens anders shoppenquote:
Eensquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van user @:fetx
Maar heeft wel recent z'n contract verlengd tot 2028?, dus tenzij daar clausules in staan is 30 wel wat aan de krappe kant.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hancko is erg goed, maar wordt dit seizoen 27 dus of ie nog beter gaat worden weet ik ook niet
Dat gaat dus echt niemand betalen voor een verdediger van Feyenoord. Misschien een dronken PL club.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor centrale verdedigers met veel groeipotentie is 30 miljoen euro een schijntje, inderdaad. Een zichzelf respecterende club eist dan rond de 50 miljoen euro in 2024.
Daar Hancko nog tot minstens 2028 vastligt, staat Feyenoord voorlopig sterk in de zaak. Het is nog geen Geertruida-situatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat gaat dus echt niemand betalen voor een verdediger van Feyenoord. Misschien een dronken PL club.
Ik zeg ook niet dat je 30 moet accepteren (zeker niet), reageerde alleen op "veel groeipotentie"quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar heeft wel recent z'n contract verlengd tot 2028?, dus tenzij daar clausules in staan is 30 wel wat aan de krappe kant.
quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat gaat dus echt niemand betalen voor een verdediger van Feyenoord. Misschien een dronken PL club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |