Voor wie juichen we vanavond?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:16 schreef Zipportal het volgende:
@:coco is online.![]()
En dat merken we gelijk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind het eigenlijk vrij gek hoe mensen hier praten over WellenGOD.
Oprotten met die fooien. Sowieso mag Atletico lekker in de stront zakken door hun eerdere debiele biedingen.quote:
Zo, dit zal ze leren!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Oprotten met die fooien. Sowieso mag Atletico lekker in de stront zakken door hun eerdere debiele biedingen.
30 miljoen een fooi noemenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Oprotten met die fooien. Sowieso mag Atletico lekker in de stront zakken door hun eerdere debiele biedingen.
Hancko is erg goed, maar wordt dit seizoen 27 dus of ie nog beter gaat worden weet ik ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor centrale verdedigers met veel groeipotentie is 30 miljoen euro een schijntje, inderdaad. Een zichzelf respecterende club eist dan rond de 50 miljoen euro in 2024.
Zoals Dennis al zei: Dan ga je toch ergens anders shoppenquote:
Eensquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van user @:fetx
Maar heeft wel recent z'n contract verlengd tot 2028?, dus tenzij daar clausules in staan is 30 wel wat aan de krappe kant.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hancko is erg goed, maar wordt dit seizoen 27 dus of ie nog beter gaat worden weet ik ook niet
Dat gaat dus echt niemand betalen voor een verdediger van Feyenoord. Misschien een dronken PL club.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor centrale verdedigers met veel groeipotentie is 30 miljoen euro een schijntje, inderdaad. Een zichzelf respecterende club eist dan rond de 50 miljoen euro in 2024.
Daar Hancko nog tot minstens 2028 vastligt, staat Feyenoord voorlopig sterk in de zaak. Het is nog geen Geertruida-situatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat gaat dus echt niemand betalen voor een verdediger van Feyenoord. Misschien een dronken PL club.
Ik zeg ook niet dat je 30 moet accepteren (zeker niet), reageerde alleen op "veel groeipotentie"quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar heeft wel recent z'n contract verlengd tot 2028?, dus tenzij daar clausules in staan is 30 wel wat aan de krappe kant.
quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat gaat dus echt niemand betalen voor een verdediger van Feyenoord. Misschien een dronken PL club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |