Als het ESF deze award wint, moet Martin Österdahl hem dan in ontvangst nemenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 12:29 schreef Dave het volgende:
Voor de Televizierring kan in de categorie “programma met de meeste impact” gestemd worden op het ESF.
https://www.tvgids.nl/gou(...)/nominatieronde-2024
[..]
Die kan er dan door verplichtingen elders niet bij zijn, zodat het via een filmpje kan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het ESF deze award wint, moet Martin Österdahl hem dan in ontvangst nemen
En hem dan vlak voordat hij het podium op moet de prijs intrekken omdat er een of andere vage klacht tegen hem is binnengekomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 17:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het ESF deze award wint, moet Martin Österdahl hem dan in ontvangst nemen
Nou ja, een filmpje waarin één of ander irritant opdringerig figuur, Jan Roos of Prem ofzo, hem die prijs brengt, zou ik ook goedkeurenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 18:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Die kan er dan door verplichtingen elders niet bij zijn, zodat het via een filmpje kan.
Maxim Hartmanquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, een filmpje waarin één of ander irritant opdringerig figuur, Jan Roos of Prem ofzo, hem die prijs brengt, zou ik ook goedkeuren
Jammer maar begrijpelijk. Wat ik er van gezien heb was het een van de beste optredens deze zomer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:41 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Het was een beetje duur voor ons, anders waren @:evenstar en ik er bij geweest vandaag.
Reclaiming it.quote:
Wow, wat verrassend (LOL)quote:
Waar zegt hij dat of staat dat?quote:Op zondag 1 september 2024 01:23 schreef W00fer het volgende:
Joost overweegt een smaadzaak tegen de EBU.
Weinig kans want hoewel er gebrek is aan bewijs is het oordeel geweest dat er weldegelijk iets is gebeurd.
Daarnaast heeft hij EBU en anderen ook zoals hierboven nogal beschuldigd.
Plus alle negatieve aandacht heeft hem veel publiciteit opgeleverd.
Waar heeft ie de EBU van 'beschuldigd' dan?quote:Op zondag 1 september 2024 01:23 schreef W00fer het volgende:
Daarnaast heeft hij EBU en anderen ook zoals hierboven nogal beschuldigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |