abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 september 2024 @ 09:56:39 #276
163650 Greys
pi_214877843
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:33 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja dat klopt niet want tegelijkertijd zou zij 'm daarna ook niet meer gezien hebben. Dan moet dat van anderen komen.
Ja, ze maken er een steeds ongeloofwaardiger verhaal van. :')

Want als het van anderen komt, hoe is zij dan van 'het leek een grapje van hem' naar aangifte gegaan. Ze is gewoon overgehaald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214878018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:24 schreef Dave het volgende:

[..]
Dus toen hij van het podium afkwam mocht er niemand bij zijn, terwijl ie dat wel graag had gewild? En toen stressen omdat ie naar de greenroom moest, en niet wist waar ie heen moest, en niemand hem hielp.
Ik had echt gedacht dat er een productiemedewerker zou staan om artiesten op te vangen die van het podium komen :o Maar waar waren Appie, Stuntje, Indy en Sophia dan toen dit gebeurde? Misschien al tijdens de outro van het podium vertrokken..
pi_214878020
Hoe kan het nu weer dat bij uitstek in Zweden men met een opmerking als "ik dacht dat hij een grapje maakte en ging gewoon door", en dat dus meerdere malen, niet juist hoog is opgenomen?

Consent is toch juist in Zweden als eerst en als strengste opgenomen in de wet daar?
pi_214878041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Die hele diskwalificatie voelt nog steeds totaal disproportioneel. De EBU liet die hele editie van dit jaar zo uit hun klauwen flikkeren dat ze dit akkefietje blijkbaar de stok vonden om de hond mee te slaan.
We komen nu ook wel op een lastig punt in het verhaal. Enerzijds zijn Joost en het ESF/EBU wel redelijk klaar met elkaar en is dat gedeelte afgerond. Anderzijds zijn er nog heel veel onduidelijke zaken, en is het - waarschijnlijk tot groot genoegen van de EBU - moeilijk om te bepalen wat je nog wel en niet kan geloven.

Zelfs de journalist die ik het toonbeeld van kalmte, overzichtelijkheid en informatie vond, onze GJ, begint het nu een beetje kwijt te raken. Eerst met een compliment op de Zweedse petjesjournalist

twitter

En gisteren in de Eurovoix-podcast riep hij Avrotros op om volgend jaar mee te doen aan het ESF, omdat anders het kabinet permanent de subsidie ervoor zou gaan intrekken. Dat werkt natuurlijk helemaal niet zo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_214878069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:17 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ik had echt gedacht dat er een productiemedewerker zou staan om artiesten op te vangen die van het podium komen :o Maar waar waren Appie, Stuntje, Indy en Sophia dan toen dit gebeurde? Misschien al tijdens de outro van het podium vertrokken..
Het is allemaal erg vaag ja, je zou op zijn minst productiemedewerkers verwachten op dat punt. Aan de andere kant waren die misschien al met de rest meegelopen en waren ze vergeten dat Joost nog een outro had :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214878083
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:56 schreef Dave het volgende:

[..]
Dit gevoel heb ik ook nog wel steeds, maar had iemand hier niet uitgerekend dat dat wel mee viel?
Ik weet niet wie dat heeft geprobeerd, maar dat kan je niet uitrekenen, want met Nederland erbij zou je een heel andere show hebben. Zeker voor Kroatië, dat in dezelfde vijver viste naar televotes.

Het lijkt me eerder aannemelijk dat Israël dan sowieso wel de televoting had gewonnen.
pi_214878133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet wie dat heeft geprobeerd,
Ik twijfelde nog of jij het was. _O-
C’est Davie :o)
pi_214878174
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:28 schreef Dave het volgende:

[..]
Ik twijfelde nog of jij het was. _O-
Nou, als je die persoon (of mij) nog eens daarover spreekt, zeg hem dan maar dat het niet klopt.
  dinsdag 3 september 2024 @ 10:50:38 #284
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214878308
quote:

[..]
Grover wilde Joost daar hebben maar dat mocht niet.
pi_214878380
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Andersom denk ik
  dinsdag 3 september 2024 @ 10:59:16 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214878387
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:58 schreef Dave het volgende:

[..]
Andersom denk ik
Uh ja |:(
pi_214878541
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja, ze maken er een steeds ongeloofwaardiger verhaal van. :')

Want als het van anderen komt, hoe is zij dan van 'het leek een grapje van hem' naar aangifte gegaan. Ze is gewoon overgehaald.
Heb steeds meer het gevoel dat dit gewoon de druppel was. Hij deed niet leuk mee met al die domme TikTok-filmpjes, wilde niet dat alles al gedeeld werd, etc. Ze hadden gewoon ook al een hekel aan 'm, dus dit was een mooi moment om 'm eruit te gooien + aandacht weg te halen bij Israël waarvan elke dag weer filmpjes gedeeld werden van die pesterijen (maar als je daar consequenties aan zou verbinden hadden ze meteen een grote shitshow). Ze hadden denk ik niet verwacht dat dit ook zorgde voor een grote shitshow, ondanks dat ze dat geprobeerd hebben om te voorkomen door te spreken over een young female member.
pi_214878553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]
We komen nu ook wel op een lastig punt in het verhaal. Enerzijds zijn Joost en het ESF/EBU wel redelijk klaar met elkaar en is dat gedeelte afgerond. Anderzijds zijn er nog heel veel onduidelijke zaken, en is het - waarschijnlijk tot groot genoegen van de EBU - moeilijk om te bepalen wat je nog wel en niet kan geloven.

Zelfs de journalist die ik het toonbeeld van kalmte, overzichtelijkheid en informatie vond, onze GJ, begint het nu een beetje kwijt te raken. Eerst met een compliment op de Zweedse petjesjournalist

[ x ]

En gisteren in de Eurovoix-podcast riep hij Avrotros op om volgend jaar mee te doen aan het ESF, omdat anders het kabinet permanent de subsidie ervoor zou gaan intrekken. Dat werkt natuurlijk helemaal niet zo.
Mijn hemel. :')
pi_214878618
quote:
Dat werkt natuurlijk helemaal niet zo.
Nou ja, onze Geert wil de NPO natuurlijk helemaal afschaffen, maar dat staat los van het ESF.
Op zich zijn ze met (ik meen) 100 miljoen bezuinigen goed weg gekomen.
pi_214878639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 10:50 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ja het is raar dat een artiest niet één naaste bij zich mag hebben backstage, maar ik vind het helemaal raar dat er niet eens iemand van de crew staat om je op te vangen en te vertellen waar je naartoe moet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 september 2024 @ 11:27:55 #291
163650 Greys
pi_214878642
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 11:12 schreef Em31 het volgende:

[..]
Heb steeds meer het gevoel dat dit gewoon de druppel was. Hij deed niet leuk mee met al die domme TikTok-filmpjes, wilde niet dat alles al gedeeld werd, etc. Ze hadden gewoon ook al een hekel aan 'm, dus dit was een mooi moment om 'm eruit te gooien + aandacht weg te halen bij Israël waarvan elke dag weer filmpjes gedeeld werden van die pesterijen (maar als je daar consequenties aan zou verbinden hadden ze meteen een grote shitshow). Ze hadden denk ik niet verwacht dat dit ook zorgde voor een grote shitshow, ondanks dat ze dat geprobeerd hebben om te voorkomen door te spreken over een young female member.
Het 'grappige' is dat hij dus gewoon die stomme kutkaraoke in die shower heeft gedaan en die Reddit ask me anything en best veel heeft meegedaan dus.
Zo veel heeft ie helemaal niet dwarsgelegen. Maar zij vonden van wel. Want je mot niet ook maar een beetje een eigen mening of persoonlijkheid hebben daar als deelnemer natuurlijk. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214878698
quote:

[..]
Dit staat in het verslag. Het lijkt alsof ze samen waren, Joost als laatste.

Yesterday, I was filming backstage, capturing the artists' reactions as they came off stage. I didn't film him before he went on stage, so I wasn't in his way or anything. I filmed when they came backstage, just like I film everyone else coming off stage. His backup singers came first and were happy and excited. He came out after them and seemed happy and passionate, so I started filming, and then he began saying things like "Why are you filming, {REDACTED}", at which point I thought he was joking.
pi_214878785
Ah, misschien ging het dan alleen om Gover
pi_214879746
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 11:27 schreef Greys het volgende:

[..]
Het 'grappige' is dat hij dus gewoon die stomme kutkaraoke in die shower heeft gedaan en die Reddit ask me anything en best veel heeft meegedaan dus.
Zo veel heeft ie helemaal niet dwarsgelegen. Maar zij vonden van wel. Want je mot niet ook maar een beetje een eigen mening of persoonlijkheid hebben daar als deelnemer natuurlijk. :') _O-
Ja hij wilde een ander liedje zingen en kreeg toen miljoenen meer views dan hun eigen idee, dat is natuurlijk niet zo leuk. :')
pi_214880050
quote:

[..]

[ x ]

Ik denk dat je als Eurovisie-journalist niet per se zit te wachten op totale terugtrekking... dan verdwijnt je broodwinning (hoewel dat sowieso al geen vetpot zal zijn).

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:03 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja hij wilde een ander liedje zingen en kreeg toen miljoenen meer views dan hun eigen idee, dat is natuurlijk niet zo leuk. :')
Ze hadden hem moeten omarmen ipv moeten afstoten. En van hem moeten leren. Niemand zit te wachten op die cheesy onzin van Rob Holley c.s. Een enfant terrible is veel leuker om te volgen.
pi_214880304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:10 schreef Fred_B het volgende:
Samenvatting van het Aftonbladet-artikel van ESC-Nation voor de liefhebber:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is best duidelijk en klinkt plausibel. Je hoort beide kanten van het verhaal.

En het is dus niet eens duidelijk of de camera kapot is gegaan of niet. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214880371
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:10 schreef Fred_B het volgende:
Samenvatting van het Aftonbladet-artikel van ESC-Nation voor de liefhebber:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heldere samenvatting. Wat blijft het eeuwig zonde dat dit niet "gewoon" via een gesprek en goede communicatie opgelost kon worden. Die cameravrouw komt trouwens in het verhoor niet echt over alsof ze definitief geen contact met Joost/AvroTros wilde hebben.. Misschien is dat mijn projectie, maar in combinatie met dat ze eerst dacht dat hij een grap maakte, komt het inderdaad over alsof de EBU haar heeft overgehaald om het de Nederlandse delegatie zo moeilijk mogelijk te maken.
pi_214880413
't Was trouwens geen telefoon maar een Sony A7S III - waar geen schade aan te zien was, en interne schade had ze nog niet kunnen vaststellen.
pi_214880656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dit is best duidelijk en klinkt plausibel. Je hoort beide kanten van het verhaal.

En het is dus niet eens duidelijk of de camera kapot is gegaan of niet. :')
Het lijkt me niet dat ze die zaak aanspant voor 600 euro aan fysieke schade aan haar materiaal (voorzover dat niet van de EBU is). Dus gezien het bedrag en het feit dat er niet over gesproken wordt, lijkt me dat vrij sterk.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 september 2024 @ 15:11:01 #300
163650 Greys
pi_214880846
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:03 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja dat blijft nog het meest bizarre aan het hele ding. Hij bezorgde ze online de tijd van hun leven qua views. En in plaats van daar superblij mee te zijn ga je zo iemand tegenwerken. Koekoek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')