Zal wel overtuigd zijn door iemand anders. Stap van denken dat het een grapje is naar aangifte doen is anders wel erg groot.quote:Op maandag 2 september 2024 22:32 schreef d_elise het volgende:
Goh, wie had verwacht dat een tabloid als Aftonbladet alles weer zou oprakelen nadat Joost het publiekelijk over ze had en daarmee niets nieuws zegt dan dat we al wisten.![]()
Wat ik dan wel opvallend vind is dat die cameravrouw Joost z'n boosheid/dreigende beweging opvatte als grapje terwijl hij dus al eerder met haar overhoop lag vanwege het niet gefilmd willen worden backstage. Hoe kan het dan ineens zo dreigend en beangstigend voelen om toch aangifte te doen?
Dan is het nergens voor nodig om het zover te laten komen toch? Excuses + 1000 euro en iedereen kan weer door met het levenquote:Op maandag 2 september 2024 22:57 schreef trein2000 het volgende:
Hmmm opvallend nieuws, maar niet heus. Klein erkent dus dat hij een dreigende beweging naar die camera maakte. Hij was al eerder betrokken bij een incident en heeft toen beterschap beloofd.
En de vrouw die volgens sommigen op geld uit was? Die wilde maarliefst 600 hele euro’s. Nou nou. Het is me wat.
En niet alleen AvroTros wil dat, onder andere dat was kennelijk in dat onderzoek genoemd door meerdere omroepen. Dat het totaal doorgeslagen is met de social media. 'Doe even een karaoke shower'. Nog even en ze gaan je op de plee filmen. 'Het staat in het contract dat je gefilmd kan worden'. Ja doei EBU, tijdens de live shows ja op het podium. En tijdens repetities op het podium. En tijdens interviews. En zwaaiend in de green room. Dat soort dingen. Niet onder een douche en niet overal en altijd.quote:Op maandag 2 september 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf vooral het gevoel houden dat het hele mediabeleid van de EBU zo ver is doorgeslagen dat er dus nergens achter de schermen meer een plek is voor artiesten om ongestoord zichzelf voor te bereiden of bij te komen van hun optreden. Dat is hier het grote probleem dat deze hele situatie heeft veroorzaakt. Als de EBU niet zo geil was op backstage-beelden, grappige filmpjes en social-medialikes maar gewoon de artiesten hun privacy gunt rondom het podium hadden we dit hele akkefietje niet gehad.
Ik kan me voorstellen dat AVROTROS ook echt garanties wil dat dit volgend jaar veranderd.
Ze vatte het idd kennelijk eerst op als grapje (zo enorm dreigend was het dan niet lijkt me) maar is vast door de EBU overgehaald om aangifte te doen omdat ze toch al van Joost af wilden.quote:Op maandag 2 september 2024 22:32 schreef d_elise het volgende:
Goh, wie had verwacht dat een tabloid als Aftonbladet alles weer zou oprakelen nadat Joost het publiekelijk over ze had en daarmee niets nieuws zegt dan dat we al wisten.![]()
Wat ik dan wel opvallend vind is dat die cameravrouw Joost z'n boosheid/dreigende beweging opvatte als grapje terwijl hij dus al eerder met haar overhoop lag vanwege het niet gefilmd willen worden backstage. Hoe kan het dan ineens zo dreigend en beangstigend voelen om toch aangifte te doen?
Ja. Cornald zei toen al 'er is al eerder tegen die vrouw gezegd dat bij het verlaten van het podium filmen ongewenst was' omdat hij jankend van het podium kwam door het emo einde van het lied.quote:Op maandag 2 september 2024 22:23 schreef Dave het volgende:
Dat was toch al bekend? Heeft Cornald destijds volgens mij ook nog gezegd.
quote:Op maandag 2 september 2024 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Europapa-dag nog een lekkere boost in zijn streams opgeleverd
Ik zie het de EBU er best voor aan om zowel Joost als die cameravrouw te gebruiken om hun gewenste resultaat (exit Joost, extra televote stemmen voor Kroatië, minder kans op landslide Israël secured) te krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vatte het idd kennelijk eerst op als grapje (zo enorm dreigend was het dan niet lijkt me) maar is vast door de EBU overgehaald om aangifte te doen omdat ze toch al van Joost af wilden.
[..]
Misschien de EBU zelf.quote:Op maandag 2 september 2024 23:21 schreef Em31 het volgende:
Wie zou dit gelekt hebben? Je kunt namelijk nu weten wie het is doordat ze haar functie benoemt.
Dat was in eerste instantie, volgens het artikel, daarna werd ie gedurende de avond 'bozer en bozer'.quote:Op maandag 2 september 2024 22:32 schreef d_elise het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Maar hoe dan? Want nog geen vijf minuten later zat ie toch gewoon al in de green room te zwaaien enzo? Voor iedereen zichtbaar?quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie, volgens het artikel, daarna werd ie gedurende de avond 'bozer en bozer'.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:10 schreef Fred_B het volgende:
Samenvatting van het Aftonbladet-artikel van ESC-Nation voor de liefhebber:Dus toen hij van het podium afkwam mocht er niemand bij zijn, terwijl ie dat wel graag had gewild? En toen stressen omdat ie naar de greenroom moest, en niet wist waar ie heen moest, en niemand hem hielp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja lekker snugger, want het is nogal specifiek en niet één van de vele social media mensen. Ik ga haar niet lastig vallen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2024 08:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien de EBU zelf.
Nog eentje onder de bus gooien zal ze weinig uitmaken.
Ja dat klopt niet want tegelijkertijd zou zij 'm daarna ook niet meer gezien hebben. Dan moet dat van anderen komen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Want nog geen vijf minuten later zat ie toch gewoon al in de green room te zwaaien enzo? Voor iedereen zichtbaar?
Dit gevoel heb ik ook nog wel steeds, maar had iemand hier niet uitgerekend dat dat wel mee viel?quote:Op dinsdag 3 september 2024 07:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie het de EBU er best voor aan om zowel Joost als die cameravrouw te gebruiken om hun gewenste resultaat (exit Joost, extra televote stemmen voor Kroatië, minder kans op landslide Israël secured) te krijgen.
*zet aluhoedje weer af*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |