Moet ook lekker hebben gevoeld om even hard te kunnen roepen dat de media leugens aan het verspreiden was.quote:Op zondag 1 september 2024 10:14 schreef Greys het volgende:
Hij ziet er blij uit.
Heeft ie tenminste ook weer een góede herinnering aan Zweden.
[ x ]
Ook met Google translate niet?quote:Op zondag 1 september 2024 10:18 schreef summer52 het volgende:
Aftonbladet op Instagram. Met linkje naar krantenartikel. Ik krijg deze echter niet vertaald.
[ afbeelding ]
Nee dat lukt niet, komt misschien wel dat ik op mijn mobiel zit. Meestal kun je dan wel een artikel op vertalen zetten maar met deze lukt het mij niet.quote:Op zondag 1 september 2024 10:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook met Google translate niet?
Dit plaatje in ieder geval:
Artist’s words from the scene: the Voldemort incident. Back in Sweden after Eurovision chaos.
Maar daar schrijven ze dan weer helemaal niet over hèquote:Op zondag 1 september 2024 11:34 schreef Greys het volgende:
Zo zie je maar, meer dan verdiend, de sneer die Aftenbladet kreeg bij z'n optreden gisteravond.
Leest een beetje als oud nieuws dat al lang is afgehandeld als gerucht.quote:Op zondag 1 september 2024 01:23 schreef W00fer het volgende:
Joost overweegt een smaadzaak tegen de EBU.
Weinig kans want hoewel er gebrek is aan bewijs is het oordeel geweest dat er weldegelijk iets is gebeurd.
Daarnaast heeft hij EBU en anderen ook zoals hierboven nogal beschuldigd.
Plus alle negatieve aandacht heeft hem veel publiciteit opgeleverd.
Zou wel heel leuk zijnquote:Op zondag 1 september 2024 09:45 schreef Ama het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen denken dat hij weer mee gaat doen aan het Songfestival?![]()
Waargebeurde feiten zijn wat lastig voor ze misschien.quote:Op zondag 1 september 2024 11:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Maar daar schrijven ze dan weer helemaal niet over hè
Niveautje Telegraaf he. Wat er echt is gebeurd maakt niks uit, ze maken er gewoon hun eigen versie van.quote:Op zondag 1 september 2024 11:16 schreef summer52 het volgende:
Zucht...van die vertaling wordt je ook niet blij. Dit moest dan nog even vermeld worden.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2024 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Europapa-dag nog een lekkere boost in zijn streams opgeleverd
Ik bedoel maarquote:”Europapa” by Joost is the biggest gainer on Top Songs Latvia, up 136 spots at #64.
Met zijn zwarte Europapa pak aanquote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Greys het volgende:
Volgens z'n instastory is hij in IJsland en de Gover is mee.
Lyon Pol post ook op Instagram vanaf IJsland. Zouden ze daar zijn om een videoclip op te nemen?quote:Op maandag 2 september 2024 18:37 schreef Greys het volgende:
Volgens z'n instastory is hij in IJsland en de Gover is mee.
Het is in elk geval niet voor het geld, want ze wil blijkbaar een schadevergoeding van maar liefst 600 euroquote:Op maandag 2 september 2024 22:32 schreef d_elise het volgende:
Goh, wie had verwacht dat een tabloid als Aftonbladet alles weer zou oprakelen nadat Joost het publiekelijk over ze had en daarmee niets nieuws zegt dan dat we al wisten.![]()
Wat ik dan wel opvallend vind is dat die cameravrouw Joost z'n boosheid/dreigende beweging opvatte als grapje terwijl hij dus al eerder met haar overhoop lag vanwege het niet gefilmd willen worden backstage. Hoe kan het dan ineens zo dreigend en beangstigend voelen om toch aangifte te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |