quote:
Alleen omdat ik zeg dat het me niet boeit wie commentaar geeft?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lol.
Als je maar reactie kan uitlokken en sfeertje kan maken.
Succes verders.
Ik denk dat Max er eigenlijk allang echt klaar mee is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
BREEK: Max claimt over de helft van zijn carrière te zijn.
Geloof ik zelf eigenlijk niet alles van.
[ afbeelding ]
Denk het niet, waarom zou je willen stoppen? Mooiste werk wat er isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat Max er eigenlijk allang echt klaar mee is.
Ik denk dat hij ermee kapt zodra Kelly en hij een kind (onderweg) hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het niet, waarom zou je willen stoppen? Mooiste werk wat er is
Snap wel dat nieuwe users af en toe in de war rakenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:51 schreef Sally het volgende:
Waarom staat dat nieuwtje niet in het [F1 Algemeen] topic?
Omdat er meer in het leven is dan F1.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het niet, waarom zou je willen stoppen? Mooiste werk wat er is
Max laat eigenlijk juist het tegenovergestelde zien, racen is alles wat die lijkt te hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
Omdat er meer in het leven is dan F1.
Zoals ik al zei, er is meer in het leven dan F1.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max laat eigenlijk juist het tegenovergestelde zien, racen is alles wat die lijkt te hebben.
Omdat het voortkomt uit de persconferentie van de GP van Zandvoort. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:51 schreef Sally het volgende:
Waarom staat dat nieuwtje niet in het [F1 Algemeen] topic?
Leek mij niet helemaal logisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het voortkomt uit de persconferentie van de GP van Zandvoort. Lijkt me logisch.
Mag je vinden. Maar er wordt zo vaak nieuws hier gepost. Maar hele toevallig nu val je eroverquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Leek mij niet helemaal logisch.
My 3 cents.
Ehm, toevallig leek me dit nou net niet in *dit* topic thuis te horen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag je vinden. Maar er wordt zo vaak nieuws hier gepost. Maar hele toevallig nu val je erover
Doe niet zo moeilijk man. Er is een topic voor de race zelf en randzaken gerelateerd aan de race, en een topic voor al het andere. Het moge duidelijk zijn waar dat thuis hoort. Hint: niet hier.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag je vinden. Maar er wordt zo vaak nieuws hier gepost. Maar hele toevallig nu val je erover
Is voor het eerst dat je dat meldt. Zal ook wel toeval zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man. Er is een topic voor de race zelf en randzaken gerelateerd aan de race, en een topic voor al het andere. Het moge duidelijk zijn waar dat thuis hoort. Hint: niet hier.
Sorry jij bent geen mod.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, toevallig leek me dit nou net niet in *dit* topic thuis te horen.
En ik had het zelf vanmiddag ook al gelezen elders op het internet.
Maar ja. Als jij zegt: het is in de persconferentie gezegd....
Dan nog... is het een onderwerp wat mijns inziens niet in het Racetopic van Zandvoort thuishoort.
Mijn mening.
Mijn 10 centen. Of zal ik zeggen inmiddels; mijn euro.
En ik steel nu je laatste woord die je zo graag hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is voor het eerst dat je dat meldt. Zal ook wel toeval zijn.
Pardon?quote:
Deze wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man. Er is een topic voor de race zelf en randzaken gerelateerd aan de race, en een topic voor al het andere. Het moge duidelijk zijn waar dat thuis hoort. Hint: niet hier.
Heerlijk. Dit willen we lezen, eindelijk een keer een echte battle op Zandvoort.quote:Verstappen expecting his toughest Dutch Grand Prix yet as he assesses challenge posed by ‘many more teams’
Goed je te zien bro. Dit topic heeft even een goede portie positiviteit nodig, blij dat je die komt brengen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef FvanS het volgende:
Nou jongens en meisjes, geen ruzie maken
Ha die gamer. Leuk dat je er bentquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zet de chips, popcorn neer en steekt de bbq aan. @:Nattekat
Hij is jong begonnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max laat eigenlijk juist het tegenovergestelde zien, racen is alles wat die lijkt te hebben.
Doe mij dat teiltje er dan bij?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zet de chips, popcorn neer en steekt de bbq aan. @:Nattekat
Niet alleen hier om hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen omdat ik zeg dat het me niet boeit wie commentaar geeft?
Ga ff ergens anders aanstellen vriend.
kan je het niet een keer onderling uitpraten?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet alleen hier om hoor
Je zit al een tijd hier sfeertje te maken, reacties uit te lokken en continu de anti uit de hangen. Jarenlang rooten voor mercedes, russel opeens als idool hebben (¿que passa?) en nu mclaren opeens het goed doet, ben je voor dat 'oranje'.
En dat al jaren lang. Niet voor niets dat je modschap hier is afgepakt. Continu ruziediscussies met meerdere users die eigenlijk wel een beetje klaar met je zijn.
Dus nee ik ga nergens anders aanstellen, friendo
Ik zie hem ook wel 2 jaartjes er uit gaan om rally of endurance te gaan doen, en daarna weer terug te komen.quote:
Geen noodzaak. Trollen moet je gewoon openlijk callen op hun bullshit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je het niet een keer onderling uitpraten?
Heeft @ESF1Gamer het verpest?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Hé, dit topic stond niet in mijn lijst
Hou het maar gewoon even gezellig hier. Dankjewel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet alleen hier om hoor
Je zit al een tijd hier sfeertje te maken, reacties uit te lokken en continu de anti uit de hangen. Jarenlang rooten voor mercedes, russel opeens als idool hebben (¿que passa?) en nu mclaren opeens het goed doet, ben je voor dat 'oranje'.
En dat al jaren lang. Niet voor niets dat je modschap hier is afgepakt. Continu ruziediscussies met meerdere users die eigenlijk wel een beetje klaar met je zijn.
Dus nee ik ga nergens anders aanstellen, friendo
Dat maak jij niet uit hierquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon even gezellig hier. Dankjewel.
Right back at ya.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij daar nou eens mee begint, kan de rest volgen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit was een truc om ons balletjetrap te laten kijken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef THEFXR het volgende:
straks om 22.30 uur bij ziggo sport het race cafe vanaf zandvoort
F1 / Ziggo Sport Race Café #2 Start van het seizoen!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een truc om ons balletjetrap te laten kijken.
(Het is op een ander kanaal)
Mijn naam is Haasquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft @:ESF1Gamer het verpest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |