Mijn naam is Haasquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft @:ESF1Gamer het verpest?
het is gewoon op ziggo sport, gratis als je ziggo hebt en ontopic, want op locatie vanaf zandvoort.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een truc om ons balletjetrap te laten kijken.
(Het is op een ander kanaal)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
McLaren wordt helemaal gestoord
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:18 schreef Rnie het volgende:
Code geel ivm zware windstoten.Zullen de vrije trainingen op een normale manier doorgaan?
Ja, en we gaan minimaal n spectaculaire crash zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:18 schreef Rnie het volgende:
Code geel ivm zware windstoten.Zullen de vrije trainingen op een normale manier doorgaan?
Klopt. Motregen en hele harde windvlagen.quote:
En we luisteren ook mee kennelijkquote:
Ja had vanochtend ook de academy gezien maar daarna niks meer. Had wel meer talkshows verwacht tussendoor om de hele dag te vullenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:40 schreef Rianne84 het volgende:
Vanaf 12.00 uur op viaplay tv tot 18.30 uur GP Zandvoort Superfriday inclusief beide vt's, porsche supercup en f1 academy.
Ook een tactiek om Max aan overwinning te helpenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:42 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
McLaren wordt helemaal gestoord
Auto's gaan de lucht in.quote:
Eentje gaat over alles omtrent de GP en deze gaat over de sessies. Stamt nog uit de tijd dat er heel veel te bespreken was maanden van tevorenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:04 schreef superniger het volgende:
Waarom zijn er 2 Zandvoort topics?
superniger in F1 / Heineken Dutch Grand Prix @ Zandvoort #27 - Hollands Glorie Again *O*
Dit is gewoon het live topic zoals bij elke race, die ander gaat in de brede zin om de DutchGP en is het hele jaar open.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:04 schreef superniger het volgende:
Waarom zijn er 2 Zandvoort topics?
superniger in F1 / Heineken Dutch Grand Prix @ Zandvoort #27 - Hollands Glorie Again *O*
Unmodquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Na het geklooi met het reeksen heeft @:ESF1Gamer ook nog te vroeg de TT aangepast.
Niet zeurenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Na het geklooi met het reeksen heeft @:ESF1Gamer ook nog te vroeg de TT aangepast.
Blufquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet zeuren![]()
Anders ga ik dit weekend staken.
Ik bluf nooitquote:
Die braakt logischerwijs toch alleen maar clichs uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:17 schreef superniger het volgende:
Interview met Max afkappen voor reclame.
ok, succes met chevyquote:
Heerlijk hoor, bakkie koffie erbij zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vekapte "kijk mij lekker binnen zitten"-post
Je had alle tijd daarvoor net.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Present. Maar even bammetjes smeren en kom kom ik terug.
Elk team moet 2x per jaar een rookie een VT laten rijden. Is al een paar jaar zo.quote:
Parttimer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
vanuit een zonnig en warm Zuid-Frankrijk
Dat jij het gewoon toe staat dat hij nu weg gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu weet ik het zeker: Nattekat is ongesteld, want zoveel geklaag van hem.
Prima, maar je weet dat ik nu staak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij het gewoon toe staat dat hij nu weg gaat
Triest dit.quote:
Dat doe jij toch altijd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, tijd voor eindelijk weer F1 actie. Vt1 in Zandvoort. Tijd om even serieus over F1 te praten.
In de pits. Zoals wel meer coureursquote:
Weinig te zien voor het publiek zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de pits. Zoals wel meer coureurs
Waarschijnlijk alleen in deze eeuwquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alsonso is samen met Schumacher NIET de enige coureur die na zijn 43e F1 reed![]()
![]()
F1/FOM
Akkoord.quote:
Dan klopt het wel inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen in deze eeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |