Doe je dat elk raceweekend?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blikjes Fanta opentrekken bij de microfoon johee johoo hoppatee
Nee ik kijk geen F1 met microfoon erbij. @ChevyCaprice zal vast wel een headset ophebben en dan GP tips geven.quote:
Ja dat zeg je nu wel maar vorige keren deden ze bij NPO1 erg hun best om door elke boordradio heen te ouwehoeren. Tevens geven ze commentaar alsof het merendeel van de kijkers tante Ria uit Appingedam is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mij boeit het echt geen moker wie commentaar geeft.
Waar ik wel een moker om geef is het geluid. Ik ben erachter gekomen dat de vorige keer bij het interview het geluid slecht was op het nederlands commentaar bij F1TV, en goed bij het Engelse commentaar van F1TV zelf. Dus ik ga maar eens naar die engelsen luisteren.
Ja ik herinner zeker nog 2022, dat was echt verschrikkelijk op NOSquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel maar vorige keren deden ze bij NPO1 erg hun best om door elke boordradio heen te ouwehoeren. Tevens geven ze commentaar alsof het merendeel van de kijkers tante Ria uit Appingedam is.
Dat is toch ook zoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
Tevens geven ze commentaar alsof het merendeel van de kijkers tante Ria uit Appingedam is.
Het Louis Dekker effect.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel maar vorige keren deden ze bij NPO1 erg hun best om door elke boordradio heen te ouwehoeren. Tevens geven ze commentaar alsof het merendeel van de kijkers tante Ria uit Appingedam is.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
De voorbeschouwing!
Had helemaal gemist dat het al donderdag was. Morgen de VT maar gauw kijken
Het is nog woensdagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
De voorbeschouwing!
Had helemaal gemist dat het al donderdag was. Morgen de VT maar gauw kijken
Of een sigaretje opsteken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blikjes Fanta opentrekken bij de microfoon johee johoo hoppatee
Onmogelijk. De voorbeschouwing komt ALTIJD pas op donderdag. Je neemt me in de maling.quote:
VT is op vrijdagquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onmogelijk. De voorbeschouwing komt ALTIJD pas op donderdag. Je neemt me in de maling.
De VT is altijd een dag nadat de voorbeschouwing online komt. Dat moet je intussen toch weten. Dus vandaag is het VT. Geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
VT is op vrijdagJe zei gisteren dat je morgen VT gaat kijken en dat kan niet.
Doe die zonnebril af, dat maakt je blind.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
De VT is altijd een dag nadat de voorbeschouwing online komt. Dat moet je intussen toch weten. Dus vandaag is het VT. Geen speld tussen te krijgen.
Gewoon weer een trolhandvatje van 'm.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Olav Mol.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig erg goed in Olav Mol syncen.
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gewoon weer een trolhandvatje van 'm.
Niet serieus nemen.
quote:
Alleen omdat ik zeg dat het me niet boeit wie commentaar geeft?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lol.
Als je maar reactie kan uitlokken en sfeertje kan maken.
Succes verders.
Ik denk dat Max er eigenlijk allang echt klaar mee is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
BREEK: Max claimt over de helft van zijn carrière te zijn.
Geloof ik zelf eigenlijk niet alles van.
[ afbeelding ]
Denk het niet, waarom zou je willen stoppen? Mooiste werk wat er isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat Max er eigenlijk allang echt klaar mee is.
Ik denk dat hij ermee kapt zodra Kelly en hij een kind (onderweg) hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het niet, waarom zou je willen stoppen? Mooiste werk wat er is
Snap wel dat nieuwe users af en toe in de war rakenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:51 schreef Sally het volgende:
Waarom staat dat nieuwtje niet in het [F1 Algemeen] topic?
Omdat er meer in het leven is dan F1.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het niet, waarom zou je willen stoppen? Mooiste werk wat er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |