quote:Op woensdag 21 augustus 2024 03:09 schreef 3rr0r het volgende:
Even geen F1 te zien geweest maar het gevoel van Abu Dhabi '21 zat voor mij een beetje in de Olympische Spelen Parijs:
3x3 basketball gold medal match met Nederland
Wordt idd interessant. Kijken of Red Bull zich heeft hersteld.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Ben benieuwd hoe de stofwolken optrekken na de zomerstop
Ik snap dequote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:31 schreef golfer het volgende:
Hier is het halve dorp alweer voor verkeer afgezet en alleen toegankelijk voor bewoners.![]()
En dat omdat we een buurgemeente van Zandvoort zijn.
Inderdaad niet als ik mij met oordoppen in opsluit in mijn huis en verder nergens naartoe ga.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap deniet. Je hebt er toch geen/amper last van?
???quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad niet als ik mij met oordoppen in opsluit in mijn huis en verder nergens naartoe ga.
Wat begrijp jij niet aan (geluids)overlast en verkeersmaatregelen?quote:
Ik snap niet hoe/waarom je daarvan overlast hebt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan (geluids)overlast en verkeersmaatregelen?
Omdat ik hier woon en werk, misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet hoe/waarom je daarvan overlast hebt.
quote:'En Max heeft voor de 4de keer op rij gewonnen. All is well'.
Niet dat stuk, het stuk overlast in de eerste plaats. Toen ik daar 2 jaar geleden was, was het gewoon een verkeersregelaar en een klein rijtje auto's.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ik hier woon en werk, misschien?
Dan kan je gewoon doorrijden met je vergunningquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ik hier woon en werk, misschien?
Ik val net buiten het vergunningengebied en juist dat levert dus extra veel sluipverkeer hier op.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:09 schreef linebear het volgende:
Dan kan je gewoon doorrijden met je vergunning
Denk dat je in een heet weekend vele malen meer last heb van het verkeer rond Zandvoort. Meeste toeschouwers komen of op de fiets of met de treinquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik val net buiten het vergunningengebied en juist dat levert dus extra veel sluipverkeer hier op.
Gratis kutcommentaar erbijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Oja, dit is de enige race van het jaar die in HD gekeken kan worden
Blikjes Fanta opentrekken bij de microfoon johee johoo hoppateequote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig erg goed in Olav Mol syncen.
🤣🤣quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blikjes Fanta opentrekken bij de microfoon johee johoo hoppatee
Doe je dat elk raceweekend?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik kijk geen F1 met microfoon erbij. @ChevyCaprice zal vast wel een headset ophebben en dan GP tips geven.quote:
Ja dat zeg je nu wel maar vorige keren deden ze bij NPO1 erg hun best om door elke boordradio heen te ouwehoeren. Tevens geven ze commentaar alsof het merendeel van de kijkers tante Ria uit Appingedam is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mij boeit het echt geen moker wie commentaar geeft.
Waar ik wel een moker om geef is het geluid. Ik ben erachter gekomen dat de vorige keer bij het interview het geluid slecht was op het nederlands commentaar bij F1TV, en goed bij het Engelse commentaar van F1TV zelf. Dus ik ga maar eens naar die engelsen luisteren.
Ja ik herinner zeker nog 2022, dat was echt verschrikkelijk op NOSquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel maar vorige keren deden ze bij NPO1 erg hun best om door elke boordradio heen te ouwehoeren. Tevens geven ze commentaar alsof het merendeel van de kijkers tante Ria uit Appingedam is.
Dat is toch ook zoquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
Tevens geven ze commentaar alsof het merendeel van de kijkers tante Ria uit Appingedam is.
Het Louis Dekker effect.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel maar vorige keren deden ze bij NPO1 erg hun best om door elke boordradio heen te ouwehoeren. Tevens geven ze commentaar alsof het merendeel van de kijkers tante Ria uit Appingedam is.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
De voorbeschouwing!
Had helemaal gemist dat het al donderdag was. Morgen de VT maar gauw kijken
Het is nog woensdagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
De voorbeschouwing!
Had helemaal gemist dat het al donderdag was. Morgen de VT maar gauw kijken
Of een sigaretje opsteken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Onmogelijk. De voorbeschouwing komt ALTIJD pas op donderdag. Je neemt me in de maling.quote:
VT is op vrijdagquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onmogelijk. De voorbeschouwing komt ALTIJD pas op donderdag. Je neemt me in de maling.
De VT is altijd een dag nadat de voorbeschouwing online komt. Dat moet je intussen toch weten. Dus vandaag is het VT. Geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
VT is op vrijdagJe zei gisteren dat je morgen VT gaat kijken en dat kan niet.
Doe die zonnebril af, dat maakt je blind.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
De VT is altijd een dag nadat de voorbeschouwing online komt. Dat moet je intussen toch weten. Dus vandaag is het VT. Geen speld tussen te krijgen.
Gewoon weer een trolhandvatje van 'm.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Olav Mol.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig erg goed in Olav Mol syncen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |