Rare jongens die Belgen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In 'Asterix en de Belgen' hebben ze het over 'in de patatten vallen', wat Vlaams is voor flauw vallen
Vind je dat een goede basis? Zou je niet iets nieuws willen zonder dat gedoe?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:34 schreef kree het volgende:
t stomme is en dit is weer te erg, want heb beetje contact met meid van eigenlijk al jaren terug. we hadden date enzo maar heb het toen afgehouden.
Nu heeft ze fout vriendje en kletsen we wat via whatsappp. LOL
Ik vind dr nog steeds leuk, maar heb het zelf toen afgehouden denk. naja. spijt van.
Maar nu is dit dus soort probleempje. Heb het er nu maar op gegooid van als vrienden kletsen we.....
en is eigenlijk ook zo. en blijft het wmb maarja vriendje heeft er aardig problemen mee van wat ik hoor.
Die zit altijd goedquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:36 schreef aeque het volgende:
Versteghen doet het wel slim.
[ afbeelding ]
Die vrouw waar jij praatpaal voor bent, van laatst?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:34 schreef kree het volgende:
t stomme is en dit is weer te erg, want heb beetje contact met meid van eigenlijk al jaren terug. we hadden date enzo maar heb het toen afgehouden.
Nu heeft ze fout vriendje en kletsen we wat via whatsappp. LOL
Ik vind dr nog steeds leuk, maar heb het zelf toen afgehouden denk. naja. spijt van.
Maar nu is dit dus soort probleempje. Heb het er nu maar op gegooid van als vrienden kletsen we.....
en is eigenlijk ook zo. en blijft het wmb maarja vriendje heeft er aardig problemen mee van wat ik hoor.
quote:
hoezo dan? op friet hoeft toch alleen maar zout?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:36 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nog verkeerd om ook. De F komt nog altijd voor de P.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:36 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
half uur posts hierover en "ik twijfel om 112 te bellen want ik hoor allemaal rare geluiden"- incomingquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind je dat een goede basis? Zou je niet iets nieuws willen zonder dat gedoe?
Ik hoor nu wel wat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
half uur posts hierover en "ik twijfel om 112 te bellen want ik hoor allemaal rare geluiden"- incoming
Och, ik hoor de buurman zijn kinderen weer een K-kind noemenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook, een kutduif weer op de bak van mijn rolluikKutbeesten
ALLEMAAL!quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rolluikcity.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet best.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
half uur posts hierover en "ik twijfel om 112 te bellen want ik hoor allemaal rare geluiden"- incoming
Ik eet de friet zonder zout het liefst, met echte mayo. En een frikandel erbij, maar dan niet die goedkope gerimpelde frikandellen maar de echte horeca frikandellen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
hoezo dan? op friet hoeft toch alleen maar zout?
Vervang frikandel voor kroket en dan wordt het nog eens watquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik eet de friet zonder zout het liefst, met echte mayo. En een frikandel erbij, maar dan niet die goedkope gerimpelde frikandellen maar de echte horeca frikandellen.
Zelfde verhaal wel, sommige frietkotten verkopen ook de goedkoopste kroketten die ze maar kunnen vinden. Wees eens trots op je beroep denk ik dan, verkoop goeie rotzooi.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vervang frikandel voor kroket en dan wordt het nog eens wat
Dat hoeft niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afschieten vind ik dan weer zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |