Je mag altijd van alles aannemen. Dat betekent niet dat het klopt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er staat in de OP dat dit wordt aangeboden bij de Democratische Nationale Conventie? Dat betreft een politieke partij. En je mag toch aannemen dat de diensten die daar worden aangeboden gesteund worden door deze politieke partij.
[..]
Wat ook kan, is dat mannen hun leuter bij zich houden en geen seks hebben zodat vrouwen hun benen niet bij elkaar hoeven houden en gewoon geen seks hebben. En dat mannen sowieso altijd een condoom dragen als ze geen nageslacht willen (verwekken). Jij maakt het alleen de verantwoordelijkheid van de vrouw om niet zwanger te worden of anders maar een kind op de wereld te zetten.quote:Mannen hebben inderdaad ook een mening over abortus, waarom zou dit niet kunnen?
[..]
Hmm. Weet je wat ook zelfbeschikking is? De benen gesloten houden en niet aan seksuele activiteiten deelnemen die tot een ongewenste zwangerschap kunnen leiden. En bespaar mij de 'Ja, maar verkrachting ...' argumenten, dat betreft een absolute minderheid van de abortussen.
(Kansen)kinderen moord.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, want andere mensen hebben de vrijheid om hun eigen keuzes en zijn niet gebonden aan de bijbel of koran. Waarom moet jij dat voor andere mensen bepalen? Anderen bemoeien zich ook niet met dat vrouwen hoofddoeken dragen of mannen een lange baard dragen of er ritueel geslacht mag worden in een naam van het Jodendom of Islam.
Ja want niets is zo fijn om als kind vanaf de geboorte al te horen krijgen dat je ongewenst bent, geslagen wordt, mishandeld wordt, mentale ziektes daardoor ontwikkeld en je eigenlijk alleen maar had gewild dat je dood was. Allemaal omdat abortus niet mogelijk was.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is die vermaledijde abortus dus ook. Je ontneemt een (kansen)kind gewoon een toekomst. Dat op zich is al rampzalig, maar als je dan kijkt naar de oorzaak: onnozele seks met Jan en Alleman in Salou en nevendorpjes.²
Maar het principe blijft zoals ik stelde: de wet is hier leidend, niet wat de vrouw wil.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet zelf prima dat dat is omdat een ongeboren kind met 30 weken zwangerschap levensvatbaar is, daarom is dat niet toegestaan.
Een abortus kan hier ook met 22 weken, in hoeverre artsen daar aan willen meewerken kan ik je niet vertellen, maar in een minderheid van de gevallen komt een abortus in deze periode ook in Nederland voor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:10 schreef Leandra het volgende:
En ja, dan gaan we weer naar die 24 weken grens, er zijn ook kinderen die met die zwangerschapsduur geboren worden, en het met veel kunst en vliegwerk redden, maar laat dat nou net niet gelden voor de abortussen die nog tussen de 20 en 24 weken gedaan worden.
Dat zijn, in Nederland, eigenlijk alleen maar vroeggeboortes van babies die dusdanige afwijkingen hebben dat het kind niet levensvatbaar is na de geboorte, maar kennelijk wil je die moeders dwingen de zwangerschap uit te zitten tot er een natuurlijke bevalling volgt en ze dan alsnog hun kind mogen begraven.
Met alle risico's van dien voor moeder.
In zulke gevallen is het dan ook geen reguliere abortus maar wordt de bevalling opgewekt.
De ouders hebben dan ook een compleet kindje om afscheid van te nemen.
Probeer in NL maar eens een abortusarts te vinden die met 22 weken zwangerschap nog een abortus wil uitvoeren terwijl het een gezond kind is en het leven van de moeder niet in gevaar is, dat gaat heel lastig worden.
Nee hoor, dat ik over seksuele activiteiten spreek die tot een zwangerschap kunnen leiden, laat zien dat dit meerdere mensen betreft. Een vrouw kan in principe immers geen zwangerschap in haar eentje bewerkstelligen. En de benen gesloten houden is wel een onderdeel van. Dus ook de vrouw draagt die verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je mag altijd van alles aannemen. Dat betekent niet dat het klopt.
Planned Parenthood biedt het aan tijdens de conventie. Dat zijn de feiten.
[..]
Wat ook kan, is dat mannen hun leuter bij zich houden en geen seks hebben zodat vrouwen hun benen niet bij elkaar hoeven houden en gewoon geen seks hebben. En dat mannen sowieso altijd een condoom dragen als ze geen nageslacht willen (verwekken). Jij maakt het alleen de verantwoordelijkheid van de vrouw om niet zwanger te worden of anders maar een kind op de wereld te zetten.
En van wie is die conventie? Van de Democratische Partij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je mag altijd van alles aannemen. Dat betekent niet dat het klopt.
Planned Parenthood biedt het aan tijdens de conventie. Dat zijn de feiten.
Heb je al die tijd onder een steen doorgebracht.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:14 schreef Momo het volgende:
Ja, want andere mensen hebben de vrijheid om hun eigen keuzes en zijn niet gebonden aan de bijbel of koran. Waarom moet jij dat voor andere mensen bepalen? Anderen bemoeien zich ook niet met dat vrouwen hoofddoeken dragen of mannen een lange baard dragen of er ritueel geslacht mag worden in een naam van het Jodendom of Islam.
Het is wel wat ze ons hier steeds vertellen. Zonder arrogant te doen lijken onze morele standaarden fors hoger te staan dan de gemiddelde hier. Het is een gegeven. Deal ik er mee? Ja. Wil ik het liever nog vandaag dan morgen anders zien? Ook ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:20 schreef Bofjijff het volgende:
Reageren is iemand willen bekeren, echt wat lees ik![]()
Wat mij betreft niet hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Maar een man de vrijheid geven om met vier vrouwen te trouwen is weer een brug te ver.
Geert Wilders ziet het graag anders, maar al die zaken zijn nog steeds niet verboden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Heb je al die tijd onder een steen doorgebracht.
niemand wil je bekeren hoor, wees maar niet bang. Wil je het anders stem je op een partij die voor jouw idealen staat. Niet genoeg, wellicht biedt een ander land uitkomst.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wel wat ze ons hier steeds vertellen. Zonder arrogant te doen lijken onze morele standaarden fors hoger te staan dan de gemiddelde hier. Het is een gegeven. Deal ik er mee? Ja. Wil ik het liever nog vandaag dan morgen anders zien? Ook ja.²
Morele standaarden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wel wat ze ons hier steeds vertellen. Zonder arrogant te doen lijken onze morele standaarden fors hoger te staan dan de gemiddelde hier. Het is een gegeven. Deal ik er mee? Ja. Wil ik het liever nog vandaag dan morgen anders zien? Ook ja.²
Mannen die ooit een vrouw van dichtbij hebben gezien weten dat dat een alles behalve hedonistische situatie zou opleveren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:24 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, de een klaagt over opgedrongen hedonisme en de ander klaagt dat hij niet met 4 vrouwen mag trouwen.
Als er iets als hedonisme klinkt dan is het wel met 4 vrouwen getrouwd zijn :')
Tja, binnen veel Arabische en Islamtische culturen wordt dit als acceptabel en normaal gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:24 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, de een klaagt over opgedrongen hedonisme en de ander klaagt dat hij niet met 4 vrouwen mag trouwen.
Als er iets als hedonisme klinkt dan is het wel met 4 vrouwen getrouwd zijn
alsof we 5 jarige kinderen aan het vermoorden zijn, zo wordt er over gepraatquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Abortus zou kindermoord zijn:
1. je krijgt er ongewenste kinderen van --> kinderen krijgen trauma's, verkeerde opvoeding etc. --> mandversie: problemen voor de maatschappij
2. kinderen worden afgestaan voor adoptie --> deel van de kinderen krijgt trauma's --> mandversie: problemen voor de maatschappij.
Top idee verder wel.
lekker daar latenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, binnen veel Arabische en Islamtische culturen wordt dit als acceptabel en normaal gezien.
Dit zijn de symptomen van het hedonisme en is abortus dus symptoomvestrijding. Je moet dus de problemen in de basis al oplossen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Abortus zou kindermoord zijn:
1. je krijgt er ongewenste kinderen van --> kinderen krijgen trauma's, verkeerde opvoeding etc. --> mandversie: problemen voor de maatschappij
2. kinderen worden afgestaan voor adoptie --> deel van de kinderen krijgt trauma's --> mandversie: problemen voor de maatschappij.
Benen bij elkaar houden geldt altijd voor vrouwen. Die moeten immers de benen spreiden anders kan er niets naar binnen. Als je de verantwoordelijkheid bij beiden zegt te willen leggen, zul je aan je woordgebruik moeten werken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar het principe blijft zoals ik stelde: de wet is hier leidend, niet wat de vrouw wil.
En er zijn uiteraard verschillende plekken in de Canada en de VS waar het ook na deze termijn nog mogelijk is. Het valt te verwachten dat de drang voor zulke wetgeving hier ook nog wel zal komen.
[..]
Een abortus kan hier ook met 22 weken, in hoeverre artsen daar aan willen meewerken kan ik je niet vertellen, maar in een minderheid van de gevallen komt een abortus in deze periode ook in Nederland voor.
[..]
Nee hoor, dat ik over seksuele activiteiten spreek die tot een zwangerschap kunnen leiden, laat zien dat dit meerdere mensen betreft. Een vrouw kan in principe immers geen zwangerschap in haar eentje bewerkstelligen. En de benen gesloten houden is wel een onderdeel van. Dus ook de vrouw draagt die verantwoordelijkheid.
[..]
En van wie is die conventie? Van de Democratische Partij.
Dus?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, binnen veel Arabische en Islamtische culturen wordt dit als acceptabel en normaal gezien.
En wat is de basis dan?>quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn de symptomen van het hedonisme en is abortus dus symptoomvestrijding. Je moet dus de problemen in de basis al oplossen.
1. Hele fijne plekken om te wonenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er genoeg landen waar je wel met meerdere mensen mag trouwen, nouja mannen met meerdere vrouwen dan.
Hoe zit het met de islamistische morele standaard omtrent homos.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen als stok om contradicties aan te tonen. En waarom zijn incels een ding terwijl het verboden is om met vier vrouwen te trouwen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Als man met meerdere vrouwen trouwen is gewoon manonvriendelijk. Er zijn niet genoeg vrouwen om alle mannen van meerder vrouwen te voorzien. Er zijn dus mannen die nooit trouwen, worden in dat soort maatschappijen ook als verloren gezien.
Nee dat is gezellig
Omdat incels.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:30 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen als stok om contradicties aan te tonen. En waarom zijn incels een ding terwijl het verboden is om met vier vrouwen te trouwen?
Het is bespottelijk en staat haaks op de vermeend kuishuid die sommigen hier pretenderen na te streven.quote:
Ik vind het ook bespottelijk, laat ik dat voorop stellen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is bespottelijk en staat haaks op de vermeend kuishuid die sommigen hier pretenderen na te streven.
Mannen die alleen overblijven is dan ook geen goed tegenargument omdat het nu al gebeurt en je kijkt al neer op incels. Volgens mij was je aan het projecteren.quote:
De kinderen die voortvloeien uit een huwelijk van 4 vrouwen zijn gewenst en de vader erkent de kinderen. En de vader is ook bekend. In tegenstelling tot wulpse dames die hun baarmoeder inzetten als een soort van autosnelweg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:24 schreef Leandra het volgende:
Als er iets als hedonisme klinkt dan is het wel met 4 vrouwen getrouwd zijn
Hoezo ben ik aan het projecteren betreft incels? Ik ben een zelfstandig alleenstaande vrouw. Ik heb niets met incels te maken en heb er ook totaal geen medelijden met de groep incels.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:33 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Mannen die alleen overblijven is dan ook geen goed tegenargument omdat het nu al gebeurt en je kijkt al neer op incels. Volgens mij was je aan het projecteren.
Waar haal jij het beeld vandaan dat een vrouw voor de lol elke maand zichzelf zwanger laat maken en weer een abortus laat uitvoeren?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De kinderen die voortvloeien uit een huwelijk van 4 vrouwen zijn gewenst en de vader erkent de kinderen. En de vader is ook bekend. In tegenstelling tot wulpse dames die hun baarmoeder inzetten als een soort van autosnelweg.²
moeten zij wetenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De kinderen die voortvloeien uit een huwelijk van 4 vrouwen zijn gewenst en de vader erkent de kinderen. En de vader is ook bekend. In tegenstelling tot wulpse dames die hun baarmoeder inzetten als een soort van autosnelweg.²
zijn eigen dikke duim.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar haal jij het beeld vandaan dat een vrouw voor de lol elke maand zichzelf zwanger laat maken en weer een abortus laat uitvoeren?
Veruit de meeste gevallen van abortus hebben niks te maken met een gevaar voor de volksgezondheid van de moeder of een verkrachting. Dit is gewoon het resultaat van het vervullen van driften op een irrationele manier.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar haal jij het beeld vandaan dat een vrouw voor de lol elke maand zichzelf zwanger laat maken en weer een abortus laat uitvoeren?
Heel gezellig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo ben ik aan het projecteren betreft incels? Ik ben een zelfstandig alleenstaande vrouw. Ik heb niets met incels te maken en heb er ook totaal geen medelijden met de groep incels.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn dus mannen die nooit trouwen, worden in dat soort maatschappijen ook als verloren gezien.
Nee dat is gezellig
Culturen waarin mannen met meerder vrouwen mogen trouwen heeft niets te maken met de groep incels waar jij het over hebt.quote:
welke kinderen? Verder is het niet relevant wat de oorzaak danwel reden is voor de abortus. Voor jou wel, maar dat is jouw probleemquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veruit de meeste gevallen van abortus hebben niks te maken met een gevaar voor de volksgezondheid van de moeder of een verkrachting. Dit is gewoon het resultaat van het vervullen van driften op een irrationele manier.
Niemand die zich druk maakt over de toekomst van deze (kansen)kinderen. Dat stoort me.²
Die stappen op een bootje naar Europa en vinden hier een vrouw.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Als man met meerdere vrouwen trouwen is gewoon manonvriendelijk. Er zijn niet genoeg vrouwen om alle mannen van meerder vrouwen te voorzien. Er zijn dus mannen die nooit trouwen, worden in dat soort maatschappijen ook als verloren gezien.
Nee dat is gezellig
Die mannen blijven nu al over, zonder dat het toegestaan is om met vier vrouwen te trouwen. Zo moelijk is het niet om dit te begrijpen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Culturen waarin mannen met meerder vrouwen mogen trouwen heeft niets te maken met de groep incels waar jij het over hebt.
In het eerste geval is er gewoon een rekensommetje te maken. Ongeveer 50% is man en ongeveer 50% is vrouw. Als je als man dan met meerder vrouwen mag trouwen. Dan is het rekensommetje toch dat er meer mannen overblijven? Een maatschappij ziet hen dan als verloren. Dat is niet hetzelfde als incels.
Bij de mormonen zijn dit de mannen die ingezet worden voor bijvoorbeeld zware arbeid etc.
Omdat vrouwen geen man meer nodig hebben voor die zekerheid die we vroeger wel nodig hadden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:43 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Die mannen blijven nu al over, zonder dat het toegestaan is om met vier vrouwen te trouwen. Zo moelijk is het niet om dit te begrijpen.
Voor zoiets zwaars als (kansen)kinderen moord zou je als weldenkend mensen toch op zijn minst een ontzettend goede reden willen hebben. Lekker seksen met Jan en alleman schaar ik absoluut niet in de categorie goede redenen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
welke kinderen? Verder is het niet relevant wat de oorzaak danwel reden is voor de abortus. Voor jou wel, maar dat is jouw probleem
Strong independent women, abortusparadijs op aarde.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En hebben vrouwen in Westerse maatschappij geen man meer nodig voor zekerheid.
Maar het is toch zo makkelijk voor vrouwen om te voorkomen dat ze zwanger worden toch? Benen bij elkaar en de pil slikken. En je mag natuurlijk alleen seks hebben in een huwelijk met die ene man.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel grappig dat het weer alleen maar over abortus gaat en vrouwen die een zwangerschap afbreken en niet over mannen die iets aan hun vruchtbaarheid doen.
Vrouwen moeten altijd de verantwoordelijkheid dragen als twee mensen seks hebben blijkt maar weer. Voor een man maakt het niks uit en die kan er zonder oordelen mee weg komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |