En daar zit je uiteraard mis. Immers, als bijvoorbeeld een vrouw in Nederland na 30 weken een abortus zou willen, is dat verboden door de wet en zelfs strafbaar. Kortom, de vrouw beslist niet, maar de wetgeving.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je mag best er wat over zeggen hoor. Als jij wat dingen wilt roepen moet je dat lekker doen. Laat ik het anders verwoorden, wellicht doe je dan niet alsof je het niet snapt: wat een vrouw beslist wat ze met haar lichaam doet is niet aan jou. Zo duidelijker?
Kijk naar de media en entertainment, daar wordt over het algemeen een (radicaal) progressief liberale levenswijze gepromoot.quote:
Regular sex tussen (wildvreemde) mensen stimuleren en normaliseren met als uitkomst het doden van ongeboren (kansen)kinderen.quote:
binnen de wetgeving danquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En daar zit je uiteraard mis. Immers, als bijvoorbeeld een vrouw in Nederland na 30 weken een abortus zou willen, is dat verboden door de wet en zelfs strafbaar. Kortom, de vrouw beslist niet, maar de wetgeving.
[..]
hoe wordt het gepromoot precies?quote:Kijk naar de media en entertainment, daar wordt over het algemeen een (radicaal) progressief liberale levenswijze gepromoot.
Ik weet dat je gewoon aan het trollen bent, maar andere mensen de vrijheid geven om iets te doen is geen moreel imperatief. Ga verder ook niet op je getroll reageren meer hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat werkt 2 kanten op. Jullie leggen mij een hedonistisch levenswijze op. Ik pas daarvoor.²
ik bekeer niemand. Waar loop je precies tegenaan nu?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen in dit topic behalve anderen proberen te bekeren
Dat is ook weer overdreven. Wat twee volwassen mensen in hun slaapkamer doen heb jij in principe niets mee te maken. Het is alleen jammerlijk dat de absolute excessen tegenwoordig gepromoot moeten worden in de media.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Regular sex tussen (wildvreemde) mensen stimuleren en normaliseren met als uitkomst het doden van ongeboren (kansen)kinderen.
Ergens moet die drang om elke lichaamsdrift maar ongecontroleerd en ongekaderd de vrije gang te kunnen laten gaan stoppen.²
Ik kan dat zeker beïnvloeden door te stemmen, dat geldt voor iedereen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
binnen de wetgeving danen jij beslist het sowieso niet (gelukkig)
Door het veel in beeld te laten komen of zelfs een hoofdthema te maken in de media en entertainment. Op die manier wordt geprobeerd om bepaalde dingen te normaliseren. Soms is dat een goede ontwikkeling maar soms is dit ook minder wenselijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe wordt het gepromoot precies?
hou op hoor, als 2 onbekenden besluiten om met elkaar te neuken moeten ze dat lekker doen. Alsof jij daar last van hebt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Regular sex tussen (wildvreemde) mensen stimuleren en normaliseren met als uitkomst het doden van ongeboren (kansen)kinderen.
Ergens moet die drang om elke lichaamsdrift maar ongecontroleerd en ongekaderd de vrije gang te kunnen laten gaan stoppen.²
Als je het zo verwoord dan moeten we ons niet bemoeien met wat Ali B. heeft gedaan in zijn slaapkamer.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:03 schreef HowardRoark het volgende:
Wat twee volwassen mensen in hun slaapkamer doen heb jij in principe niets mee te maken.
Tegen hypocrisie van bepaalde atheïsten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:02 schreef Bofjijff het volgende:
ik bekeer niemand. Waar loop je precies tegenaan nu?
Dus alles moet maar kunnen? Zelfs als we dat moeten afkopen met ( kansen)kinderen moord?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
....maar andere mensen de vrijheid geven om iets te doen is geen moreel imperatief.
als jij dat denkt dat dit allemaal gepromoot wordt moet je dat lekker denken. Gaan wij niet uitkomen net als met triggershott en bansheeyboy.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Wat twee volwassen mensen in hun slaapkamer doen heb jij in principe niets mee te maken. Het is alleen jammerlijk dat de absolute excessen tegenwoordig gepromoot moeten worden in de media.
[..]
Ik kan dat zeker beïnvloeden door te stemmen, dat geldt voor iedereen.
[..]
Door het veel in beeld te laten komen of zelfs een hoofdthema te maken in de media en entertainment. Op die manier wordt geprobeerd om bepaalde dingen te normaliseren. Soms is dat een goede ontwikkeling maar soms is dit ook minder wenselijk.
Dat betrof iets zonder wederzijdse toestemming. En dat is bij seks natuurlijk altijd essentieel omdat je anders met verkrachting en/of misbruik te maken hebt en dat is per definitie strafbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:06 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Als je het zo verwoord dan moeten we ons niet bemoeien met wat Ali B. heeft gedaan in zijn slaapkamer.
mag je vinden, ik heb niet de behoefte om anderen mijn kant toe te trekken dus waar dat idee vandaan komt is mij een raadselquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:06 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Tegen hypocrisie van bepaalde atheïsten.
Maar al die vrouwen die na 30 jaar alsnog klagen zorgt ervoor dat wederzijdse toestemming een wassen neus wordt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:07 schreef HowardRoark het volgende:
Dat betrof iets zonder wederzijdse toestemming. En dat is bij seks natuurlijk altijd essentieel omdat je anders met verkrachting en/of misbruik te maken hebt en dat is per definitie strafbaar.
Zelfs deze besluiten zouden in een ideale wereld rationeler tot stand moeten komen. Binnen een huwelijk dus.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hou op hoor, als 2 onbekenden besluiten om met elkaar te neuken moeten ze dat lekker doen. Alsof jij daar last van hebt.
Je weet zelf prima dat dat is omdat een ongeboren kind met 30 weken zwangerschap levensvatbaar is, daarom is dat niet toegestaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En daar zit je uiteraard mis. Immers, als bijvoorbeeld een vrouw in Nederland na 30 weken een abortus zou willen, is dat verboden door de wet en zelfs strafbaar. Kortom, de vrouw beslist niet, maar de wetgeving.
[..]
Kijk naar de media en entertainment, daar wordt over het algemeen een (radicaal) progressief liberale levenswijze gepromoot.
Maar een man de vrijheid geven om met vier vrouwen te trouwen is weer een brug te ver.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:01 schreef Monolith het volgende:
Ik weet dat je gewoon aan het trollen bent, maar andere mensen de vrijheid geven om iets te doen is geen moreel imperatief. Ga verder ook niet op je getroll reageren meer hoor.
dat is ongewenst, dus rare vergelijking.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zelfs deze besluiten zouden een in ideale wereld rationeler tot stand moeten komen. Jij hebt er ook geen last van als ik bij je buurvrouw aanbel en een dikke blus in der gezicht leg. Dus dat is een hele slechte graadmeter.²
dat is in NL dan ook verboden. En 1 vrouw met 4 mannen.. daar is inmiddels wel over bekend hoe jij daar over denkt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Maar een man de vrijheid geven om met vier vrouwen te trouwen is weer een brug te ver.
Ja, want andere mensen hebben de vrijheid om hun eigen keuzes en zijn niet gebonden aan de bijbel of koran. Waarom moet jij dat voor andere mensen bepalen? Anderen bemoeien zich ook niet met dat vrouwen hoofddoeken dragen of mannen een lange baard dragen of er ritueel geslacht mag worden in een naam van het Jodendom of Islam.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus alles moet maar kunnen? Zelfs als we dat moeten afkopen met ( kansen)kinderen moord?²
Dat is die vermaledijde abortus dus ook. Je ontneemt een (kansen)kind gewoon een toekomst. Dat op zich is al rampzalig, maar als je dan kijkt naar de oorzaak: onnozele seks met Jan en Alleman in Salou en nevendorpjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is ongewenst, dus rare vergelijking.
Zodra gelovigen hetzelfde doen als jij, namelijk een reactie plaatsen, dan zijn ze mensen aan het bekeren. In dat geval doen de atheïsten hetzelfde hier.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:02 schreef Bofjijff het volgende:
ik bekeer niemand. Waar loop je precies tegenaan nu?
Niemand zegt dat je niet in je god mag geloven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:15 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zodra gelovigen hetzelfde doen als jij, namelijk een reactie plaatsen, dan zijn ze mensen aan het bekeren. In dat geval doen de atheïsten hetzelfde hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |