Herkenbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:41 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Precies die propaganda die ervoor zorgt dat ik nog steeds moeite heb om niet voor 99% zeker te zijn dat er geen God is
Kijk ik gun iedereen zijn eigen feestje he, maar erg creatief is deze baggermuziek niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:40 schreef Alarmonoff het volgende:
Waarom zou je niet geloven in de gekruisigde heer en heiland, de redder en behouder van jouw ziel?
het gaat om de tekst. Meeste nieuwe christelijke muziek vind ik ook bagger eerlijk gezegd vooral van het commerciële hillsong.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kijk ik gun iedereen zijn eigen feestje he, maar erg creatief is deze baggermuziek niet.
Je zou je maar zo laag bij de grond moeten voelen dat je besluit jezelf als 2e, 3e of 4e vrouw aan te bieden. De tering...quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:57 schreef Triggershott het volgende:
Denk het niet, het vergroot juist de kansen van vrouwen waarmee veel mannen niet willen trouwen als 1ste optie, maar misschien wel als 2de, 3de of 4de vrouw.
Zolang je maar een gewilde man bent dan is nummer 15 ook geen probleem.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:58 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Je zou je maar zo laag bij de grond moeten voelen dat je besluit jezelf als 2e, 3e of 4e vrouw aan te bieden. De tering...
die religie van jou is de kanker van de wereld, de kosmos en het universumquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:27 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zolang je maar een gewilde man bent dan is nummer 15 ook geen probleem.
https://trtafrika.com/lif(...)-many-wives-16627245
Klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:51 schreef Triggershott het volgende:
[..]denken dat religie zo werkt, het moet niet zwakzinniger worden
Ik denk niet dat ze zich aanbieden..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:58 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Je zou je maar zo laag bij de grond moeten voelen dat je besluit jezelf als 2e, 3e of 4e vrouw aan te bieden. De tering...
2 kamelen en een geit betaal je daarvoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich aanbieden..
Waarschijnlijk voor de 4e ongewenste en lelijke vrouw ook al niet meer...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
2 kamelen en een geit betaal je daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |