abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:18:52 #1
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214751987
Planned Parenthood biedt gratis abortuspillen en vasectomieën aan bij DNC

Planned Parenthood biedt meer aan dan alleen een gratis T-shirt of sticker tijdens de Democratische Nationale Conventie (DNC) komende week: de organisatie biedt gratis vasectomieën, medicamenteuze abortus en noodanticonceptie aan.

twitter

Planned Parenthood Great Rivers of St. Louis kondigde in een X-bericht aan dat er op 19 en 20 augustus een bus naar de DNC in Chicago gaat om gratis diensten aan te bieden.

"Daar komen we, Chicago! Onze mobiele gezondheidskliniek zal in de West Loop zijn met @ChiAbortionFund & @TheWienerCircle van 19 tot 20 augustus, en GRATIS vasectomieën en medicamenteuze abortus aanbieden," aldus de post. "EC zal ook gratis beschikbaar zijn zonder afspraak."

De locatie van Planned Parenthood gaf aan dat er een wachtlijst is voor vasectomieën tijdens hun bezoek aan het congres.

"We hebben momenteel een wachtlijst voor gratis vasectomieën", aldus een vervolgbericht van X. "Repost om het nieuws te verspreiden!"

https://www.foxnews.com/t(...)ions-vascetomies-dnc

Jippie! Komt allen!

Niet mijn OP
pi_214751993
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er staat in de OP dat dit wordt aangeboden bij de Democratische Nationale Conventie? Dat betreft een politieke partij. En je mag toch aannemen dat de diensten die daar worden aangeboden gesteund worden door deze politieke partij.
[..]
Je mag altijd van alles aannemen. Dat betekent niet dat het klopt.
Planned Parenthood biedt het aan tijdens de conventie. Dat zijn de feiten.
quote:
Mannen hebben inderdaad ook een mening over abortus, waarom zou dit niet kunnen?
[..]
Hmm. Weet je wat ook zelfbeschikking is? De benen gesloten houden en niet aan seksuele activiteiten deelnemen die tot een ongewenste zwangerschap kunnen leiden. En bespaar mij de 'Ja, maar verkrachting ...' argumenten, dat betreft een absolute minderheid van de abortussen.
Wat ook kan, is dat mannen hun leuter bij zich houden en geen seks hebben zodat vrouwen hun benen niet bij elkaar hoeven houden en gewoon geen seks hebben. En dat mannen sowieso altijd een condoom dragen als ze geen nageslacht willen (verwekken). Jij maakt het alleen de verantwoordelijkheid van de vrouw om niet zwanger te worden of anders maar een kind op de wereld te zetten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214751998
Reageren is iemand willen bekeren, echt wat lees ik :D _O-
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:20:45 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214752000
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, want andere mensen hebben de vrijheid om hun eigen keuzes en zijn niet gebonden aan de bijbel of koran. Waarom moet jij dat voor andere mensen bepalen? Anderen bemoeien zich ook niet met dat vrouwen hoofddoeken dragen of mannen een lange baard dragen of er ritueel geslacht mag worden in een naam van het Jodendom of Islam.
(Kansen)kinderen moord.

Deze woorden zouden elk weldenkend mens schaakmat moeten zetten.

Let wel, ik heb het niet over situaties waarbij sprake is van verkrachting of dat een eventuele verdere zwangerschap levensgevaarlijk is voor de moeder. Ik ben redelijk.

Schaakmatje.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:21:11 #5
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752003
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat is die vermaledijde abortus dus ook. Je ontneemt een (kansen)kind gewoon een toekomst. Dat op zich is al rampzalig, maar als je dan kijkt naar de oorzaak: onnozele seks met Jan en Alleman in Salou en nevendorpjes. :N

Ja want niets is zo fijn om als kind vanaf de geboorte al te horen krijgen dat je ongewenst bent, geslagen wordt, mishandeld wordt, mentale ziektes daardoor ontwikkeld en je eigenlijk alleen maar had gewild dat je dood was. Allemaal omdat abortus niet mogelijk was.

Een top leven heb je dan ^O^
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_214752004
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je weet zelf prima dat dat is omdat een ongeboren kind met 30 weken zwangerschap levensvatbaar is, daarom is dat niet toegestaan.
Maar het principe blijft zoals ik stelde: de wet is hier leidend, niet wat de vrouw wil.

En er zijn uiteraard verschillende plekken in de Canada en de VS waar het ook na deze termijn nog mogelijk is. Het valt te verwachten dat de drang voor zulke wetgeving hier ook nog wel zal komen.
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:10 schreef Leandra het volgende:
En ja, dan gaan we weer naar die 24 weken grens, er zijn ook kinderen die met die zwangerschapsduur geboren worden, en het met veel kunst en vliegwerk redden, maar laat dat nou net niet gelden voor de abortussen die nog tussen de 20 en 24 weken gedaan worden.

Dat zijn, in Nederland, eigenlijk alleen maar vroeggeboortes van babies die dusdanige afwijkingen hebben dat het kind niet levensvatbaar is na de geboorte, maar kennelijk wil je die moeders dwingen de zwangerschap uit te zitten tot er een natuurlijke bevalling volgt en ze dan alsnog hun kind mogen begraven.
Met alle risico's van dien voor moeder.
In zulke gevallen is het dan ook geen reguliere abortus maar wordt de bevalling opgewekt.
De ouders hebben dan ook een compleet kindje om afscheid van te nemen.

Probeer in NL maar eens een abortusarts te vinden die met 22 weken zwangerschap nog een abortus wil uitvoeren terwijl het een gezond kind is en het leven van de moeder niet in gevaar is, dat gaat heel lastig worden.
Een abortus kan hier ook met 22 weken, in hoeverre artsen daar aan willen meewerken kan ik je niet vertellen, maar in een minderheid van de gevallen komt een abortus in deze periode ook in Nederland voor.
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Wat ook kan, is dat mannen hun leuter bij zich houden en geen seks hebben zodat vrouwen hun benen niet bij elkaar hoeven houden en gewoon geen seks hebben. En dat mannen sowieso altijd een condoom dragen als ze geen nageslacht willen (verwekken). Jij maakt het alleen de verantwoordelijkheid van de vrouw om niet zwanger te worden of anders maar een kind op de wereld te zetten.
Nee hoor, dat ik over seksuele activiteiten spreek die tot een zwangerschap kunnen leiden, laat zien dat dit meerdere mensen betreft. Een vrouw kan in principe immers geen zwangerschap in haar eentje bewerkstelligen. En de benen gesloten houden is wel een onderdeel van. Dus ook de vrouw draagt die verantwoordelijkheid.
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En van wie is die conventie? Van de Democratische Partij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214752015
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:14 schreef Momo het volgende:

Ja, want andere mensen hebben de vrijheid om hun eigen keuzes en zijn niet gebonden aan de bijbel of koran. Waarom moet jij dat voor andere mensen bepalen? Anderen bemoeien zich ook niet met dat vrouwen hoofddoeken dragen of mannen een lange baard dragen of er ritueel geslacht mag worden in een naam van het Jodendom of Islam.
Heb je al die tijd onder een steen doorgebracht.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:23:35 #8
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752017
Abortus zou kindermoord zijn:
1. je krijgt er ongewenste kinderen van --> kinderen krijgen trauma's, verkeerde opvoeding etc. --> mandversie: problemen voor de maatschappij
2. kinderen worden afgestaan voor adoptie --> deel van de kinderen krijgt trauma's --> mandversie: problemen voor de maatschappij.

Top idee verder wel.
Trotste mama van Ambar
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:23:39 #9
13462 BansheeBoy
pi_214752018
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:20 schreef Bofjijff het volgende:
Reageren is iemand willen bekeren, echt wat lees ik :D _O-
Het is wel wat ze ons hier steeds vertellen. Zonder arrogant te doen lijken onze morele standaarden fors hoger te staan dan de gemiddelde hier. Het is een gegeven. Deal ik er mee? Ja. Wil ik het liever nog vandaag dan morgen anders zien? Ook ja.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214752020
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:11 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Maar een man de vrijheid geven om met vier vrouwen te trouwen is weer een brug te ver.
Wat mij betreft niet hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:24:05 #11
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214752023
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Heb je al die tijd onder een steen doorgebracht.
Geert Wilders ziet het graag anders, maar al die zaken zijn nog steeds niet verboden.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:24:44 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214752024
Mijn god, de een klaagt over opgedrongen hedonisme en de ander klaagt dat hij niet met 4 vrouwen mag trouwen.

Als er iets als hedonisme klinkt dan is het wel met 4 vrouwen getrouwd zijn :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214752027
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is wel wat ze ons hier steeds vertellen. Zonder arrogant te doen lijken onze morele standaarden fors hoger te staan dan de gemiddelde hier. Het is een gegeven. Deal ik er mee? Ja. Wil ik het liever nog vandaag dan morgen anders zien? Ook ja.

niemand wil je bekeren hoor, wees maar niet bang. Wil je het anders stem je op een partij die voor jouw idealen staat. Niet genoeg, wellicht biedt een ander land uitkomst.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:26:07 #14
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752029
quote:

[..]

Morele standaarden?
Je bent moreel wel erg corrupt als je niet ziet wat het doet met alle betrokkenen als er een ongewenste zwangerschap voltooid wordt. Dat ben je niet moraal hoog ofzo, dan wil je eigenlijk gewoon meer kinderen op de wereld zien.
Trotste mama van Ambar
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:26:31 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214752033

Gelukkig zijn er genoeg landen waar je wel met meerdere mensen mag trouwen, nouja mannen met meerdere vrouwen dan.
pi_214752034
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:24 schreef Leandra het volgende:
Mijn god, de een klaagt over opgedrongen hedonisme en de ander klaagt dat hij niet met 4 vrouwen mag trouwen.

Mannen die ooit een vrouw van dichtbij hebben gezien weten dat dat een alles behalve hedonistische situatie zou opleveren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214752035
quote:

Tja, binnen veel Arabische en Islamtische culturen wordt dit als acceptabel en normaal gezien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214752046
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
1. je krijgt er ongewenste kinderen van --> kinderen krijgen trauma's, verkeerde opvoeding etc. --> mandversie: problemen voor de maatschappij
2. kinderen worden afgestaan voor adoptie --> deel van de kinderen krijgt trauma's --> mandversie: problemen voor de maatschappij.

Top idee verder wel.
alsof we 5 jarige kinderen aan het vermoorden zijn, zo wordt er over gepraat :')
pi_214752049
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, binnen veel Arabische en Islamtische culturen wordt dit als acceptabel en normaal gezien.
lekker daar laten :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:28:12 #20
13462 BansheeBoy
pi_214752051
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit zijn de symptomen van het hedonisme en is abortus dus symptoomvestrijding. Je moet dus de problemen in de basis al oplossen.
pi_214752052
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar het principe blijft zoals ik stelde: de wet is hier leidend, niet wat de vrouw wil.

En er zijn uiteraard verschillende plekken in de Canada en de VS waar het ook na deze termijn nog mogelijk is. Het valt te verwachten dat de drang voor zulke wetgeving hier ook nog wel zal komen.
[..]
Een abortus kan hier ook met 22 weken, in hoeverre artsen daar aan willen meewerken kan ik je niet vertellen, maar in een minderheid van de gevallen komt een abortus in deze periode ook in Nederland voor.
[..]
Nee hoor, dat ik over seksuele activiteiten spreek die tot een zwangerschap kunnen leiden, laat zien dat dit meerdere mensen betreft. Een vrouw kan in principe immers geen zwangerschap in haar eentje bewerkstelligen. En de benen gesloten houden is wel een onderdeel van. Dus ook de vrouw draagt die verantwoordelijkheid.
[..]
En van wie is die conventie? Van de Democratische Partij.
Benen bij elkaar houden geldt altijd voor vrouwen. Die moeten immers de benen spreiden anders kan er niets naar binnen. Als je de verantwoordelijkheid bij beiden zegt te willen leggen, zul je aan je woordgebruik moeten werken.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:28:29 #22
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752055
Als man met meerdere vrouwen trouwen is gewoon manonvriendelijk. Er zijn niet genoeg vrouwen om alle mannen van meerder vrouwen te voorzien. Er zijn dus mannen die nooit trouwen, worden in dat soort maatschappijen ook als verloren gezien.
Nee dat is gezellig
Trotste mama van Ambar
pi_214752058
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dus?
pi_214752059
Dat vrouwen in de VS soms door diverse staten moeten reizen om elders LEGAAL een abortus te kunnen ondergaan zegt genoeg over de staat van het land momenteel. De VS wordt nooi zo modern als wij hier in West Europa al decennia zijn als het gaat om basic mensenrechten en ik krijg dan ook zwaar de schijt van TS (@Za) die continue dit soort klote topics opent met die ondertoon van kontenlikkerij richting Trump en co. Echt te dom om te poepen wat je allemaal uitkraamt hier op dit forum.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:29:08 #25
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752060
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit zijn de symptomen van het hedonisme en is abortus dus symptoomvestrijding. Je moet dus de problemen in de basis al oplossen.
En wat is de basis dan?>
Trotste mama van Ambar
pi_214752062
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er genoeg landen waar je wel met meerdere mensen mag trouwen, nouja mannen met meerdere vrouwen dan.
1. Hele fijne plekken om te wonen :')

2. Die laatste zin vat het wel mooi samen idd :D
pi_214752063
quote:

[..]

Hoe zit het met de islamistische morele standaard omtrent homos.

Levende volwassenen vermoorden omdat ze op iemand van hetzelfde geslacht vallen.

Dat is lager dan laag qua moraliteit.
pi_214752072
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Als man met meerdere vrouwen trouwen is gewoon manonvriendelijk. Er zijn niet genoeg vrouwen om alle mannen van meerder vrouwen te voorzien. Er zijn dus mannen die nooit trouwen, worden in dat soort maatschappijen ook als verloren gezien.
Nee dat is gezellig
Ik gebruik het alleen als stok om contradicties aan te tonen. En waarom zijn incels een ding terwijl het verboden is om met vier vrouwen te trouwen?
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:31:27 #29
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752075
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:30 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik gebruik het alleen als stok om contradicties aan te tonen. En waarom zijn incels een ding terwijl het verboden is om met vier vrouwen te trouwen?
Omdat incels.
Trotste mama van Ambar
pi_214752078
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dus?
Het is bespottelijk en staat haaks op de vermeend kuishuid die sommigen hier pretenderen na te streven.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:33:13 #31
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752088
Wel of niet je zwangerschap volbrengen? Moet jij weten. Dat heet keuzevrijheid.

Vasectomie laten uitvoeren? Dat kan ik bijna elke man wel aanraden. Misschien wel zo verstandig, is er ook geen abortus meer nodig.
Trotste mama van Ambar
pi_214752090
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is bespottelijk en staat haaks op de vermeend kuishuid die sommigen hier pretenderen na te streven.
Ik vind het ook bespottelijk, laat ik dat voorop stellen.

Het heeft echter juist niets met vermeende kuisheid te maken, maar borgt die kuisheid door te zorgen dat alle seks binnen een huwelijk plaatsvindt. Zoals het hoort. Volgens sommigen.
pi_214752091
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:

Omdat incels.
Mannen die alleen overblijven is dan ook geen goed tegenargument omdat het nu al gebeurt en je kijkt al neer op incels. Volgens mij was je aan het projecteren.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:34:32 #34
13462 BansheeBoy
pi_214752097
quote:

De kinderen die voortvloeien uit een huwelijk van 4 vrouwen zijn gewenst en de vader erkent de kinderen. En de vader is ook bekend. In tegenstelling tot wulpse dames die hun baarmoeder inzetten als een soort van autosnelweg.

maandag 19 augustus 2024 @ 10:34:38 #35
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752100
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:33 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Mannen die alleen overblijven is dan ook geen goed tegenargument omdat het nu al gebeurt en je kijkt al neer op incels. Volgens mij was je aan het projecteren.
Hoezo ben ik aan het projecteren betreft incels? Ik ben een zelfstandig alleenstaande vrouw. Ik heb niets met incels te maken en heb er ook totaal geen medelijden met de groep incels.
Trotste mama van Ambar
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:35:28 #36
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752106
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De kinderen die voortvloeien uit een huwelijk van 4 vrouwen zijn gewenst en de vader erkent de kinderen. En de vader is ook bekend. In tegenstelling tot wulpse dames die hun baarmoeder inzetten als een soort van autosnelweg.

Waar haal jij het beeld vandaan dat een vrouw voor de lol elke maand zichzelf zwanger laat maken en weer een abortus laat uitvoeren?
Trotste mama van Ambar
pi_214752112
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

moeten zij weten :)
pi_214752117
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Waar haal jij het beeld vandaan dat een vrouw voor de lol elke maand zichzelf zwanger laat maken en weer een abortus laat uitvoeren?
zijn eigen dikke duim.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:36:34 #39
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752118
En niet elk kind dat in een huwelijk geboren wordt, is gewenst. Laat ik je ook even uit die droom halen.
Trotste mama van Ambar
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:37:13 #40
13462 BansheeBoy
pi_214752122
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Veruit de meeste gevallen van abortus hebben niks te maken met een gevaar voor de volksgezondheid van de moeder of een verkrachting. Dit is gewoon het resultaat van het vervullen van driften op een irrationele manier.

Niemand die zich druk maakt over de toekomst van deze (kansen)kinderen. Dat stoort me.

pi_214752126
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoezo ben ik aan het projecteren betreft incels? Ik ben een zelfstandig alleenstaande vrouw. Ik heb niets met incels te maken en heb er ook totaal geen medelijden met de groep incels.
Heel gezellig.

quote:
Er zijn dus mannen die nooit trouwen, worden in dat soort maatschappijen ook als verloren gezien.
Nee dat is gezellig
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:40:00 #42
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752135
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:37 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Heel gezellig.
[..]

Culturen waarin mannen met meerder vrouwen mogen trouwen heeft niets te maken met de groep incels waar jij het over hebt.
In het eerste geval is er gewoon een rekensommetje te maken. Ongeveer 50% is man en ongeveer 50% is vrouw. Als je als man dan met meerder vrouwen mag trouwen. Dan is het rekensommetje toch dat er meer mannen overblijven? Een maatschappij ziet hen dan als verloren. Dat is niet hetzelfde als incels. Daarnaast hebben vrouwen in dit soort maatschappijen vaak een huwelijk nodig voor zekerheid

Bij de mormonen zijn dit de mannen die ingezet worden voor bijvoorbeeld zware arbeid etc.

Incels vind ik groepen mannen in Westerse culturen die boos zijn op de maatschappij omdat ze niet aan een vrouw kunnen komen, omdat vrouwen niet aan hun beeld voldoen. Incels zelf vasthouden aan een verloren beeld. En hebben vrouwen in Westerse maatschappij geen man meer nodig voor zekerheid.
Trotste mama van Ambar
pi_214752158
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Veruit de meeste gevallen van abortus hebben niks te maken met een gevaar voor de volksgezondheid van de moeder of een verkrachting. Dit is gewoon het resultaat van het vervullen van driften op een irrationele manier.

Niemand die zich druk maakt over de toekomst van deze (kansen)kinderen. Dat stoort me.

welke kinderen? Verder is het niet relevant wat de oorzaak danwel reden is voor de abortus. Voor jou wel, maar dat is jouw probleem
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:42:49 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214752160
quote:
Nee dat is gezellig
Die stappen op een bootje naar Europa en vinden hier een vrouw.
The End Times are wild
pi_214752165
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Culturen waarin mannen met meerder vrouwen mogen trouwen heeft niets te maken met de groep incels waar jij het over hebt.
In het eerste geval is er gewoon een rekensommetje te maken. Ongeveer 50% is man en ongeveer 50% is vrouw. Als je als man dan met meerder vrouwen mag trouwen. Dan is het rekensommetje toch dat er meer mannen overblijven? Een maatschappij ziet hen dan als verloren. Dat is niet hetzelfde als incels.

Bij de mormonen zijn dit de mannen die ingezet worden voor bijvoorbeeld zware arbeid etc.
Die mannen blijven nu al over, zonder dat het toegestaan is om met vier vrouwen te trouwen. Zo moelijk is het niet om dit te begrijpen.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:43:55 #46
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752170
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:43 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Die mannen blijven nu al over, zonder dat het toegestaan is om met vier vrouwen te trouwen. Zo moelijk is het niet om dit te begrijpen.
Omdat vrouwen geen man meer nodig hebben voor die zekerheid die we vroeger wel nodig hadden.
Trotste mama van Ambar
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:44:04 #47
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214752171
Wel grappig dat het weer alleen maar over abortus gaat en vrouwen die een zwangerschap afbreken en niet over mannen die iets aan hun vruchtbaarheid doen.
Vrouwen moeten altijd de verantwoordelijkheid dragen als twee mensen seks hebben blijkt maar weer. Voor een man maakt het niks uit en die kan er zonder oordelen mee weg komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:44:42 #48
13462 BansheeBoy
pi_214752176
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:42 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
welke kinderen? Verder is het niet relevant wat de oorzaak danwel reden is voor de abortus. Voor jou wel, maar dat is jouw probleem
Voor zoiets zwaars als (kansen)kinderen moord zou je als weldenkend mensen toch op zijn minst een ontzettend goede reden willen hebben. Lekker seksen met Jan en alleman schaar ik absoluut niet in de categorie goede redenen.

pi_214752179
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En hebben vrouwen in Westerse maatschappij geen man meer nodig voor zekerheid.
Strong independent women, abortusparadijs op aarde.

De realiteit is dat dit door mannen mogelijk is gemaakt, heeft niets met sterke onafhankelijke vrouwen te maken.
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:47:06 #50
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752193
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Wel grappig dat het weer alleen maar over abortus gaat en vrouwen die een zwangerschap afbreken en niet over mannen die iets aan hun vruchtbaarheid doen.
Vrouwen moeten altijd de verantwoordelijkheid dragen als twee mensen seks hebben blijkt maar weer. Voor een man maakt het niks uit en die kan er zonder oordelen mee weg komen.
Maar het is toch zo makkelijk voor vrouwen om te voorkomen dat ze zwanger worden toch? Benen bij elkaar en de pil slikken. En je mag natuurlijk alleen seks hebben in een huwelijk met die ene man.

/sarcasme uit.

Het punt is dat "morele" mannen denken dat je abortus alleen doet als je moreel zondigt als vrouw zijnde. En vrouwen mogen alleen seks hebben om kinderen te krijgen.
Het gaat helemaal niet om de ongeboren kinderen, maar om de vrijheid van vrouwen.
Trotste mama van Ambar
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:47:53 #51
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752197
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:45 schreef Triggershott het volgende:

[..]

De realiteit is dat dit door mannen mogelijk is gemaakt, heeft niets met sterke onafhankelijke vrouwen te maken.
Een externe opgewekte abortus is al zou oud als Adam en Eva.
Abortus heeft weinig te maken met hoe onafhankelijk vrouwen zijn. De vrijheid om een abortus te doen heeft meer te maken met hoeveel vrijheid mannen vrouwen kunnen.
Trotste mama van Ambar
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:50:06 #52
13462 BansheeBoy
pi_214752209
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het punt is dat "morele" mannen denken dat je abortus alleen doet als je moreel zondigt als vrouw zijnde. En vrouwen mogen alleen seks hebben om kinderen te krijgen.
Het gaat helemaal niet om de ongeboren kinderen, maar om de vrijheid van vrouwen.
Wat heeft die regular sex met Jan en alleman de samenleving nou helemaal te bieden behalve dan dit soort negatieve bijwerkingen? :?

Als een vrouw niet eens waterdicht en met de handen in het vuur de vader kan aanwijzen weet je dat je verkeerd bezig bent.

pi_214752229
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Voor zoiets zwaars als (kansen)kinderen moord zou je als weldenkend mensen toch op zijn minst een ontzettend goede reden willen hebben. Lekker seksen met Jan en alleman schaar ik absoluut niet in de categorie goede redenen.

er zijn nog geen kinderen dus het kindermoord noemen slaat nergens op.

En wat jij een goede reden vindt is niet belangrijk. Voor nou wel, voor de rest niet :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:54:23 #54
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752236
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat heeft die regular sex met Jan en alleman de samenleving nou helemaal te bieden behalve dan dit soort negatieve bijwerkingen? :?

Als een vrouw niet eens waterdicht en met de handen in het vuur de vader kan aanwijzen weet je dat je verkeerd bezig bent.

Nu noem je kinderen zelf negatieve bijwerkingen :D _O-

Het is meer dat je als man niet de bijwerkingen hebt in de vorm van een zwangerschap als je met iemand in bed belandt of verkracht wordt of een voorbehoedsmiddel werkt niet.

En mss weet je de vader wel, maar zijn beide mensen niet in staat om een kind op te voeden. Is er geen geld, mentaal of fysiek niet oke.
Zoveel redenen om geen kind op dat moment groot te kunnen brengen.

Maar ik stel voor dat elke man die tegen abortus is, zijn zaad bij zich houdt. Zaad is oorzaak nummer 1 van zwangerschappen. Kan de rest van de wereld lekker zelf weten waar ze zin in hebben.
Trotste mama van Ambar
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:56:04 #55
13462 BansheeBoy
pi_214752249
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Nu noem je kinderen zelf negatieve bijwerkingen :D _O-
Nee, ik verwijs hiermee naar abortussen.

quote:
En mss weet je de vader wel, maar zijn beide mensen niet in staat om een kind op te voeden. Is er geen geld, mentaal of fysiek niet oke.
"Misschien" :') Dat bedoel ik dus.

pi_214752256
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
"Misschien" :') Dat bedoel ik dus.

en ook die vrijheid is er om die inschatting te maken.

Mooi land *; w/
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:58:06 #57
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214752261
Je kan ook gewoon zeggen dat je vindt dat vrouwen alleen maar in een huwelijk hun benen mogen spreiden.
Trotste mama van Ambar
pi_214752275
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hoe zit het met de islamistische morele standaard omtrent homos.

Levende volwassenen vermoorden omdat ze op iemand van hetzelfde geslacht vallen.

Dat is lager dan laag qua moraliteit.
Zelfs als je levende volwassenen kookt en opeet kun je dit niet veroordelen vanuit een atheïstisch wereldbeeld omdat er geen goed en fout bestaat, dus ga nou niet met stenen gooien terwijl je in een glazen huis woont.
pi_214752327
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:59 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zelfs als je levende volwassenen kookt en opeet kun je dit niet veroordelen vanuit een atheïstisch wereldbeeld omdat er geen goed en fout bestaat, dus ga nou niet met stenen gooien terwijl je in een glazen huis woont.
Ben je eigenlijk een geradicaliseerde versie van die ouwe WFL mod of ben je gewoon een of andere onverwante hersendooie?
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:05:56 #60
13462 BansheeBoy
pi_214752328
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan ook gewoon zeggen dat je vindt dat vrouwen alleen maar in een huwelijk hun benen mogen spreiden.
Dat is precies wat ik zeg. Maar ik zou er graag aan toevoegen dat dit ook geldt voor mannen. Teveel negatieve bijwerkingen van regular spontanious sex.

In de regel komen er geen artsen of chirurgen voort uit vaderloze gezinnen.

pi_214752332
quote:

[..]
Het ging over vermeende moraliteit vanuit een geloofs overtuiging. Dat je nu opeens over atheïsten moet beginnen geeft gewoon duidelijk, aan dat er heel selectief naar vermeende superiore moraliteit gegrepen wordt vanuit geloofs overtuigingen. :D
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:06:49 #62
13462 BansheeBoy
pi_214752338
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ben je eigenlijk een geradicaliseerde versie van die ouwe WFL mod of ben je gewoon een of andere onverwante hersendooie?
Dit is niet zo sterk Monolith. Val zijn ideeën en argumenten aan. Niet hemzelf.

pi_214752508
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In de regel komen er geen artsen of chirurgen voort uit vaderloze gezinnen.

Heb je daar een grondige statistische onderbouwing voor?
En is het erg wanneer kinderen geen arts of chirurg worden?
Ben je zelf arts of chirurg? Zo nee, zie je dat als negatief?

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-08-2024 11:42:42 ]
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:44:49 #64
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_214752572
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En niet elk kind dat in een huwelijk geboren wordt, is gewenst. Laat ik je ook even uit die droom halen.
Dat. En laten we de groep die vanwege medische redenen de zwangerschap (moeten) afbreken ook niet vergeten. Waar een deel dit pas in later stadium (dus na 20 weken) gebeurt in verband met diverse onderzoeken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 11:50:37 #65
441859 crew  Lenny77
pi_214752601
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:45 schreef Triggershott het volgende:

[..]

Vergeet niet even erbij te melden dat het ook eeuwen lang totaal is afgepakt van vrouwen door mannen.
Geen onderwijs, geen keuze, totale afhankelijkheid en onderdrukking.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214752714
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:49 schreef NewJackSwingII het volgende:

[..]
Je doet alsof alleen mannen geen seks met condoom willen. Alles is zeker maar de schuld van de man. Wat een haat zeg.

Ik haat mannen niet. Degene waar ik op reageer heeft het over het bij elkaar houden van de benen om zwangerschap te voorkomen. Dat is duidelijk gericht op vrouwen. Beiden dienen samen te voorkomen dat er een zwangerschap komt, door al dan niet seks te hebben en als wel, dan met voldoende bescherming.

En dan nog kan het misgaan, overigens.
pi_214752728
Het verloop van het topic toont wel aan dat religie een flinke stempel op het vraagstuk probeert te drukken en dan voornamelijk in het gebied van "verbieden" en een geforceerde "moraliteit". Vrije keuze, vrije wil en religie in het algemeen gaan niet goed samen.

Ik ben dan ook blij dat we in een land wonen waar kerk / synagoge / moskee en staat grotendeels (!) gescheiden zijn. Enige invloed zal er altijd blijven.
pi_214752731
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 21:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Welke herinneringen heb je aan de dag van je geboorte?
Nul, net zoveel als aan m'n eerste verjaardagen. Je bent dan zelf een herinnering van anderen.
Iemand met Alzheimer weet ook niet zo veel meer van bewuste belevingen.
Een nest puppies of katten ruim je ook niet op omdat je het niet kunt verzorgen, doen ze overigens wel in arme landen, en abortus doen zulke landen minder aan.

De bijbel leert dat overspel en hoererij zonden zijn, en seks voor het huwelijk mag ook al niet. Bij wie ligt het probleem dan?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_214752780
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:09 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Nul, net zoveel als aan m'n eerste verjaardagen. Je bent dan zelf een herinnering van anderen.
Iemand met Alzheimer weet ook niet zo veel meer van bewuste belevingen.
Daarom vroeg ik het ook. Je herinnert je net zoveel van je periode in de baarmoeder of je geboorte als het moment voor je leven. Niets dus. Het echte bewustzijn is er nog niet.

quote:
Een nest puppies of katten ruim je ook niet op omdat je het niet kunt verzorgen, doen ze overigens wel in arme landen, en abortus doen zulke landen minder aan.
Een niet onbelangrijk detail is dat een nest puppy's of kittens al is geboren. We ruimen ook geen baby's op die al geboren zijn, zelfs ruim voor de geboorte al niet meer.

quote:
De bijbel leert dat overspel en hoererij zonden zijn, en seks voor het huwelijk mag ook al niet. Bij wie ligt het probleem dan?
Wat in de bijbel of koran staat is niet bindend, het zijn gewoon boeken, samengevoegd uit losse geschriften, geschreven door verschillende mensen, meerdere keren vertaald en opnieuw geïnterpreteerd en wat niet goed uitkwam is weggelaten.

[ Bericht 15% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-08-2024 12:20:36 ]
pi_214752816
quote:

[..]
Sommige mensen kunnen inderdaad geen goed of fout herkennen zonder dat een boekje dat voorschrijft.

Maar ga je eigen tekortkomingen niet op andere mensen reflecteren.

En ga ook niet doen of dat boekje zaligmakend is, anders kijk je is hoeveel ellende er met dat soort boekjes in de hand is gerechtvaardigd.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:21:32 #71
13462 BansheeBoy
pi_214752830
quote:

[..]
Sterkte uiteenzetting. Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Een abortus 8 of 9 maanden later zouden ze dan wel als moord zien. Snappen ze het zelf nog wel? :?

Als we zo doorgaan krijgen we binnenkort abonementen voor AaaS. Abortus as a Service. :N

pi_214752845
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Daarom vroeg ik het ook. Je herinnert je net zoveel van je periode in de baarmoeder of je geboorte als het moment voor je leven. Niets dus. Het echte bewustzijn is er nog niet.
Daarom is er weinig verschil tussen voor de geboorte en erna. En daarom hebben ze bescherming nodig.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_214752875
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:23 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Daarom is er weinig verschil tussen voor de geboorte en erna. En daarom hebben ze bescherming nodig.
Je kan een embryo, onvolgroeide foetus, een levensvatbare foetus of een baby echt niet zomaar vergelijken, al zijn die laatste 2 stadia wel belangrijk om te beschermen. En dat worden ze ook. Vanaf het moment dat een foetus levensvatbaar is (25 weken) is een abortus niet meer toegestaan.

Laat ik voorop stellen dat een abortus geen vanzelfsprekendheid moet zijn, je moet dat echt wel serieus nemen en goed afwegen. En dat zie je ook wel terug in de cijfers, er zijn maar heel weinig gevallen waar nog laat in de zwangerschap een abortus wordt uitgevoerd en als het wel zo is, is dat vaak om medische redenen.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:30:09 #74
13462 BansheeBoy
pi_214752902
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

Laat ik voorop stellen dat een abortus geen vanzelfsprekendheid moet zijn, je moet dat echt wel serieus nemen en goed afwegen.
Maar dat is het wel. Als blonde Angela haar benen spreidt voor José en Angelo tijdens de zomervakantie op Ibiza weet ze wat ze kan doen bij terugkomst: AaaS.

pi_214752904
quote:

[..]
Dat is natuurlijk onzin. Goed en kwaad, gevoel voor recht en onrecht, kan prima bestaan zonder geloof.

Daar tegenover zijn gelovigen ook prima in staat gebleken om kwaad of onrecht aan te doen.
pi_214752920
Dat mensen nog behoefte hebben aan dit soort slap getroll :')
pi_214752922
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maar dat is het wel. Als blonde Angela haar benen spreidt voor José en Angelo tijdens de zomervakantie op Ibiza weet ze wat ze kan doen bij terugkomst: AaaS.

Ik weet niet wat voor seksuele fantasieën je allemaal hebt, dat moet je zelf weten.

Maar juist goede voorlichting en goede beschikbaarheid van voorbehoedsmiddelen zijn belangrijk.

En ook dat wordt vanuit veel geloven bestreden. De pil, condoom, SOA's of zelfs maar spreken over seks voor het huwelijk worden genegeerd, ontmoedigd of zelfs verboden.

Maar ook met gebruik van voorbehoedsmiddelen kan je zwanger worden, daarnaast kan er ook dwang (verkrachting) in het spel zijn.

Als je naar je eigen geloof wil leven dan moet je dat uiteraard geheel zelf weten, dat is jouw vrijheid.

Maar oordeel niet over anderen en leg ze niet jouw normen en waarden vanuit jouw geloof op.
pi_214752950
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:19 schreef Shotty het volgende:

[..]
Sommige mensen kunnen inderdaad geen goed of fout herkennen zonder dat een boekje dat voorschrijft.

Maar ga je eigen tekortkomingen niet op andere mensen reflecteren.

En ga ook niet doen of dat boekje zaligmakend is, anders kijk je is hoeveel ellende er met dat soort boekjes in de hand is gerechtvaardigd.
Zonder dat een boekje licht erop schijnt, veel leven inderdaad in duisternis.
Jezus Christus wordt de Zaligmaker van de hele wereld genoemd he.

https://thinkfaith.net/20(...)ormed-by-the-gospel/
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:40:10 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214752962
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:34 schreef Monolith het volgende:
Ben bang dat de meesten niet trollen
pi_214752972
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:38 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Dat geloof je omdat je in een land bent opgegroeid waar het christendom aanwezig is.
Was je in Iran, Israël of India geboren, dan had je een ander invulling van het geloof gehad.

Voel vrij om te geloven wat je wil maar leg het mij niet op, ook niet de geforceerde moraliteit die er uit voortvloeit.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:42:58 #81
13462 BansheeBoy
pi_214752977
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:34 schreef Monolith het volgende:
Ik denk niet dat ze trollen. Het extreme hedonistische wereldbeeld is helaas de werkelijkheid. :'(

We kunnen er hoogstens wat van zeggen.

pi_214752982
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Een deel van mijn familie kennende is het ze ernst, ik ben afvallig, zondig en kom in de hel.
Dat dan weer liever dan in de hemel met zulke zure mensen.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:45:41 #83
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214752987
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Een deel van mijn familie kennende is het ze ernst, ik ben afvallig, zondig en kom in de hel.
Dat dan weer liever dan in de hemel met zulke zure mensen.
Toen ik 8 jaar was vertelde de zus van mijn oma dat ik toch in de hel zou branden, altijd gezellig :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:48:20 #84
13462 BansheeBoy
pi_214752997
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Toen ik 8 jaar was vertelde de zus van mijn oma dat ik toch in de hel zou branden, altijd gezellig :)
Hoe zuur ook, dit was je ontnomen als je was geaborteerd. Kijk hoe je nu floreert op een forum als deze. Als je ouders, of mijn ouders, dit ons niet hadden gegund was onze wijsheid een hoop mensen bespaard geweest.

pi_214753003
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Daar lijkt het me dan ook stukken gezelliger dan in hemel tussen al die vrome ayatollahs.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214753006
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:50 schreef Lenny77 het volgende:
Vergeet niet even erbij te melden dat het ook eeuwen lang totaal is afgepakt van vrouwen door mannen.
Geen onderwijs, geen keuze, totale afhankelijkheid en onderdrukking.
Geen strong independent woman dus, maar een die aan het roleplayen is als strong independent woman zolang een man het toestaat. Dank voor de bevestiging.
pi_214753009
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoe zuur ook, dit was je ontnomen als je was geaborteerd. Kijk hoe je nu floreert op een forum als deze. Als je ouders, of mijn ouders, dit ons niet hadden gegund was onze wijsheid een hoop mensen bespaard geweest.

Als ik was geaborteerd had ik dat nooit geweten. Dat is niet iets waar ik me druk om kan maken.
Als m'n vader of moeder onvruchtbaar was, had ik dat ook nooit geweten.
En als ik geaborteerd was, had ik me er ook niet druk om gemaakt.

Geen verschil dus.

Ik ben vrijgezel dus ik denk dat m'n schoonouders ook onvruchtbaar zijn of abortus gepleegd hebben.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:51:58 #88
438527 MissButterflyy
pi_214753016
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:')
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:52:55 #89
438527 MissButterflyy
pi_214753022
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:50 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Geen strong independent woman dus, maar een die aan het roleplayen is als strong independent woman zolang een man het toestaat. Dank voor de bevestiging.
Daar heb je er een die eigenlijk doodsbang is voor vrouwen.
pi_214753032
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:38 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]

https://thinkfaith.net/20(...)ormed-by-the-gospel/
Er waren al wetten en een besef van goed en kwaad voordat het concept Jezus bedacht is.

De oudste bekende wetten zijn meer dan 4000 jaar oud.

En nee, ik ga niet kijken naar een bron van iets dat “thinkfaith” heet. Maar aan de URL te zien gaat het om de bekering van een kannibalistische stam.

Met datzelfde boekje zijn in de hand zijn miljoenen mensen afgeslacht. Maar leuk voor die stam.
pi_214753042
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat geloof je omdat je in een land bent opgegroeid waar het christendom aanwezig is.
Was je in Iran, Israël of India geboren, dan had je een ander invulling van het geloof gehad.
En jij bent vrij van invloeden, niet gehersenspoeld om als atheïst te eindigen?
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:59:21 #92
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214753047
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:57 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Christelijk opvoeding hier, je hoeft niet mee te gaan in wat je familie probeert in je te stampen.
pi_214753055
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Christelijk opvoeding hier, je hoeft niet mee te gaan in wat je familie probeert in je te stampen.
Geldt niet voor gelovigen :') Wel. Dank voor de bevestiging, lichtgewicht atheïsten.
pi_214753065
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Ach, als zelfs de mods in FB bepaalde users trolls noemen, dan weet je het wel. :P
En het is inderdaad soms moeilijk om onderscheid te maken tussen zwakbegaafden en mensen die bewust trollen.
pi_214753069
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:57 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik ga uit van wetenschap en logica in het leven.

Er is geen god, hemel, hel of hiernamaals. Er is wetenschappelijk en biologisch ook geen reden voor het bestaan van een god of een hiernamaals.

Dat neemt niet weg dat wetenschappers gelovig kunnen zijn en gelovigen wetenschappers kunnen zijn.

Zou ik afgaan op de invloeden en opvoeding, dan zou ik christelijk moeten zijn.

Er zijn ruim 4.000 verschillende geloven op de wereld. Ga jij maar vertellen welke de enige echte is en ga dat vervolgens uitleggen aan iemand die in één van die andere 4.000 geloven gelooft.

Dan heb je mij niet meer nodig voor je discussies, dat kan ik je verzekeren.
  maandag 19 augustus 2024 @ 13:05:03 #96
13462 BansheeBoy
pi_214753071
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 13:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ach, als zelfs de mods in FB bepaalde users trolls noemen, dan weet je het wel. :P
En het is inderdaad soms moeilijk om onderscheid te maken tussen zwakbegaafden en mensen die bewust trollen.
Ja, ik voel je. Wat ik zelf altijd probeer is gewoon op de inhoud in te gaan. Sommige denkbeelden zijn wellicht (wereld)vreemd of niet gewenst. Maar zonder dwarsliggers geen spoor.

pi_214753082
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 13:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik ga uit van wetenschap en logica in het leven.

Er is geen god, hemel, hel of hiernamaals. Er is wetenschappelijk en biologisch ook geen reden voor het bestaan van een god of een hiernamaals.

Dat neemt niet weg dat wetenschappers gelovig kunnen zijn en gelovigen wetenschappers kunnen zijn.

Zou ik afgaan op de invloeden en opvoeding, dan zou ik christelijk moeten zijn.

Er zijn ruim 4.000 verschillende geloven op de wereld. Ga jij maar vertellen welke de enige echte is en ga dat vervolgens uitleggen aan iemand die in één van die andere 4.000 geloven gelooft.

Dan heb je mij niet meer nodig voor je discussies, dat kan ik je verzekeren.
Je bent dus door anderen beïnvloed maar denkt net als de feministen dat je strong en independent bent. Zeg dat dan.
pi_214753086
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

Voel vrij om te geloven wat je wil maar leg het mij niet op, ook niet de geforceerde moraliteit die er uit voortvloeit.
Je zei gisteren dat hemelvaartsdag en andere christelijke dagen zijn opgelegd aan jou, dus waarom zouden wij niet verder gaan daar waar de christenen gestopt zijn?
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 13:08:38 #99
441859 crew  Lenny77
pi_214753093
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:50 schreef Triggershott het volgende:

[..]
:')
(Is echt het enige antwoord wat hierop mogelijk is..)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214753094
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 13:06 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je bent dus door anderen beïnvloed maar denkt net als de feministen dat je strong en independent bent. Zeg dat dan.
Ik ben door christenen beïnvloed om te geloven in een god, een hemel, een hel en een hiernamaals. Één van de eerste regels is om niet te twijfel aan je geloof, dat is een zonde.

Toch geloof ik niet in een god.

Dat is voor jou heel moeilijk te bevatten en dat probeer je vervolgens belachelijk te maken door het feminisme te noemen. Dat feminisme voor jou iets belachelijks is, is vanuit je geloofsovertuiging dan wel weer te begrijpen dus daar heb ik geen overmatige persoonlijke kritiek op. Je weet niet beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')