SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Vlak over de grens in Duitsland bij winkels welkom worden geheten met "Welkom" is toch wel leukquote:Op maandag 19 augustus 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duits vind ik dus geen fijne taal. Komt denk ik doordat ik zowel in Winterswijk als in Enschede( waar ik woonde) steeds in de winkels en op de markt op zaterdag in het Duits werd aangesproken. Ik had daar zo hekel aan dat dat gebeurde. Zelfs de reclameborden(Enschede) waren in het duits
Dan welquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zul je je vizier wel open moeten klappen!
Morguh Stigquote:
Maar ze vertikken het een woord Nederlands te sprekenquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vlak over de grens in Duitsland bij winkels welkom worden geheten met "Welkom" is toch wel leuk
Mond wijd open houden :p Succesquote:
Ai, sterkte!quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mond wijd open houden :p Succes
Zometeen worden mijn borsten geplet voor het bevolkingsonderzoek borstkanker
Morguh KWquote:
Thnx, ff jezelf gedeeltelijk laten pletten. Dat ze daar nu nog geen vriendelijker manier voor heeft gevonden.quote:
Doet dat pijn?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ff jezelf gedeeltelijk laten pletten. Dat ze daar nu nog geen vriendelijker manier voor heeft gevonden.
Het is fijn dat het er is, maar lekker is anders
Ik zit hier ook weer aan een bakkie.quote:
Klopt ja, dat zou toch met gewone scans ook zichtbaar moeten zijn? Echo of zo?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, ff jezelf gedeeltelijk laten pletten. Dat ze daar nu nog geen vriendelijker manier voor heeft gevonden.
Het is fijn dat het er is, maar lekker is anders
Het zal niet het zelfde zijn als je ballen in een tosti-ijzer, maar geplet worden is uiteraard geen pretje.quote:
Haha ben je meteen goed wakkerquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier ook weer aan een bakkie.
De vorige is extra extra sterk geworden!![]()
Ik selecteer altijd "2 extra grote koppen", maar het water was bijna op dus kreeg ik een behoorlijk geconcentreerde mok!
Ik heb die halve mok nog aangevuld met nog een kop koffie, en zit nu weer aan een dubbele portie (maar dan neit zo geconcentreerd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ben je meteen goed wakker
Ja bij mij wel een een kant altijd, die borst doet altijd pijn sinds de operatie. Dus als die platgedrukt wordt is het niet leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja als ze iets vinden, dan moet je alsnog een echo maken om te laten kijken wat het is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, dat zou toch met gewone scans ook zichtbaar moeten zijn? Echo of zo?
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij mij wel een een kant altijd, die borst doet altijd pijn sinds de operatie. Dus als die platgedrukt wordt is het niet leuk.Oei ja dat is lastig ja. Heel veel sterkte gewenst straks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt helemaal goed. Ben de afgelopen weken wel iets gewend wat pijn betreftquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei ja dat is lastig ja. Heel veel sterkte gewenst straks!
quote:
Oej ja zeker.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Ben de afgelopen weken wel iets gewend wat pijn betreft![]()
Wat ga jij voor gezelligs doen vandaag? Verder met het onwikkelen?
Ik wou een grapje maken maar doe ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mond wijd open houden :p Succes
Zometeen worden mijn borsten geplet voor het bevolkingsonderzoek borstkanker
Nog 6 weken te gaanquote:
Nog 2, maar ik ben wel echt opquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog 6 weken te gaan
Hier dan
Sallyquote:
Je mag een grapje maken hoor. Kan wel wat hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou een grapje maken maar doe ik niet
Mijn gebit is weer schoon. Sterkte Dotje
Stevige vrouw jijquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag een grapje maken hoor. Kan wel wat hebben
Ja er is veel van te houden. Zei ik tegen de kids toen ik in een maand 30 kilo aankwam door de chemo. Jullie dachten dat ik dood ging. Nu heb je meer moeder om van te houdenquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is veel van te houden. Zei ik tegen de kids toen ik in een maand 30 kilo aankwam door de chemo. Jullie dachten dat ik dood ging. Nu heb je meer moeder om van te houden
Daarom. Kan nog lekker mopperen 🤷♂️quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:15 schreef Canopus het volgende:
Is dat dode spel op slot![]()
Why?
En ik maar zoeken verdikkeme.
Oh, en wil je weten waarom? Lees de ONZ FB.quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over van alles en nog wat.
[spoiler LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:]*O* DTS'ers zijn uiteraard van harte welkom! Maarrrrr......DTS is DTS en dit is [ONZ] SC.
Houd beide reeksen duidelijk gescheiden van elkaar!
[..]
[..]
[ /spoiler]
Aik. Maar rap weg dan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:36 schreef Sally het volgende:
Gratis tipen lees de quotes in onze OP, die komen niet over.
[..]
[..]
Oh, en wil je weten waarom? Lees de ONZ FB.
Niet op mij toch?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom. Kan nog lekker mopperen 🤷♂️
Mailyquote:
Nee hoor, niet op jou. Ik zou niet weten waaromquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, niet op jou. Ik zou niet weten waarom
Het is knap rustig hier vanmorgenquote:
Ik was er nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is knap rustig hier vanmorgen
Ik ook niet was even naar de pletwagenquote:
quote:
quote:
Ja en keer in de twee jaar geloof ik, weet het niet eens zekerquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.... De periodieke controle.
Nu rust gunnenquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en keer in de twee jaar geloof ik, weet het niet eens zeker
Zo eerst even naar de fysio, naar een andere die van mij is met vakantie.quote:
Half werkquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo eerst even naar de fysio, naar een andere die van mij is met vakantie.
Ben benieuwd
Bij die van mij heb ik altijd een uur, bij deze maar een half uurtje
De ene helft van het lijf 🤣🤣🤣quote:
Dus het klopt!quote:
Mutskequote:
Altijd!quote:
Daar denkt de baas soms anders overquote:
Linkeroor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het wel het oor van de juiste kant?
Wat?quote:
Inside jokequote:
Mag ik niet mee lachen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inside joke![]()
Niks slechts!
Een paar minuten maar?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:52 schreef devzero het volgende:
[..]Mijn "dagbesteding" heeft om de 2 uur een paar minuten thee pauze
Een plaspauze is wel eigen tijd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Om thee te zetten. Of moet ik plaspauzes ook meetellen?
Wat voor pauzes heb je nog meer?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een plaspauze is wel eigen tijd.
Half werk, half lijf, dus het klopte dat het toch heel werk wasquote:
Meno.quote:
quote:
What about the Menopauze?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb geen zus en jezus geloof ik niet in
Het is maar goed dat ik net mijn kopje koffie had neergezet anders had ik me nog verslikt ook....quote:
Ik zou toch eens naar een KNO arts gaan, denk dat jij een verslikprolbeempje hebtquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik net mijn kopje koffie had neergezet anders had ik me nog verslikt ook....
Dat komt omdat ik ze niet zie aankomen hierquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zou toch eens naar een KNO arts gaan, denk dat jij een verslikprolbeempje hebt![]()
Lunchpauzequote:
* gebrokenglas gooit KiBi in het zwembadquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
*klaagmodus aan: HET IS WARM
*klaagmodus uit.
En FOK!Pauze.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lunchpauze
sociaal doen pauze
naar buiten kijken pauze
krijg geen rsi pauze
En dan is de werkdag weer voorbij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lunchpauze
sociaal doen pauze
naar buiten kijken pauze
krijg geen rsi pauze
https://www.hetiswarm.nl/quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
*klaagmodus aan: HET IS WARM
*klaagmodus uit.
Lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gooit KiBi in het zwembad
[ afbeelding ]
Hier meid, koel maar lekker af....
Wellus, een heeeeele langequote:Op maandag 19 augustus 2024 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En FOK!Pauze.
Bolkpauzes nu even niet
quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Denk dat ik ik hem deze week weer ga afbreken. Morgen nog een warme dag en dan rond de 22 graden maar.
quote:
O maar in september wordt het soms nog bloedwarm...quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Denk dat ik ik hem deze week weer ga afbreken. Morgen nog een warme dag en dan rond de 22 graden maar.
2 weekjes.quote:
Ook naar de oogartsquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ze niet zie aankomen hier
Voelt als forever.quote:
mwoah 2 weken is niet langquote:
quote:
ja ik twijfel nog..... soms is het inderdaad in september nog warm.. deze week valt het mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar in september wordt het soms nog bloedwarm...
Liever niet, heb het nu wel gehad hoorquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar in september wordt het soms nog bloedwarm...
hey schatquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liever niet, heb het nu wel gehad hoor
"En meneer, wat zijn de klachten?"quote:
Wanneer komt die nieuwe huurder kijken?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liever niet, heb het nu wel gehad hoor
Die zag ik ook niet aankomenquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"En meneer, wat zijn de klachten?"
"Ja ik verslik me minstens 5x per dag in m'n koffie"
"Ow dat is niet best. Weet u ook hoe dat komt?"
"Ja, ik zie ze niet aankomen."
"Wat niet?"
"Nou, de opmerkingen op fok"
Vanavondquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wanneer komt die nieuwe huurder kijken?
wel goed hoor, al moet ik zeggen Wilma doet wat raar laatste wekenquote:
toi toi toi voor straks!!!!quote:
voel je je al ietsiepietse thuis op je nieuwe plek?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En volgende week vrijdag de sleuteloverdracht
Het komt nu wel wat meerquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
voel je je al ietsiepietse thuis op je nieuwe plek?
Klopt! Gaat wel goed komen in de volgende maanden. Klussen is gewoon mijn nieuwe persoonlijkheid.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig! Zal ook wel meer en meer komen.. het is ook nog niet helemaal klaar in je nieuwe huis.
ik zit hier al 1.5 jaar zonder woonkamer lampquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt! Gaat wel goed komen in de volgende maanden. Klussen is gewoon mijn nieuwe persoonlijkheid.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt! Gaat wel goed komen in de volgende maanden. Klussen is gewoon mijn nieuwe persoonlijkheid.
Past bij je keuken.quote:
Voor elke klusquote:
Da's een mooie sloganquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor elke klus
in en om
uw huis.
Deze staat er net op.Even checken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Nog steeds bezig al die tientallen sets terug te luisteren, lekker chille beats deze
Klinkt of je verlangt naar een chille vakantiequote:Op maandag 19 augustus 2024 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Nog steeds bezig al die tientallen sets terug te luisteren, lekker chille beats deze
hele dag aan de strand of in een resort is dan weer niks voor mijquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt of je verlangt naar een chille vakantie
Nou dat is echt kutwerkquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan alleen nog niet stuccen. Ook maar eens een keertje doen voor de lol
Op tijd pauze nemen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou dat is echt kutwerkslijtage slag voor je armen
Even bookmarken zodat ik hem over een uurtje kan opzetten. Want eerst mijn wekelijks overleg met leidinggevende over de eerste "aanval" op mijn team van de week. Wat is werk zonder confrontatiesquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb het 1x gedaan, liever nooit meer inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou dat is echt kutwerkslijtage slag voor je armen
Of................. gewoon een verrot lijf met zoveel klachten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Half werk, half lijf, dus het klopte dat het toch heel werk was![]()
Ahwquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of................. gewoon een verrot lijf met zoveel klachten.
Greysquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt of je verlangt naar een chille vakantie
Dat bedoel ikquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaan, liever nooit meer inderdaadTenzij het moet natuurlijk
Nu kunnen we Ienie inhuren.quote:
quote:
Heb ik hoofdpijn... oh wacht.quote:
Oi en je had toch ook nog klussen voor die andere muis? Die van @DerRabbitquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zit hier al 1.5 jaar zonder woonkamer lamp, hangt een kale peer op
![]()
2 hanglampen staan in de garage
wanneer kan ik je inhuren![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
zware dag gehad. Ben blij dat ik lig.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
zware dag gehad. Ben blij dat ik lig.
En dat met deze TT!quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Niets lekkerder dan even een kort middagdutje.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:26 schreef maily het volgende:
Als je nog niet hebt gegeten; niet in het monkypox-topic kijken
In Assen?quote:
Wist niet eens dat er een topic over was.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:26 schreef maily het volgende:
Ignorance is blissquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een topic over was.
Lekkere pus enzo?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:26 schreef maily het volgende:
quote:
Ik vind het nog wel meevallen. Ik heb erger gezien.quote:
Oke.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. Ik heb erger gezien.
haha ja dit is zo'n klusjequote:Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Oi en je had toch ook nog klussen voor die andere muis? Die van @:DerRabbit
zien zien zienquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:26 schreef maily het volgende:
Op je netvlies moet je het al helemaal niet hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:43 schreef ToT het volgende:
Ik had net gekeken, maar diverse van die twitter / X dingen wilden niet laden.
Maar in het algemeen hou ik niet van ranzige zooi op m'n netvlies.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
Op je netvlies moet je het al helemaal niet hebben
Ogen op tijd dicht doen dus
Apenpokken dekt de lading prima. En andere dingen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
Ik neem aan dat de ziekte binnenkort wel een andere naam zal krijgen omdat het stigmatiserend is en whatever.
Beetje net als dat je niet over het "Wuhan-virus" mag praten.
Maar goed. de afkorting "mpox" bedekt het natuurlijk al wel een beetje.
Staat nu op. Zat jij daar ergens buiten de hekken te luisteren?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Nee dat was bij deze (maar ik was niet in beeld)quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat nu op. Zat jij daar ergens buiten de hekken te luisteren?
quote:
Oudje.quote:
Zit er een overeenkomst in? Of juist niet?quote:
Red.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Zit er een overeenkomst in? Of juist niet?
Hoe noem je mij?quote:
Ow ja.quote:
Ken je die niet?quote:
En Sladierotmof?quote:
En Ziepoeskenetnie?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
Slarottimov (Russisch voor Hitler), en Winnedoettietonnie (Native American voor Hitler) ken ik wel weer, net als Löllesmöllen (Noors voor pijpen) en møtenøken (Zweeds voor een orgie).
Deze dame weetquote:
De scheet ken ik dan als wang-snee-pang-wang.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
Chinees voor een kont: wang-snee-wang
Chinees voor een scheet: wang-snee-wang-pang
Chinees voor een onderbroek: wang-snee-wang-pang-vang
Chinees voor een waslijn: wang-snee-wang-pang-vang-hang
Dan moet dat hele rijtje aangepast worden!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De scheet ken ik dan als wang-snee-pang-wang.
Er wordt al zoveel aangepast in dit land, daar kan dat lijstje ook nog wel bijquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet dat hele rijtje aangepast worden!
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er wordt al zoveel aangepast in dit land, daar kan dat lijstje ook nog wel bij
Je riep me?quote:
Oh hai Thierry!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja breek me de bek niet open!
Ik sta in NWS sowieso al als rechts-extremistje bekend!
Oplette jonge vriend. Ik zette een gedeelte in bold, en de rest niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, heeft de wijn z'n sporen nagelaten?
Ja hee er zijn wel meer DJ's, maar je voelde je in dit geval geroepen!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oplette jonge vriend. Ik zette een gedeelte in bold, en de rest niet.
Mijn oog viel tijdens het scrollen op DJ ja. De rest had ik niet gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee er zijn wel meer DJ's, maar je voelde je in dit geval geroepen!
Ja vast!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn oog viel tijdens het scrollen op DJ ja. De rest had ik niet gezien.
En ik zeg mo en dat negeer jequote:Op maandag 19 augustus 2024 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn oog viel tijdens het scrollen op DJ ja. De rest had ik niet gezien.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende keer als je haar ziet rennen, gewoon "HO MO!" roepen!
Oh damn...quote:
In de Regulier dwarsstraat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende keer als je haar ziet rennen, gewoon "HO MO!" roepen!
Is niet her enige wat dwars ligtquote:
Dat spelen ze na Through And Out The Tunnel.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat spelen ze na Through And Out The Tunnel.
Bejaardenhuis hier op de hoek?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bejaardenhuis hier op de hoek?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken alleen Fairytale of New York van hen!![]()
Ik dit, over 800 jaar of zo:quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Dit wil ik ook zijn later
[ afbeelding ]
de mijne is realistischerquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dit, over 800 jaar of zo:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me echt totaal niets. Na een beetje zwaar tafelen, ziet iedereen wat je gegeten hebtquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wel, jouw skelet heeft een kuisheidsgordel omquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
Die gaat in z'n avondrode dagen nog heel wat gerimpelde ouwe taarten aan z'n Viagra-gevulde paarsgepunte lans rijgen!
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt totaal niets. Na een beetje zwaar tafelen, ziet iedereen wat je gegeten hebt
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Die wel, jouw skelet heeft een kuisheidsgordel om
Die vrouw rechts van jouquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Dit wil ik ook zijn later
[ afbeelding ]
Ik luister dan ook niet of nauwelijks naar m'n echte naamquote:
Trutquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik luister dan ook niet of nauwelijks naar m'n echte naam
Had zo een figurant met de opening van de Olympische Spelen kunnen zijn, alleen een naakte dikke smurf voor haar ontbreekt nog!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Die vrouw rechts van jou![]()
Met haar stralenkrans.
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik luister dan ook niet of nauwelijks naar m'n echte naam
Laat mij dit zijn:quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Master Chief in hell?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat mij dit zijn:
[ afbeelding ]
Doom Slayerquote:
Jij leest verkeerd?quote:
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Scherp, maar neequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:30 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
https://www.google.nl/sea(...)Sc5IzQMAbYoIiQ&ebo=0
Ach GBFquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |