What about the Menopauze?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb geen zus en jezus geloof ik niet in
Het is maar goed dat ik net mijn kopje koffie had neergezet anders had ik me nog verslikt ook....quote:
Ik zou toch eens naar een KNO arts gaan, denk dat jij een verslikprolbeempje hebtquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik net mijn kopje koffie had neergezet anders had ik me nog verslikt ook....
Dat komt omdat ik ze niet zie aankomen hierquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zou toch eens naar een KNO arts gaan, denk dat jij een verslikprolbeempje hebt![]()
Lunchpauzequote:
* gebrokenglas gooit KiBi in het zwembadquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
*klaagmodus aan: HET IS WARM
*klaagmodus uit.
En FOK!Pauze.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lunchpauze
sociaal doen pauze
naar buiten kijken pauze
krijg geen rsi pauze
En dan is de werkdag weer voorbij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lunchpauze
sociaal doen pauze
naar buiten kijken pauze
krijg geen rsi pauze
https://www.hetiswarm.nl/quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
*klaagmodus aan: HET IS WARM
*klaagmodus uit.
Lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas gooit KiBi in het zwembad
[ afbeelding ]
Hier meid, koel maar lekker af....
Wellus, een heeeeele langequote:Op maandag 19 augustus 2024 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En FOK!Pauze.
Bolkpauzes nu even niet
quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Denk dat ik ik hem deze week weer ga afbreken. Morgen nog een warme dag en dan rond de 22 graden maar.
quote:
O maar in september wordt het soms nog bloedwarm...quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Denk dat ik ik hem deze week weer ga afbreken. Morgen nog een warme dag en dan rond de 22 graden maar.
2 weekjes.quote:
Ook naar de oogartsquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ze niet zie aankomen hier
Voelt als forever.quote:
mwoah 2 weken is niet langquote:
quote:
ja ik twijfel nog..... soms is het inderdaad in september nog warm.. deze week valt het mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar in september wordt het soms nog bloedwarm...
Liever niet, heb het nu wel gehad hoorquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar in september wordt het soms nog bloedwarm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |