quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Hoe in godsnaam is dit ooit een meme geworden
Gewoon.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Hoe in godsnaam is dit ooit een meme geworden
Omdat het kan.quote:
Clickbait site hoor...quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:31 schreef THEFXR het volgende:
Jos Verstappen gelooft niet dat Horner het tij kan doen keren: 'Je kunt het niet meer verbloemen'
.
https://www.gpfans.com/nl(...)iet-meer-verbloemen/
dan mail je dat toch naar hun, dat ze moeten stoppen met clickbait!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Clickbait site hoor...
Edit: al is de bron het Duitse Bild. Overigens ook een pulp-krant à la de Televaag![]()
Stemmingmakerij.
Hij kan altijd nog Latifi Abu Dhabi 2021 doenquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog Latifi Abu Dhabi 2021 doen
Als Max weer op zo'n manier wint gaat het internet kapotquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog Latifi Abu Dhabi 2021 doen
Daarom vervangen ze hem maar alvast.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als Max weer op zo'n manier wint gaat het internet kapot
Sad jaquote:
En tot vanochtend waren de ingewijden er nog zeker van dat het Mick werd.quote:
Colapinto gaat volgend seizoen weer F2 doen nadat dit bij WIlliams over is.quote:
Op een gegeven moment is het ook gewoon klaar. Sargeant kan terug naar Private.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had niet niet verwacht dat Williams een Helmut Marko 'tje doet.
Indycar of nascar is ook een optie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het ook gewoon klaar. Sargeant kan terug naar Private.
Mijn slechte garp wat doe jequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indycar of nascar is ook een optie.
ikke njet snappequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn slechte garp wat doe je
Van sergeant naar soldaat, degradatie...quote:
Hierbij nemen we afscheid Logan Sargeant a.k.a The freedom tower.quote:
Weet je dat rpm een en ander over sargeant familie en iets met oorlog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van sergeant naar soldaat, degradatie...
Uh neequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet je dat rpm een en ander over sargeant familie en iets met oorlog.
U gaat door voor de koelkast!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was de laatste Argentijn in de F1 ook alweer, Gaston Mazzacane?
Ik heb ook Esteban Tuero en Norberto Fontana nog meegemaakt. Geen van deze drie was een topper overigens.
Hij heeft een superlicentie dit jaar, 41.5 punten had die eind vorig jaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:18 schreef Starflyer het volgende:
Dat superlicentiepuntensysteem kunnen ee dus ook afschaffen
Colapinto is ook geen hoogvlieger. Z’n voorouders konden al geen keuze maken tussen frisdrank en bier. Belooft weinig sprankelends.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Colapinto gaat volgend seizoen weer F2 doen nadat dit bij WIlliams over is.
Een mazoutjequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Colapinto is ook geen hoogvlieger. Z’n voorouders konden al geen keuze maken tussen frisdrank en bier. Belooft weinig sprankelends.
Ik kom op 37. 15 voor de P4 in F3 vorig jaar, 5 voor de P6 in FRECA in 2022 en 12 en 5 voor de P3 in FR Eurocup en Toyota Racing Series in 2020. Waar die andere 4,5 punten vandaan komen, geen idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij heeft een superlicentie dit jaar, 41.5 punten had die eind vorig jaar.
Here are Colapinto’s qualifications that count toward his Super License:quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik kom op 37. 15 voor de P4 in F3 vorig jaar, 5 voor de P6 in FRECA in 2022 en 12 en 5 voor de P3 in FR Eurocup en Toyota Racing Series in 2020. Waar die andere 4,5 punten vandaan komen, geen idee.
Fijn dat ze tegenwoordig strooien met punten. Blijft een belachelijk systeem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Here are Colapinto’s qualifications that count toward his Super License:
2020: 5 points for third in Toyota Racing Series
2020: 12 points for third in Formula Regional Eurocup
2021: 5 points for sixth in Formula Regional Europe
2023: 15 points for fourth in Formula 3
One bonus point for British GP FP1
Two bonus points for a penalty-free 2023 F3 season
https://www.planetf1.com/(...)uperlicense-williams
Ze willen geen 16-jarige in F1 bolide #sarcasme modequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fijn dat ze tegenwoordig strooien met punten. Blijft een belachelijk systeem.
Vooral geen pay drivers die er niets van kunnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze willen geen 16-jarige in F1 bolide #sarcasme mode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |