Altijd weer dit gejank!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Altijd maar weer die agressie!
Nu heb ik trekquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben een goddelijke aarbeien ijsje aan het eten. gemaakt op een ambachtelijke manier je proeft gewoon de verse aardbei
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nu heb ik trek
Ff naar de supermarkt dan maar (koop expres geen snacks bij mijn boodschappen)
Dit heb je een aantal weken geleden precies eender gepostquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben een goddelijke aarbeien ijsje aan het eten. gemaakt op een ambachtelijke manier je proeft gewoon de verse aardbei
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb je een aantal weken geleden precies eender gepost
Was het toen ook een afleidingsmanoeuvrequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb je een aantal weken geleden precies eender gepost
Toen benadrukte je ook dat je 'echt" de aardbeien proefdequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja![]()
kan zijn want ik eet wellicht hetzelfde
Voor watquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Was het toen ook een afleidingsmanoeuvre
Toen Niels het over aandagd had was hij ook ladder dus daar geef ik geen punten voorquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De flinke taart in het gezicht door Niels
Ik drink bijna nooit makkerquote:
vind het wel apart dat je onthoud wat ik allemaal getypt hebt. Zelf ik was het vergeten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen benadrukte je ook dat je 'echt" de aardbeien proefde
Mensen worden toch wat losser en eerlijker met een neut opquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen Niels het over aandagd had was hij ook ladder dus daar geef ik geen punten voor
Fokkie weet nog hoe een milkshake van 12 jaar geleden smaaktequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vind het wel apart dat je onthoud wat ik allemaal getypt hebt. Zelf ik was het vergeten.
Valt mee. Belg zijn lijkt me erger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu voel ik me een gedementeerde bejaarde
#teamAberquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:06 schreef vrijgevochten het volgende:
Ggmm is aber haar nieuwe slachtoffer
Hoe gaat het met je tantequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:08 schreef Bezsen het volgende:
Andrew Tate is speaking
Join "The Truth About Zionism" to tune in
Je moest eens weten zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:08 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze switched over naar ggmm omdat jij niet meer wenst te weerberichten
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fokkie weet nog hoe een milkshake van 12 jaar geleden smaakte
Wat lul je dan?quote:
Misschien is hij tegenwoordig overgestapt op de Fristi.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Zoveel Chocomel wordt je toch misselijk van Niels
Chocomelquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Ja doe dit maar nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nu het gedachte om een ijsmachine te kopen en zelf mijn ijs te maken
Maar ik ken mezelf na 1 keer te gebruiken vliegt dat ding de kast in
Haten op Chocomelquote:
Dat is een van de walgelijkste drankjes die er bestaatquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien is hij tegenwoordig overgestapt op de Fristi.
Ik ken jou niet meer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een van de walgelijkste drankjes die er bestaat
Geloof me ik heb 1545553566 ideeën in me hoofd. Alleen de uitvoering blijft een probleemquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja doe dit maar niet
Dit is van Webshop achtige proporties
Liever niet zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik wel. Leg dat eens uit. We nemen gerust de tijd wat mij betreft lieve beperkte.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik zie een patroon, ik wil de details toch niet weten, vuile schuimbek
misschien kun je die goede ideeen verkopenquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geloof me ik heb 1545553566 ideeën in me hoofd. Alleen de uitvoering blijft een probleem
Chocomel is ook lekker ja. Maar ook dan is een blikje wel voldoende.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]_____
@:Kaneelstokje @:Mortaxx @:Ama kijk deze gek dan
Noem er eens een paarquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geloof me ik heb 1545553566 ideeën in me hoofd. Alleen de uitvoering blijft een probleem
Omdat jij de details vermoedelijk hebt gehoord en ik niet, totale randdebielquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Liever niet zeg.
[..]
Ik wel. Leg dat eens uit. We nemen gerust de tijd wat mij betreft lieve beperkte.
Fantastische handel lijkt me dat. Belgen die iets proberen te slijten klopt per saldo niet is het devies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je die goede ideeen verkopen
Hoe was jij toen je dronk als een malle?quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:19 schreef Bezsen het volgende:
Niels is niet te houden deze avond.
Boom boom boom
Ik had goede dialogen met mijn vriend @Elanquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe was jij toen je dronk als een malle?
Moet hilarisch zijn geweestquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik had goede dialogen met mijn vriend @:Elan
Niels heeft een ruimtevloot waar menige jaloers op zijn. Ik wil nog altijd eens aan dat spel beginnen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Niels is een fijne vent, ongeacht zijn staat
Wel verbodenquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:25 schreef Loverboii het volgende:
maat van me had crack gerookt dit weekend
Slechte zaak.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:25 schreef Loverboii het volgende:
maat van me had crack gerookt dit weekend
Ja, onlangs is zo'n patent afgelopen op een ijsmachine. Dus nu is er een voor thuis versie van ninja. Normaal had je die alleen voor in de horeca en was zon apparaat pokkeduur.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nu het gedachte om een ijsmachine te kopen en zelf mijn ijs te maken
Maar ik ken mezelf na 1 keer te gebruiken vliegt dat ding de kast in
Gelukkig was @Tjacka er als kwaliteitsmod om te bemiddelen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik had goede dialogen met mijn vriend @:Elan
Met drugs gewoon uitkijken. Psychedelica aight, moet je ook maar tegen kunnen, maar crack, nee man. Mensen die daar in geraken verlies je.quote:
achja, heb ook eens herione gerookt, is ook bij die ene keer geblevenquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met drugs gewoon uitkijken. Psychedelica aight, moet je ook maar tegen kunnen, maar crack, nee man. Mensen die daar in geraken verlies je.
En anders maar niet tochquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:37 schreef Loverboii het volgende:
[..]
achja, heb ook eens herione gerookt, is ook bij die ene keer gebleven
ik denk wel dat hij het aankan
Waarom zou je?quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:37 schreef Loverboii het volgende:
[..]
achja, heb ook eens herione gerookt
Ja zo ken ik er nog wel meerquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zoete verlossing van het bewustzijn
Dat jij je muil houdt lijkt me het beste uiteindelijk.quote:
Kanker op joh mafkeesquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat jij je muil houdt lijkt me het beste uiteindelijk.Truste.
Slaappillenquote:
Wat een fijne vriend ben je tochquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik ga even slapen. Geen garantie voor een meteo, maar als ik wakker ben lever ik @:aberkullie
Maar daar ga je alleen dood van zonder genotquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaappillen
Arsenicum
Polsen door snijden
Trein koppen
Wat een vreemde vent.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]_____
@:Kaneelstokje @:Mortaxx @:Ama kijk deze gek dan
Nu heb ik medelijden met Niels.quote:
Krijgen mensen geen ban meer voor met kanker schelden?quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu heb ik medelijden met Niels.
Ik mod just niksquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen mensen geen ban meer voor met kanker schelden?
Volgens mij hadden we juist een momentje van herkenning maar dat zal je wel weer gemist hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu heb ik medelijden met Niels.
Ja vorige week nogquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen mensen geen ban meer voor met kanker schelden?
Kom dan kankerbetajongquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Flikker op joh vuile kuttranny
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Flikker op joh vuile kuttranny
Iedereen is terminaalquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
Lol. Hero gebruiken als je niet terminaal bent
5u, kga straks optyfenquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wanneer gaat de wekker morgen
Met gefrituurde aardappelreepjes?quote:
hoeren op tafelquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
De ploegchef is op vakantie. En als de kat van huis is… Dansen de ..
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met gefrituurde aardappelreepjes?
zoete aardappel uit de oven. Flinke dot mayo erbijquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met gefrituurde aardappelreepjes?
Zoete aardappelquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
zoete aardappel uit de oven. Flinke dot mayo erbij
Ben je een pooier ofwatquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Troost je een hoer verdiend goed
wat betaal je in belgie voor een half uur?quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vooral een pooier verdiend goedquote:
Gvd waarom durfde je nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik en een vriend waren eens naar de walletjes. Zelf durfde ik niet maar die vriend kwam na 4 minuten al terug buiten en was ¤100 kwijt
Geen ruggengraat volgens @Fok-itquote:
Penis is genoegquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen ruggengraat volgens @:fok-it
Niet meer dan ik nu verdien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens. Alleen bij mij gaat die wat minder. Vandaag 3 keer klaargekomenquote:
GOATquote:
Dus is die gay!quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kneusje heeft zelf niet eens kinderen
Hoe hoog schat je mij op de beste mod ooit?quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig was @:Tjacka er als kwaliteitsmod om te bemiddelen.
En @:Etsu als bliksemafleider.
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe hoog schat je mij op de beste mod ooit?
Uh WTFquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
Tate is een mixed race mutt pooier. Niks meer niks minder dan een invasieve nigger.
wie is tate?quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
Tate is een mixed race mutt pooier. Niks meer niks minder dan een invasieve nigger.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
2023 belde ze willen je influencer terugquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de held van incels en vrouwenhaters wereldwijd.
ik snap 'm alleen nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:05 schreef Tjacka het volgende:
Leuke opbouw van een grap.![]()
![]()
Ik ben trots op mijzelf.
Teken dat het weekend ten einde isquote:
Eensquote:
Ik vind voetbalpodcasts echt helemaal niks. Een potje duurt al betrekkelijk lang, wat bij vlagen nog wel vermakelijk genoeg is. Maar om dan ook ook nog een podcast erover te gaan volgenquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:04 schreef Bezsen het volgende:
Door de NOS voetbalpodcast denk ik opeens aan Feyenoord speler Bjorkan
Oh luister echt veel voetbalpodcasts.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind voetbalpodcasts echt helemaal niks. Een potje duurt al betrekkelijk lang, wat bij vlagen nog wel vermakelijk genoeg is. Maar om dan ook ook nog een podcast erover te gaan volgen
Alleen Cor Potcast is wel leuk soms. Bart Vriendsgod
Dat magquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:04 schreef Bezsen het volgende:
Door de NOS voetbalpodcast denk ik opeens aan Feyenoord speler Bjorkan
Forumgebruiker @Tjacka slaat ondertussen wild om zich heen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:06 schreef Bezsen het volgende:
Ik volg het liveverslag van de wedstrijd NAC - Ajax door vriend @:Alaphilippe_ met veel plezier
Wie zitten daar? Arno Vermeulen zekerquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh luister echt veel voetbalpodcasts.
Bij de NOS voetbalbalpodcast krijgen ze vaak ruzie.
Érg leuk.
quote:
Hans Klok-goochelshow materiaal?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forumgebruiker @:Tjacka slaat ondertussen wild om zich heen.
Ik heb nu vijftig minuten erop zitten, maar zijn gruwelverhalen over de Ajax-verdediging heb ik nog niet gezien.quote:
Dat valt toch wel mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forumgebruiker @:Tjacka slaat ondertussen wild om zich heen.
Gooi het er maar uit maat!quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ergerde me tijdens Arsenal potje overigens helemaal dood aan Leo Driessen. Wat zitten er toch walgelijke lui in de Nederlandse sportjournalistiek. Leo en Valentijn Driessen, Joep Schreuder, Arno Vermeulen, Pjierre, Hugo Borst, Jeroen Stekelenburg
In onze sportjournalistiek zitten vooral mensen die bedrijvig zijn in het opdringen van hun eigen mening.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ergerde me tijdens Arsenal potje overigens helemaal dood aan Leo Driessen. Wat zitten er toch walgelijke lui in de Nederlandse sportjournalistiek. Leo en Valentijn Driessen, Joep Schreuder, Arno Vermeulen, Pjierre, Hugo Borst, Jeroen Stekelenburg
Zou Rowbin me inmiddels al gedeblokkeerd hebben?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Misschien moet forumgebruiker @:Fok-it zijn mening even op twitter aan ze vertellen
Misschien deel ik jouw kijk op voetbal gewoon nietquote:
Dat is aardig accuraat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In onze sportjournalistiek zitten vooral mensen die bedrijvig zijn in het opdringen van hun eigen mening.
Kan jij niet lezen oid? Al geef je tegen elke tegenstander in de eredivisie gewoon in elke wedstrijd minimaal twee keer grote kansen weg dan ga je gewoon tegen 50% ga je gewoon puntverlies lijden hoor als je niks creëert.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb nu vijftig minuten erop zitten, maar zijn gruwelverhalen over de Ajax-verdediging heb ik nog niet gezien.
Que?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Links lullen rechts pandjes vullen
Niet weten dat El Stinho inmiddels 3 weken olympische spelen erop heeft zitten voor z'n werkquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is aardig accuraat.
Hoe gaat het met jouw journalistieke carrière dan? Ik kan me nog een podcast-uitzending herinneren maar verder heb ik je niet meer gevolgd
Je beschouwt het simpelweg zonder context, en maakt er een extreem dramatisch verhaal van. Op een schaal van vorig seizoen heeft Ajax al meer controle/grip op duels gehad dan tien wedstrijden bij elkaar. Ik zie wel degelijk defensieve houvast. Wat ik na 55 minuten vandaag zie, is dat Brobbey sleurt en op nuttige posities aan de bal komt, maar de beweging om hem heen voor geen meter klopt. Als dat de conclusie is met een B-elftal, vind ik het niet zo erg. Tegen Panathinaikos vergat Ajax het duel ook allang te beslissen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen oid? Al geef je tegen elke tegenstander in de eredivisie gewoon in elke wedstrijd minimaal twee keer grote kansen weg dan ga je gewoon tegen 50% ga je gewoon puntverlies lijden hoor als je niks creëert.
Naisquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet weten dat El Stinho inmiddels 3 weken olympische spelen erop heeft zitten voor z'n werk
Dat weet ik wel zeker DEBIEL.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien deel ik jouw kijk op voetbal gewoon niet. Sorry dat ik het met een hyperbool verwoordde.
Lekker edgy!quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
Voetbal is toch wel sneu volksvermaak voor mannetjes die zich laten leiden door het joodse brood en spelen.
Jammer van deze niet-constructieve post.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker DEBIEL.
Ik kom toch naar het stadion om vermaakt te worden. Aangezien er in Nederland op de tribunes weinig aan de hand is. (Volgens @:mexicanobakker wel heel trouwens). Moet de entertainment van de spelers komen. Nouja ik kan hier niet meer naar kijken
Ach ik heb vorige week een retourtje Amsterdam gevlogen om ONS ALLER FEYENOORD 1-1 te zien spelen tegen willem 2quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook bakken met geld verspild aan Ajax-bezoekjes in het stadion, of kijkend in Amsterdamse kroegen naar Ajax. Tel ik nu mee, @:tjacka ?
Prima toch. Waar jij mee bezig bent maak ik mij dan weer heel weinig druk over. Laat mij lekker met voetbal bezig zijn en dan ben jij lekker bezig met die onzin van jou.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
Voetbal is toch wel sneu volksvermaak voor mannetjes die zich laten leiden door het joodse brood en spelen.
140 euro voor mijn vriend en ik voor de 0-4 vernedering en staking tegen Feyenoord. Ik kan alles aan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ach ik heb vorige week een retourtje Amsterdam gevlogen om ONS ALLER FEYENOORD 1-1 te zien spelen tegen willem 2
het kan altijd erger
Story telling is niet mijn kwaliteit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer van deze niet-constructieve post.
Ik denk dat ik wel een tweede huis in Finland had zonder deze hobby.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook bakken met geld verspild aan Ajax-bezoekjes in het stadion, of kijkend in Amsterdamse kroegen naar Ajax. Tel ik nu mee, @:tjacka ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Was laatste keer op de toekomst met haar komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Al lang niet meer in stadion geweest
Laatste keer was met Flippiegodin
dat is een halve seizoenskaartquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
140 euro voor mijn vriend en ik voor de 0-4 vernedering en staking tegen Feyenoord. Ik kan alles aan.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een tweede huis in Finland had zonder deze hobby.Ik snap verder dat je je zorgen maakt, makker. No worries, makker. Alleen bekijk jij het iets rauwer dan ik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat kost 2 grijpstuivers tochquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik wel een tweede huis in Finland had zonder deze hobby.
Was bij debuut van Frenkiegodquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was laatste keer op de toekomst met haar komt wel dichtbij zo
yats'dquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ook keer met YATSGOD naar Feyenoord geweest
Toen kregen ze billenkoek van Vitesse
Je zoekt ze wel uit hè. Of een lekker wijf of een totale gek. Wanneer heb je met @ChevyCaprice afgesproken ?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ook keer met YATSGOD naar Feyenoord geweest
Toen kregen ze billenkoek van Vitesse
Dacht je dat ze daar rondjes gingen rijden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn laatste keer stadion was vorig jaar de Kuip. Feyenoord - Heerenveen.
Chevy woont in Schubbekutteveen. Die kant gaan we niet snel meer opquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit hè. Of een lekker wijf of een totale gek. Wanneer heb je met @:chevycaprice afgesproken ?
Of @Aberkullie twee vliegen in een klap.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chevy woont in Schubbekutteveen. Die kant gaan we niet snel meer op
Leuk feitje: mijn overgrootvader kwam uit Bialystokquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga woensdag naar Bialystok en vrijdagochtend om 7 uur weer terug met de auto op familieweekend.
We zitten op 40 minuten van Standard Luik en ik heb al een balletje omhoog gegooid om daar heen te gaan. Mijn moeder en vriendin keken allebei niet echt heel vrolijk.
Hoe duur is wodka per fles in polen nuquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk feitje: mijn overgrootvader kwam uit Bialystok
Niet zo goedkoop meerquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe duur is wodka per fles in polen nu
Rijker dan zuid-europese landen dus ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Is gewoon duur land aan het worden he
Wel lekker weerquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:40 schreef Bezsen het volgende:
[ afbeelding ]
Spanje![]()
Portugal
Wat een failed state!
Fixedquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Polen
Mooi land, matig eten, mooie vrouwen, mooie prijzen.
Nou ja Singapore heeft toch geen ijskoud klimaatquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lekker weer zorgt voor arme mensen
Daar hebben ze met IJZEREN HAND een economie opgezet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja Singapore heeft toch geen ijskoud klimaat
Tegen Panathinaikos hadden we gewoon makkelijk moeten winnen. En doordat je het niet afmaakt, breng je hen in de wedstrijd terwijl Ajax nog steeds labiele trekjes vertoont. In de Eredivisie hebben we vooralsnog met twee B-opstellingen gespeeld. Het verschil in qualität is gewoon duidelijk. Daarnaast moeten we ook afwachten tot 3 september. Er gaat nog genoeg gebeuren op de markt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Tjacka het volgende:
@:alaphilippe_ ik ben blij dat jij zegt dat het wel mee valt. Het is het begin van het seizoen en dan ben ik altijd sowieso wel altijd wat emotioneler. Helaas zat ik voor het laatst fout met mijn voorspelling over Ten Hag. Ik hoop echt dat ik helemaal fout zit dit keer maar dat gelul over tactiek en dat het beter staat doet mij weinig. Ik zie dat je in de laatste 3 wedstrijden het lastig hebt tegen hele matige tegenstanders. Gelukkig is Bialystok volgens mij nog veel matiger maar ik maak mij erg zorgen over de rest.
LKYquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daar hebben ze met IJZEREN HAND een economie opgezet.
Nouja. Zou het leuk vinden als hier een onderzoek naar gestart zou worden door een journalist oid. Ook ik laat dingen sneller los met mooi weer eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lekker weer zorgt voor arme mensen
Wtfquote:
Met supporters zoals jou ga je juist een soort Feyenoord worden. Ze hebben maanden de tijd gehad om te weten dat deze selectie niet goed genoeg is. Er is geen geld maar er worden ook geen risicos genomen en bestuurlijk is het ook onwijs toxic met Kroes etc. Dit kan alleen maar fout gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen Panathinaikos hadden we gewoon makkelijk moeten winnen. En doordat je het niet afmaakt, breng je hen in de wedstrijd terwijl Ajax nog steeds labiele trekjes vertoont. In de Eredivisie hebben we vooralsnog met twee B-opstellingen gespeeld. Het verschil in qualität is gewoon duidelijk. Daarnaast moeten we ook afwachten tot 3 september. Er gaat nog genoeg gebeuren op de markt.
En bovenal, waarde Tjacka. Ik spiegel heel veel aan Ajax 2-2 Excelsior. Dat blijft de meest armzalige wedstrijd die ik ooit van Ajax heb gezien. Ik zet daardoor laag in, en weet dat er veel tijd overheen zal gaan voor deze selectie gerenoveerd is. Dat kan echt lang duren, zeker in de situatie waar Ajax financieel in zit.
Dat is een vervelend gegeven, en Ajax gaat nog een paar keer tegen de lamp lopen met voorspelbaar voetbal. Maar je komt niet opeens op hetzelfde niveau als PSV en Feyenoord. Die zitten qua selectieopbouw gewoon ook veel beter in elkaar. AZ en FC Twente ook, alleen zijn die wat labieler.
Makker, ik hoop dat het snel beter zal gaan.
Er zijn al twee seizoenen enorme risico's genomen met toxic bestuurlijke situaties..quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met supporters zoals jou ga je juist een soort Feyenoord worden. Ze hebben maanden de tijd gehad om te weten dat deze selectie niet goed genoeg is. Er is geen geld maar er worden ook geen risicos genomen en bestuurlijk is het ook onwijs toxic met Kroes etc. Dit kan alleen maar fout gaan.
Uh? Dus geen geld uitgeven en toxic bestuurlijke situaties is dan de oplossing?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn al twee seizoenen enorme risico's genomen met toxic bestuurlijke situaties..
Volgens mij is duidelijk uitgelegd door Kroes wat er momenteel financieel moet gebeuren bij Ajax.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uh? Dus geen geld uitgeven en toxic bestuurlijke situaties is dan de oplossing?
Maar Kroes heeft in mijn optiek geen enkele geloofwaardigheid dus dat stukje nam ik niet serieusquote:Op maandag 19 augustus 2024 01:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens mij is duidelijk uitgelegd door Kroes wat er momenteel financieel moet gebeuren bij Ajax.
Laten we eerst de financiën weer op orde krijgen. Ik wil allerminst een tweede Barcelona worden waar rare risico's worden genomen, niet gepresteerd en vooral veel misplaatst wordt gebabbeld in de media.
Dan houdt het op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar Kroes heeft in mijn optiek geen enkele geloofwaardigheid dus dat stukje nam ik niet serieus
Ik vind Kroes binnenlaten in de club ook allerminst verstandig, hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Een watquote:Op maandag 19 augustus 2024 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
Wie joint in een TS listening party?
Hangt van je leren pakje af. Ik wil je in het rood vandaag en zonder zweep.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
Wie joint in een TS listening party?
Op je oog ja.quote:
Altijd die agressiequote:
Wiequote:Op maandag 19 augustus 2024 09:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Altijd die agressie
Adgelopen weekend ook al iemand in mijn DM die mij begint uit te schelden
Foei foei foei
Ik was het niet!quote:
FOK! krijgt straks een schadeclaim aan de broek.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:47 schreef vrijgevochten het volgende:
Onee fokkie is druk in de eredivisietoto
Gaat dit wel goed
quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOK! krijgt straks een schadeclaim aan de broek.
Vbl heeft me weer in mijn oude patroon doen terugvallen
Zou je nu al volledig toe zijn aan een wereldreis en meer vrijheid, ook geestelijk gezien?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOK! krijgt straks een schadeclaim aan de broek.
Vbl heeft me weer in mijn oude patroon doen terugvallen
We gaan het zien Jomanda.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:54 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zou je nu al volledig toe zijn aan een wereldreis en meer vrijheid, ook geestelijk gezien?
Vrouwen natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan het zien Jomanda.
Waar ben je bang voor?
Akkoordquote:
Dit heeft mijn gedachten ook bezig gehouden deze ochtend jaquote:
Letten we dan wel even op ons taalgebruik?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:45 schreef vrijgevochten het volgende:
Gewoon liever voor de schermen elkaar beledigen
Dm vind ik echt te intiem
Kanker mag alleen niet omdat yvonne dat ooit had/heeft tochquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Letten we dan wel even op ons taalgebruik?
Goedemiddag.quote:
Mag sowieso nooit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kanker mag alleen niet omdat yvonne dat ooit had/heeft toch
Walnotenbrood, gekookt ei, kaas, vleeswaren, romatomaatjes en komkommer.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:31 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Walnotenbrood, gekookt ei, kaas, vleeswaren, romatomaatjes en komkommer.
Eet jij twee keer warm?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:37 schreef Questular het volgende:
Net middageten op, zoete aardappel uit de airfryer, gegrilde kipfilet en gegrile punt paprika. Erg lekker.
Netjes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Niet elke dag, ik denk 4 of 5x per week..
voor de 1 een scheldwoordquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:29 schreef Fok-it het volgende:
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
Hoe komt het dat je zoveel tijd hebt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Niet elke dag, ik denk 4 of 5x per week..
4 dagen per week werken, 1 dag vanuit huis dan heb je al 4 dagen per week waar al genoeg tijd is te vinden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zoveel tijd hebt?
?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:58 schreef Questular het volgende:
[..]
4 dagen per week werken, 1 dag vanuit huis dan heb je al 4 dagen per week waar al genoeg tijd is te vinden.
Ik heb het wat raar neergezet, ik werk 4 dagen waarvan 1 thuisquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
2 in het weekend en je ene thuiswerk dag. Wat is dan de 4de?
Ah, vandaar. Luxe paardje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb het wat raar neergezet, ik werk 4 dagen waarvan 1 thuis
Goed bezigquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:31 schreef Fok-it het volgende:
34 km gefietst. Erg lekker.
Goeie keus boven de sportschool met dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |