Teken dat het weekend ten einde isquote:
Eensquote:
Ik vind voetbalpodcasts echt helemaal niks. Een potje duurt al betrekkelijk lang, wat bij vlagen nog wel vermakelijk genoeg is. Maar om dan ook ook nog een podcast erover te gaan volgenquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:04 schreef Bezsen het volgende:
Door de NOS voetbalpodcast denk ik opeens aan Feyenoord speler Bjorkan
Oh luister echt veel voetbalpodcasts.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind voetbalpodcasts echt helemaal niks. Een potje duurt al betrekkelijk lang, wat bij vlagen nog wel vermakelijk genoeg is. Maar om dan ook ook nog een podcast erover te gaan volgen
Alleen Cor Potcast is wel leuk soms. Bart Vriendsgod
Dat magquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:04 schreef Bezsen het volgende:
Door de NOS voetbalpodcast denk ik opeens aan Feyenoord speler Bjorkan
Forumgebruiker @Tjacka slaat ondertussen wild om zich heen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:06 schreef Bezsen het volgende:
Ik volg het liveverslag van de wedstrijd NAC - Ajax door vriend @:Alaphilippe_ met veel plezier
Wie zitten daar? Arno Vermeulen zekerquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh luister echt veel voetbalpodcasts.
Bij de NOS voetbalbalpodcast krijgen ze vaak ruzie.
Érg leuk.
quote:
Hans Klok-goochelshow materiaal?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forumgebruiker @:Tjacka slaat ondertussen wild om zich heen.
Ik heb nu vijftig minuten erop zitten, maar zijn gruwelverhalen over de Ajax-verdediging heb ik nog niet gezien.quote:
Dat valt toch wel mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forumgebruiker @:Tjacka slaat ondertussen wild om zich heen.
Gooi het er maar uit maat!quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ergerde me tijdens Arsenal potje overigens helemaal dood aan Leo Driessen. Wat zitten er toch walgelijke lui in de Nederlandse sportjournalistiek. Leo en Valentijn Driessen, Joep Schreuder, Arno Vermeulen, Pjierre, Hugo Borst, Jeroen Stekelenburg
In onze sportjournalistiek zitten vooral mensen die bedrijvig zijn in het opdringen van hun eigen mening.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ergerde me tijdens Arsenal potje overigens helemaal dood aan Leo Driessen. Wat zitten er toch walgelijke lui in de Nederlandse sportjournalistiek. Leo en Valentijn Driessen, Joep Schreuder, Arno Vermeulen, Pjierre, Hugo Borst, Jeroen Stekelenburg
Zou Rowbin me inmiddels al gedeblokkeerd hebben?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Misschien moet forumgebruiker @:Fok-it zijn mening even op twitter aan ze vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |