Was bij debuut van Frenkiegodquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was laatste keer op de toekomst met haar komt wel dichtbij zo
yats'dquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ook keer met YATSGOD naar Feyenoord geweest
Toen kregen ze billenkoek van Vitesse
Je zoekt ze wel uit hè. Of een lekker wijf of een totale gek. Wanneer heb je met @ChevyCaprice afgesproken ?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ook keer met YATSGOD naar Feyenoord geweest
Toen kregen ze billenkoek van Vitesse
Dacht je dat ze daar rondjes gingen rijden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn laatste keer stadion was vorig jaar de Kuip. Feyenoord - Heerenveen.
Chevy woont in Schubbekutteveen. Die kant gaan we niet snel meer opquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit hè. Of een lekker wijf of een totale gek. Wanneer heb je met @:chevycaprice afgesproken ?
Of @Aberkullie twee vliegen in een klap.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chevy woont in Schubbekutteveen. Die kant gaan we niet snel meer op
Leuk feitje: mijn overgrootvader kwam uit Bialystokquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga woensdag naar Bialystok en vrijdagochtend om 7 uur weer terug met de auto op familieweekend.
We zitten op 40 minuten van Standard Luik en ik heb al een balletje omhoog gegooid om daar heen te gaan. Mijn moeder en vriendin keken allebei niet echt heel vrolijk.
Hoe duur is wodka per fles in polen nuquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:37 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Leuk feitje: mijn overgrootvader kwam uit Bialystok
Niet zo goedkoop meerquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe duur is wodka per fles in polen nu
Rijker dan zuid-europese landen dus ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Is gewoon duur land aan het worden he
Wel lekker weerquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:40 schreef Bezsen het volgende:
[ afbeelding ]
Spanje![]()
Portugal
Wat een failed state!
Fixedquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:41 schreef Tjacka het volgende:
Polen
Mooi land, matig eten, mooie vrouwen, mooie prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |