Ga je op af?quote:
Nee, dan moest ik teveel aanpassenquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Had er dan op zijn minst republikonijn van gemaakt.
Teveel werk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan moest ik teveel aanpassen
Ergens volgende maand verhuizenquote:
Ah, ik dacht vakantiequote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon pastoor worden joh. Kun je gemakkelijk als 50 plusser jochies van 8 uitwonen zonder dat iemand raar van op kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nee heb net 14 daagjes thuis vakantie erop zitten.quote:
Die van mij was niet helemaal serieus bedoeldquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. Maar ik weet nog niet wat ik ga koken
Ik dacht dat je altijd serieus wasquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die van mij was niet helemaal serieus bedoeld
Krijg ik ook eten als ik op je toetsenbord staat?quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
Mijn kat heeft net geleerd dat als hij maar vaak genoeg op mijn toetsenbord gaat staan, hij te eten krijgt. Ik had nog wel om een domme kat gevraagd
Ja. Het zijn alleen wel kattenbrokjes en geen rookworstbrokjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krijg ik ook eten als ik op je toetsenbord staat?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]Het was sarcastisch bedoeld van mijn kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Jij hebt afgelopen tijd vakantie gehad?quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
Uit met de pret, leidinggevende terug van vakantie morgen
Daarom klikte ik net voor het versturen op Annuleren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld van mijn kant.
Halfquote:Op zondag 18 augustus 2024 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt afgelopen tijd vakantie gehad?
Deventer valt dus met name op door ondermijnende delicten, huishoudens met schulden en wapenhandel. Andere indicatoren in de top vijf in Deventer zijn hoogrisicojongeren en panden die in het bezit zijn van veroordeelde eigenarenquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deventer valt dus met name op door ondermijnende delicten, huishoudens met schulden en wapenhandel. Andere indicatoren in de top vijf in Deventer zijn hoogrisicojongeren en panden die in het bezit zijn van veroordeelde eigenaren
Hoe kom je aan die informatie.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deventer valt dus met name op door ondermijnende delicten, huishoudens met schulden en wapenhandel. Andere indicatoren in de top vijf in Deventer zijn hoogrisicojongeren en panden die in het bezit zijn van veroordeelde eigenaren
Zeg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij toch? Kun je samen met @:dr.mikey af en toe een pilsje pakken. Gezellig
quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg.
Ik woon in een andere provincie ook nog![]()
Bedankt, wah
Vroeger was het al een opvallende combinatie.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/deve(...)in-nederland~198280/
Jazeker.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]je wist toch dat het een grapje was
Bijna net zo grappig als Seinfeld.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]je wist toch dat het een grapje was
Arnhem staat op nummer 5 van de Onderwereldkaart, Deventer op nummer 52. Dan is Deventer zo slecht nog nietquote:
Jij woont in Heerlen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arnhem staat op nummer 5 van de Onderwereldkaart, Deventer op nummer 52. Dan is Deventer zo slecht nog niet
https://www.rtl.nl/nieuws(...)iteit-georganiseerde
Nee, ik woon in nummer 15quote:
Ja we zijn een ongeorganiseerd zooitje hierquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arnhem staat op nummer 5 van de Onderwereldkaart, Deventer op nummer 52. Dan is Deventer zo slecht nog niet
https://www.rtl.nl/nieuws(...)iteit-georganiseerde
Dat vind ik niet echt vredelievend van je, arme muggenquote:
/csre dood moeten zequote:Op maandag 19 augustus 2024 01:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt vredelievend van je, arme muggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |