quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
En trusten allen![]()
Moet schoonheidsslaapje gaan doen
Meur en snurk zequote:
Zijne konijnlijkheid dankt uquote:
Dat is bij zijne konijnlijk besluit verbodenquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is bij zijne konijnlijk besluit verboden![]()
Ftfyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
Ik heb net de Eendelijke garde gebeld, ze hebben nog een bedje voor je vrij de komende 450 jaar.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
FtfySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
FtfyHad er dan op zijn minst republikonijn van gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net de Eendelijke garde gebeld, ze hebben nog een bedje voor je vrij de komende 450 jaar.
Over een uurtje komen ze je met een privé wagen ophalen
ZEGquote:
quote:
Ga je op af?quote:
Nee, dan moest ik teveel aanpassenquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Had er dan op zijn minst republikonijn van gemaakt.
Teveel werk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan moest ik teveel aanpassen
Ergens volgende maand verhuizenquote:
Ah, ik dacht vakantiequote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon pastoor worden joh. Kun je gemakkelijk als 50 plusser jochies van 8 uitwonen zonder dat iemand raar van op kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |