Jazeker.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]je wist toch dat het een grapje was
Bijna net zo grappig als Seinfeld.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]je wist toch dat het een grapje was
Arnhem staat op nummer 5 van de Onderwereldkaart, Deventer op nummer 52. Dan is Deventer zo slecht nog nietquote:
Jij woont in Heerlen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arnhem staat op nummer 5 van de Onderwereldkaart, Deventer op nummer 52. Dan is Deventer zo slecht nog niet
https://www.rtl.nl/nieuws(...)iteit-georganiseerde
Nee, ik woon in nummer 15quote:
Ja we zijn een ongeorganiseerd zooitje hierquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Arnhem staat op nummer 5 van de Onderwereldkaart, Deventer op nummer 52. Dan is Deventer zo slecht nog niet
https://www.rtl.nl/nieuws(...)iteit-georganiseerde
Dat vind ik niet echt vredelievend van je, arme muggenquote:
/csre dood moeten zequote:Op maandag 19 augustus 2024 01:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt vredelievend van je, arme muggen
Vooral in Zuid-Limburg, het noorden valt wel meequote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik woon in nummer 15
Jij in nummer 3 toch?
Schrik ik ook wel van.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Twee Limburgse plaatsen boven Rotterdam
Terwijl Belgisch Limburg zo liefelijk is op de Genkse drugshandel na.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vooral in Zuid-Limburg, het noorden valt wel mee
Zelf gemaakte foto?quote:
Yep, zelf gemaakt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelf gemaakte foto?
Mooi wel
Jammer dat het zo crimineel is
Laterrr!quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:14 schreef kree het volgende:
Nou slaapie tijd voor mij, Trusten allen
Maken ze je niet eerst dood voor je in het zoutzuur verdwijnt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep, zelf gemaakt.
Limburg vind ik enger. Hier schieten je dood. Daar verdwijn je in een vat met zoutzuur.
Zoutzuur kun je een aantal keer herbruiken. Dus veel efficiënter als je veel mensen wil laten verdwijnenquote:Op maandag 19 augustus 2024 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep, zelf gemaakt.
Limburg vind ik enger. Hier schieten je dood. Daar verdwijn je in een vat met zoutzuur.
Ze hakken je eerst in stukken. Neem aan dat je dan wel dood bent als je in dat vat verdwijnt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maken ze je niet eerst dood voor je in het zoutzuur verdwijnt?
Dat klinkt wel pijnlijk, dan kies ik ook liever voor Rotterdam!
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nooit iets grappig aan Bart de Graaf vondquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep, zelf gemaakt.
Werkt alleen niet, maar dat terzijde.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoutzuur kun je een aantal keer herbruiken. Dus veel efficiënter als je veel mensen wil laten verdwijnen
Zwavelzuur icm met peroxide dan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:42 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Werkt alleen niet, maar dat terzijde.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
@:devzero heb je deze al geprobeerd?
Dat heeft weinig meer met bier te makenquote:Like other ultra high strength beers it is frozen several times after the fermentation process, and the ice crystals removed. This concentrates the alcohol, flavour, and body of the beer as water is removed each time. The beer is then fortified with alcohol to increase the strength further.
Zo werkt een eisbock toch ook, maar dan extremerquote:Op maandag 19 augustus 2024 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft weinig meer met bier te maken
Klopt ook wel. Maar een eisbock heeft toch iets van 10% en niet 67! Je kunt niet eens meer CO2 toevoegen, omdat je direct dronken zou worden van de dampquote:Op maandag 19 augustus 2024 03:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo werkt een eisbock toch ook, maar dan extremer
Morguh GGquote:
ALlemaal lekker uitslapen nu,quote:Op maandag 19 augustus 2024 06:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Geen strijd nu om punten, dat scheelt ook wel.
In het zuiden moeten de scholieren vandaag weer beginnen met het nieuwe schooljaar.quote:
Ja, de vakantie periodes zijn bijna voor bij, de eerst mogen de gang naar school weer makenquote:Op maandag 19 augustus 2024 06:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het zuiden moeten de scholieren vandaag weer beginnen met het nieuwe schooljaar.
De klassenroosters. "Oh nee hè, hebben we die weer voor Wiskunde?" "Oh wat een rottijden" "Wat veel boeken"quote:Op maandag 19 augustus 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de vakantie periodes zijn bijna voor bij, de eerst mogen de gang naar school weer maken
Je zit er nog helemaal inquote:Op maandag 19 augustus 2024 06:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De klassenroosters. "Oh nee hè, hebben we die weer voor Wiskunde?" "Oh wat een rottijden" "Wat veel boeken"
De schooltijd ligt al een tijdje achter me.quote:
Ja ligt bij mij ook al een tijdje achter mijquote:Op maandag 19 augustus 2024 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De schooltijd ligt al een tijdje achter me.![]()
Hoewel, het zou wel leuk zijn om weer eens een dag schoolles te volgen. Eens kijken wat ik nog weet.
Wat jou? Wat was jouw leukste vak?
Frans... * rilt *quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ligt bij mij ook al een tijdje achter mij![]()
Wij kregen in de 6de klas Frans, dat heb ik het leukste gevonden altijd.
Vond het wel mooi.quote:
Op zich wel goed hoor, gisteren even verdraaid dus weer wat meer lastquote:
Coolquote:Op maandag 19 augustus 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het wel mooi.
Ik heb ook arabisch geleerd, kon het schrijven, lezen en een klein gesprekje houden
Maar ben er echt 99% van kwijt
Wilde laatst het alfabeth weer eens op schrijven, het is bij willen gebleven
Duits vind ik dus geen fijne taal. Komt denk ik doordat ik zowel in Winterswijk als in Enschede( waar ik woonde) steeds in de winkels en op de markt op zaterdag in het Duits werd aangesproken. Ik had daar zo hekel aan dat dat gebeurde. Zelfs de reclameborden(Enschede) waren in het duitsquote:Op maandag 19 augustus 2024 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Cool![]()
Met talen heb ik heel weinig. Alleen Engels en Ein bisschen Deutsch.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duits vind ik dus geen fijne taal. Komt denk ik doordat ik zowel in Winterswijk als in Enschede( waar ik woonde) steeds in de winkels en op de markt op zaterdag in het Duits werd aangesproken. Ik had daar zo hekel aan dat dat gebeurde. Zelfs de reclameborden(Enschede) waren in het duits
Morgen ToTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |