Vooral in Zuid-Limburg, het noorden valt wel meequote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik woon in nummer 15
Jij in nummer 3 toch?
Schrik ik ook wel van.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Twee Limburgse plaatsen boven Rotterdam
Terwijl Belgisch Limburg zo liefelijk is op de Genkse drugshandel na.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vooral in Zuid-Limburg, het noorden valt wel mee
Zelf gemaakte foto?quote:
Yep, zelf gemaakt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelf gemaakte foto?
Mooi wel
Jammer dat het zo crimineel is
Laterrr!quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:14 schreef kree het volgende:
Nou slaapie tijd voor mij, Trusten allen
Maken ze je niet eerst dood voor je in het zoutzuur verdwijnt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep, zelf gemaakt.
Limburg vind ik enger. Hier schieten je dood. Daar verdwijn je in een vat met zoutzuur.
Zoutzuur kun je een aantal keer herbruiken. Dus veel efficiėnter als je veel mensen wil laten verdwijnenquote:Op maandag 19 augustus 2024 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep, zelf gemaakt.
Limburg vind ik enger. Hier schieten je dood. Daar verdwijn je in een vat met zoutzuur.
Ze hakken je eerst in stukken. Neem aan dat je dan wel dood bent als je in dat vat verdwijnt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maken ze je niet eerst dood voor je in het zoutzuur verdwijnt?
Dat klinkt wel pijnlijk, dan kies ik ook liever voor Rotterdam!
Volgens mij ben ik een van de weinigen die nooit iets grappig aan Bart de Graaf vondquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Yep, zelf gemaakt.
Werkt alleen niet, maar dat terzijde.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoutzuur kun je een aantal keer herbruiken. Dus veel efficiėnter als je veel mensen wil laten verdwijnen
Zwavelzuur icm met peroxide dan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:42 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Werkt alleen niet, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |