SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ja ik wil hem juist aansturen dat hij meer verschillende dingen gaat eten, want dit is niet gezond zo!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja lustte vroeger niks, nu vreet ik bijna alles, misschien dat ik daarom zo klein ben
Had ik Korsakoff al genoemd?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
jij ziet wel vaker dingen die er niet staan/zijn
Daar ga je al.quote:
hoe oud was die van jou nou TOT? volgens mij verschilde niet veel met mijn neefjes?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:40 schreef ToT het volgende:
En @ TT:
Een gratis taxi die de kinderen naar school brengt in de regen
Hoera, hoera
Kinderbedtijd wordt verschoven van half acht naar kwart voor negen
Hoeraaaa!
Over een maandje is hij 6.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
hoe oud was die van jou nou TOT? volgens mij verschilde niet veel met mijn neefjes?
Die ben ik dan weer niet vergeten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee die vrouwelijke hardcore DJ
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wrong, I'm Korsakoff.... Vanavond geleerd.quote:
Volgens mij bedoel je vrouwelijk hardcore BJquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:
beetje zelfde leeftijd als mijn neefjes wel. moet zeggen vind ze nu wat leuker worden.quote:
blijf hierom lachen en kwam dit al jaren terug een keertje tegenquote:
Korsakoff mischien?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt minder hersenloos en sletterig over in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |