SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Had ik al verwacht, vrouwen emancipatie kennen ze daar nog niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Polen nu ( Krakau) maar de lokale tv zend het niet eens uit
Puur bedrog dat YouTube ons dat stukje kunst onder begeleiding van Eurodance ontnomen heeft, R.I.P. in peacequote:
De lokale tv heeft de rechten ook niet. Ook daar is het op Eurosport.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Denk dat Vollering ook een beetje spaart vanwege die wieltjeszuiger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:02 schreef ZaZoe het volgende:
Demi oogt nog fris...daar zit nog meer in
Alle vrouwen zijn nu aan het koken. Levert geen zak op voor de lokale omroep.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Piet is de nieuwe Joop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:05 schreef marcodej het volgende:
Gunnen we het wieltjesplakker Rooijakkers wel?
Piet heeft een enorm aanvallende Tour gereden. Dat ze nu op het wiel van Vollering rijdt lijkt me ook alleen maar logisch. Dus ja, hup Piet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:05 schreef marcodej het volgende:
Gunnen we het wieltjesplakker Rooijakkers wel?
Voor de beestjes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heeft Vollering een zonnebril op met doorzichtig glas, dan kun je toch net zo goed geen zonnebril op zetten?
Wel lekker als je 80+ daalt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heeft Vollering een zonnebril op met doorzichtig glas, dan kun je toch net zo goed geen zonnebril op zetten?
Die rijdt nog wel minuutje weg zoquote:
Welk probleem?quote:
Schimmel in de badkamer.quote:
Thalita kan dit jaar ineens alles.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:12 schreef wimderon het volgende:
Van Anrooij rijdt een minuut achter Pieterse, ook nog achter rasklimsters als Grace Brown en Thalita de Jong.
Die is toch meerdere jaren al bezig om weer terug op niveau te komen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thalita kan dit jaar ineens alles.
Als je bij de vrouwen hard kunt fietsen ben je natuurlijk ook al snel een allrounder.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thalita kan dit jaar ineens alles.
VPN... Je moet wel een beetje je best doen hé.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Helaas, werkt niet in buitenland
Als je daar de OS hebt gekeken kan je nu dit nog even meepakkenquote:
Geen tijd genoeg om die aan te slingerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
VPN... Je moet wel een beetje je best doen hé.
Op mijn tv doet ie het gewoon.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Helaas, werkt niet in buitenland
Ik keek om op te warmen vanochtend naar de editie (mannen) van 1977.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:20 schreef TAmaru het volgende:
wel een genot zeg, de Alpe zonder een mensenmenigte
Dat is jammer, anders kon je op die TV meekijken.quote:
Huez is nog ver.quote:
Thuis is soberso alles beter, snap nooit zo goed waarom mensen naar het buitenland vertrekken.quote:
Het gebrek aan herrie van publiek maakt het allemaal wat...muffigquote:
En het tempo draagt er ook niet echt aan bij...quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gebrek aan herrie van publiek maakt het allemaal wat...muffig
En geeft een eventuele Touroverwinning weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef OmniRocket het volgende:
Rooijakkers zorgt voor een Poolse overwinning
Misschien kan die ook echt niet beterquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Piet moet ook wel iets gaan doen hè.
Iedereen tegen Demi (net als in dit topic).quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef marcodej het volgende:
Wiebes, Brand en Rooijakkers laten Demi verliezen.
Stond net daarvoor op het bordje achterop de motorquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:34 schreef kilon het volgende:
Hebben ze geen idee van hun voorsprong of zo? Anders ga je nog wel een keer jezelf helemaal leeg rijden in de hoop dat het genoeg gaat zijn.
Tuurlijk, ik hoop heel hard op Niewiadoma.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef Salina het volgende:
Toch een mooie finale zo.
Ik gun Kasia wel een hele mooie overwinning na al die ereplaatsen.
Of Rooijakkers moet gaan verrassen.
Demi op halve krachtquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef H.Vviv het volgende:
Hoe dom kun je rijden die twee vooraan.
Rooijakkers koos een tactiek om de etappe te winnen en de tour te verliezen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:37 schreef Toby56 het volgende:
Rooijakkers snapt het niet; die moet zelf nu ook keihard doorijden.
Juichen om de ritzege en vervolgens op 5 seconde 2e worden in AKquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:37 schreef Toby56 het volgende:
Rooijakkers snapt het niet; die moet zelf nu ook keihard doorijden.
Die had sowieso niet gewonnenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De bochtentechniek van Piet.
Mooi de ritzege weggegooid ook nog eens.
Je kunt op z'n minst nog een poging wagen.quote:
Ik denk het wel ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had het wat uitgemaakt? 10 seconden?
Als Rooijakkers had meegewerkt was het ook gelukt denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:43 schreef Marcoss het volgende:
Die paar tellen die NFB of Wiebes hadden kunnen bijdragen..
Nee joh. Vandaag ook gewoon niet slim gereden door de hele tijd te wachten op sleeper Piet in de afdaling.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:43 schreef Toby56 het volgende:
Alles is voor Demi dus inderdaad verkloot in die prachtige etappe voor Vas.
Wat kan sport mooi zijn hequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:43 schreef Toby56 het volgende:
Alles is voor Demi dus inderdaad verkloot in die prachtige etappe voor Vas.
Ziedendquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kutwijf Piet en kutwijf Lucinda
Dat ook, ongelooflijk dat ze het na die valpartij helemaal zelf moest oplossen.quote:
Ach het vlaggetje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kutwijf Piet en kutwijf Lucinda
Eigenlijk altijd wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:42 schreef KareldeStoute het volgende:
Toffe ontknoping hoor. De meisjes leveren.
En Demi zelf die ook al toegaf dat ze in shock te lang bleef staanquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij danken Danny Stam, Lorena Wiebes en Nief Fisher-Black.
Mja, zonder Brand haalt ze het uiteindelijk makkelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ook, ongelooflijk dat ze het na die valpartij helemaal zelf moest oplossen.
Ook vandaag aanvallen met 40km afdaling en vallei was mokerdom.
Zonder Rooijakkers ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, zonder Brand haalt ze het uiteindelijk makkelijk.
Als je in shock bent valt daar weinig aan te doen, me dunkt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En Demi zelf die ook al toegaf dat ze in shock te lang bleef staan
Je die dacht ik laat Rooijakkers terugkeren om samen te werken, maar die deed alleen alibibeurtjes en vaakmzelfs dat niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ook, ongelooflijk dat ze het na die valpartij helemaal zelf moest oplossen.
Ook vandaag aanvallen met 40km afdaling en vallei was mokerdom.
100% de fout van het teamquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
Ach SD ^ oneindig wat een enorme incompetentie
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er gaat morgen met minuten gesmeten worden.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Vollering wil worden het er morgen 5.
quote:
Absoluut geen zienersquote:
Laat me raden:quote:
fijn, kunnen we Rox dan ook nooit meer zien tijdens de mannentour?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:48 schreef Ploplap het volgende:
Hahahha Rox![]()
"Waarom zou je naar Pogacar kijken, als je ook vrouwenwielrennen hebt"
Eerlijk is eerlijk, dat was een goeie van Roskane.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:48 schreef -XOR- het volgende:
"Waarom zou je naar Pogacar kijken als je ook naar vrouwenwielrennen kunt kijken"
~Rox
Oei.quote:
Moet je zien wat er gebeurt als je zegt:quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
fijn, kunnen we Rox dan ook nooit meer zien tijdens de mannentour?
"Mijn naam is Xynix... ik ben... ZIENER."quote:
Mijn hemel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:50 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Moet je zien wat er gebeurt als je zegt:
Waarom zou je naar Vollering kijken, als je ook naar de mannen kan kijken
Dan is de wereld te klein.
Dit is niet helemaal een faal van alleen Vollering maar van de ploeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:43 schreef Remco het volgende:
Als ze echt geen serieuze verwondingen had heeft ze echt 5 seconde te lang om zich heen gekeken na die val. Vond dat er erg raar uitzien.
Ja en dat is ook een faal van de ploegleider ... die hadden haar daar meteen uit moeten praten,quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En Demi zelf die ook al toegaf dat ze in shock te lang bleef staan
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:48 schreef -XOR- het volgende:
"Waarom zou je naar Pogacar kijken als je ook naar vrouwenwielrennen kunt kijken"
~Rox
Met dat parcours lijkt me dat volstrekt logisch.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vollering gaat volledig voor eigen rekening rijden op het WK, ik kijk er nu al naar uit.
~Drs. D. Stamquote:En als je Lorena laat wachten, rijdt Demi in de laatste anderhalve kilometer haar ook weer los.
Dennie Stam had geen idee dat Vollering er stond, had geen idee dat Vas voorop was, wist helemaal niksquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal een faal van alleen Vollering maar van de ploeg.
Je mag de kopvrouw NOOIT alleen laten zwemmen achter een peleton.
En ja die val had ze wat sneller kunnen oplossen maar zelfs als ze dat had gedaan: die inhaalrace die ze zelf moest doen dat had veel meer dan 5 secondes opgelevert.
denk ik; ik zit thuis in bed met een hamstring die pijn doet![]()
en kan mijn voet niet 5cm bewegen
[..]
Ja en dat is ook een faal van de ploegleider ... die hadden haar daar meteen uit moeten praten,
Danny "Loes" Stam.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Dennie Stam had geen idee dat Vollering er stond, had geen idee dat Vas voorop was, wist helemaal niks
hadden ze wmb wel moeten wetenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Dennie Stam had geen idee dat Vollering er stond, had geen idee dat Vas voorop was, wist helemaal niks
Dat is niet meer dat logisch, ze is getraind voor de MTB en dat zijn inspanningen diep in het rood voor 8-10 minuten en veel minder op langere aerobe inspanningenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Puck wel veel verloren vandaag, klimmen blijft toch een probleem bij de vrouwen
Zeker omdat het volgend jaar voor ANNA is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
hadden ze wmb wel moeten wetenAls je taak is Vollering zo goed mogelijk aan de finish te brengen en je zit in haar groep moet je weten waar ze is (vind ik
)
maar ze zal er van geleerd hebben: dit gebeurd geen 2de keer.
En naar Lucindaquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:00 schreef wimderon het volgende:
Niewiadoma bedankt God, maar kan beter een envelop met inhoud naar Danny Stam en Demi Vollering sturen.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
hadden ze wmb wel moeten wetenAls je taak is Vollering zo goed mogelijk aan de finish te brengen en je zit in haar groep moet je weten waar ze is (vind ik
)
maar ze zal er van geleerd hebben: dit gebeurd geen 2de keer.
Vrouwenwielrennen is tactisch ook zo “anders” dan mannenwielrennen. Ik heb ook het idee dat de ploegen veel meer los zand zijn. Je ziet bijna nooit treintjes met ploegen die voor een doel rijden.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:05 schreef Pino112 het volgende:
Piet mocht niet overnemen van de auto.
Klopt maar jij bent enveloppen uit aan het delen. Zou het ook niet zo zijn dat iedereen behalve SD dit leuk vindt en dus graag een paar trappen extra doet in de valleiquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Muzic, maar dat zijn verder geen tactische blunders.
Daar had ze op het vlakke dan naartoe moeten springen volgens Thijs?quote:
Haar ploeggenoten waren toch zowat allemaal al ingelopen bij de 1e meter bergop? Daar had ze tactisch niet zoveel mee gekundquote:
Misschien, maar daar doet SD zelf verder weinig aan. De eigen fouten vandaag hadden gemakkelijk vermeden kunnen worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Klopt maar jij bent enveloppen uit aan het delen. Zou het ook niet zo zijn dat iedereen behalve SD dit leuk vindt en dus graag een paar trappen extra doet in de vallei
Drie keer wachten op Rooijakkers die vervolgens amper een kopbeurt heeft gedaan is achteraf gezien ook een keuze ja. Al vind ik niet dat het aan Rooijakkers was, daar zat gezien haar aanval überhaupt niet veel meer op.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar had ze op het vlakke dan naartoe moeten springen volgens Thijs?
Ze viel op tijd aan, alleen had ze door moeten rijden in de afdaling in plaats van te wachten op Rooijakkers. En op de slotklim had ze eerder een poging moeten wagen om Rooijakkers te lossen zodat ze eigen tempo had kunnen gaan rijden. Als dat laatste niet gelukt was had ze alsnog dit spel met Rooijakkers kunnen gaan spelen.
Nouja dergelijke tactische incompetentie heeft ook wel een amusementswaarde 😜quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:48 schreef -XOR- het volgende:
~Rox
Dat lijkt me dan weer wat vergezochtquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Klopt maar jij bent enveloppen uit aan het delen. Zou het ook niet zo zijn dat iedereen behalve SD dit leuk vindt en dus graag een paar trappen extra doet in de vallei
Toch apart dat alle onbenullen daar rond lopen terwijl je Vos bijvoorbeeld bijna nooit op een tactische fout kunt betrappenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien, maar daar doet SD zelf verder weinig aan. De eigen fouten vandaag hadden gemakkelijk vermeden kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |