SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Had ik al verwacht, vrouwen emancipatie kennen ze daar nog niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Polen nu ( Krakau) maar de lokale tv zend het niet eens uit
Puur bedrog dat YouTube ons dat stukje kunst onder begeleiding van Eurodance ontnomen heeft, R.I.P. in peacequote:
De lokale tv heeft de rechten ook niet. Ook daar is het op Eurosport.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Denk dat Vollering ook een beetje spaart vanwege die wieltjeszuiger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:02 schreef ZaZoe het volgende:
Demi oogt nog fris...daar zit nog meer in
Alle vrouwen zijn nu aan het koken. Levert geen zak op voor de lokale omroep.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Piet is de nieuwe Joop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:05 schreef marcodej het volgende:
Gunnen we het wieltjesplakker Rooijakkers wel?
Piet heeft een enorm aanvallende Tour gereden. Dat ze nu op het wiel van Vollering rijdt lijkt me ook alleen maar logisch. Dus ja, hup Piet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:05 schreef marcodej het volgende:
Gunnen we het wieltjesplakker Rooijakkers wel?
Voor de beestjes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heeft Vollering een zonnebril op met doorzichtig glas, dan kun je toch net zo goed geen zonnebril op zetten?
Wel lekker als je 80+ daalt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heeft Vollering een zonnebril op met doorzichtig glas, dan kun je toch net zo goed geen zonnebril op zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |