SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Had ik al verwacht, vrouwen emancipatie kennen ze daar nog niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Polen nu ( Krakau) maar de lokale tv zend het niet eens uit
Puur bedrog dat YouTube ons dat stukje kunst onder begeleiding van Eurodance ontnomen heeft, R.I.P. in peacequote:
De lokale tv heeft de rechten ook niet. Ook daar is het op Eurosport.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Denk dat Vollering ook een beetje spaart vanwege die wieltjeszuiger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:02 schreef ZaZoe het volgende:
Demi oogt nog fris...daar zit nog meer in
Alle vrouwen zijn nu aan het koken. Levert geen zak op voor de lokale omroep.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Piet is de nieuwe Joop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:05 schreef marcodej het volgende:
Gunnen we het wieltjesplakker Rooijakkers wel?
Piet heeft een enorm aanvallende Tour gereden. Dat ze nu op het wiel van Vollering rijdt lijkt me ook alleen maar logisch. Dus ja, hup Piet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:05 schreef marcodej het volgende:
Gunnen we het wieltjesplakker Rooijakkers wel?
Voor de beestjes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heeft Vollering een zonnebril op met doorzichtig glas, dan kun je toch net zo goed geen zonnebril op zetten?
Wel lekker als je 80+ daalt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom heeft Vollering een zonnebril op met doorzichtig glas, dan kun je toch net zo goed geen zonnebril op zetten?
Die rijdt nog wel minuutje weg zoquote:
Welk probleem?quote:
Schimmel in de badkamer.quote:
Thalita kan dit jaar ineens alles.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:12 schreef wimderon het volgende:
Van Anrooij rijdt een minuut achter Pieterse, ook nog achter rasklimsters als Grace Brown en Thalita de Jong.
Die is toch meerdere jaren al bezig om weer terug op niveau te komen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thalita kan dit jaar ineens alles.
Als je bij de vrouwen hard kunt fietsen ben je natuurlijk ook al snel een allrounder.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thalita kan dit jaar ineens alles.
VPN... Je moet wel een beetje je best doen hé.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Helaas, werkt niet in buitenland
Als je daar de OS hebt gekeken kan je nu dit nog even meepakkenquote:
Geen tijd genoeg om die aan te slingerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
VPN... Je moet wel een beetje je best doen hé.
Op mijn tv doet ie het gewoon.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Helaas, werkt niet in buitenland
Ik keek om op te warmen vanochtend naar de editie (mannen) van 1977.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:20 schreef TAmaru het volgende:
wel een genot zeg, de Alpe zonder een mensenmenigte
Dat is jammer, anders kon je op die TV meekijken.quote:
Huez is nog ver.quote:
Thuis is soberso alles beter, snap nooit zo goed waarom mensen naar het buitenland vertrekken.quote:
Het gebrek aan herrie van publiek maakt het allemaal wat...muffigquote:
En het tempo draagt er ook niet echt aan bij...quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gebrek aan herrie van publiek maakt het allemaal wat...muffig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |